מהו לוגו ומדוע הוא חשוב?

לוגו הוא סוג של זהות המייצגת חברה או ארגון. הוא מורכב בדרך כלל מסמל, כגון חיה, חפץ או אות.

ניתן להשתמש בלוגו כדי לייצג את החברה או הארגון בכל דרך שהם רוצים. לדוגמה, הלוגו של אפל שימש לייצוג מחשבי אפל והמוצרים שלהם.

לוגו חשוב מכיוון שהם מאפשרים ללקוחות לזהות לאיזו חברה או ארגון הוא משויך.

לוגו הוא סמל או סימן של חברה, ארגון או מוסד. הוא משמש בדרך כלל כדי לזהות ולהבדיל בין מוצרים ושירותים מאחרים באותו ענף. לוגו נקראים לפעמים גם סמלים, סמלים או תגים.

לוגו הוא סימן גרפי המשמש בדרך כלל ארגון כדי לזהות את עצמו ואת המוצרים, השירותים או ההצעות האחרות שלו. הלוגו הוא לרוב אחד ההיבטים הגלויים ביותר במאמצי השיווק של החברה. מקור המילה "לוגו" מיוונית λόγος "לוגוס", שפירושו "מילה" או "רעיון".
עבור מידע בתחום של איך יוצרים לוגו לעסק? ניתן לבדוק כאן: logo100.co.il

הלוגואים שאנו רואים על בסיס יומיומי חשובים מאוד בהגדרת מה שאנו יודעים על אותה חברה.

1. שקול את המטרה

ישנן דרכים רבות ושונות ליצור לוגו לעסק, אך הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא מהי מטרת הלוגו. הלוגואים השונים נוצרים מתוך מחשבה על מטרות שונות.

הסוג הנפוץ ביותר של לוגואים הם אלו שמייצגים את שם החברה ומייצגים את המוצרים או השירותים שלה. לסמלי לוגו אלו יש לרוב ערכת צבעים או ערכת נושא ספציפיים הקשורים אליהם.

עיצוב לוגו הפך מסובך יותר בשנים האחרונות שכן חברות רבות רוצות שהלוגו שלהן יהיה ייחודי ובלתי נשכח, מה שהוביל לעיצובים מסובכים יותר.

איך ליצור עיצוב לוגו משלך

לוגו הם דרך רבת עוצמה לבטא את המותג שלך. זה הדבר הראשון שאנשים רואים וזה יכול ליצור או לשבור את החברה שלך.

הצעד הראשון ביצירת לוגו הוא לחשוב על מה אתה רוצה להעביר. מה החברה שלך עושה? איזו תחושה אתה רוצה שתהיה לאנשים כשהם רואים את זה?

ישנן דרכים רבות ליצור לוגו לעסק שלך. אחת הדרכים הפופולריות ביותר היא להזמין מעצב לוגו מקצועי. הדרך השנייה היא לעצב לוגו משלך בחינם בעזרת כלים מקוונים.

אם אתה רוצה לעצב לוגו משלך, ישנם כלים מקוונים רבים בחינם שיכולים לעזור לך להתחיל.

חמשת הכלים המובילים ליצירת לוגו – תוכנה שתוכל להשתמש בה עכשיו!

לוגו הם סמל לזהות החברה. הם מה שאנשים רואים קודם והם צריכים להיות בלתי נשכחים ולהעביר את המסר של המותג.

יש הרבה כלים חינמיים וקלים לשימוש לעיצוב לוגו זמינים באינטרנט שיכולים לעזור לך ליצור לוגו משלך. ריכזנו רשימה של חמשת הכלים המובילים ליצירת לוגואים.

הלוגואים שאתה יוצר עם הכלים האלה אולי לא יהיו באיכות מקצועית, אבל הם יתנו לך מושג איך זה ייראה שלעסק שלך יהיה לוגו לפני שתשקיע במעצב מקצועי.

עיצוב לוגו הוא חלק חשוב בכל עסק. זה הפנים של החברה שלך וזה צריך להיות בלתי נשכח.

במאמר זה נסתכל על חמישה כלים שניתן להשתמש בהם כדי ליצור לוגו לעסק שלך.

כיום קיימות חבילות תוכנה רבות בשוק המציעות שירותי עיצוב לוגו ברמה מקצועית.

חלק מהכלים הללו יקרים, אבל אחרים הרבה יותר משתלמים ומאפשרים לך ליצור לוגו לעסק שלך מבלי לשבור את הכיס.

חבילת התוכנה הראשונה שנסתכל עליה היא Adobe Illustrator CC, שהיא אחת התוכנות הפופולריות והמוכרות בתחומה. תוכנית זו מציעה סוגים רבים ושונים של כלי ציור, המושלמים ליצירת לוגואים עם פרטים מורכבים או צורות מורכבות.

כלי נוסף שניתן להשתמש בו להכנת לוגו הוא Sketch 3 מבית Bohemian Coding, אשר תוכנן במיוחד עבור משתמשי Mac שרוצים ליצור גרפיקה וקטורית או אייקונים עבור הפרויקטים שלהם.

5. אל תפחד להפר את הכללים

לוגו זה לא משהו שצריך ליצור מאפס. אתה יכול להשתמש במחולל לוגו כדי ליצור לוגו בעל מראה מקצועי לעסק שלך בתוך דקות.

אתה יכול גם להשתמש בטכניקות שבירת החוקים כדי להבליט את הלוגו שלך. חשוב לא לשבור את הכללים יותר מדי, אך ניתן להשתמש בשבירת כללים כדי ליצור עיצוב מסקרן ובלתי נשכח.

לוגו הוא החלק החשוב ביותר בעסק. זה מה שאנשים מקשרים עם החברה שלך וזה צריך להיות מושלם. להלן מספר כללים בסיסיים לעיצוב לוגו:

1) אל תפחד לשבור את הכללים

2) שמור על זה פשוט, אבל לא פשוט מדי

3) ודא שאתה יכול לקרוא אותו מרחוק

4) ודא שאתה יכול לקרוא אותו מקרוב

5) אל תנסה לעשות יותר מדי בבת אחת

6) השתמש בסגנון שלך

6. ניסוי ולמד מטעויות

יצירת לוגו לעסק היא משימה חשובה. זה ייצג את החברה, וזה יהיה הרושם הראשוני שיש ללקוחות פוטנציאליים מהמותג שלך. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בעת עיצוב לוגו, כמו הצבעים, הצורות והגופנים שבהם אתה משתמש. חשוב להתנסות בשילובים שונים עד שתמצא אחד שמתאים לחברה שלך.

חשוב גם ללמוד מטעויות בעת יצירת לוגו. אם אתה עושה טעות בזמן עיצוב הלוגו שלך, אל תפחד להתחיל מחדש מאפס או לבצע שינויים כדי שזה ייראה טוב יותר.

ישנן דרכים רבות ושונות ליצור לוגו לעסק. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להתנסות וללמוד מטעויות.

ניתן לחלק את תהליך יצירת הלוגו לשני חלקים: שלב המחקר ושלב העיצוב. בשלב המחקר, תחפשו השראה ותאספו מידע על ערכי החברה שלכם, הייעוד, הקהל ואישיות המותג שלכם.

בשלב העיצוב, תיקחו את המידע הזה ותשתמשו בו כמדריך בעת עיצוב הלוגו שלכם. כדאי להתחיל בשרטוט רעיונות על נייר או בפוטושופ לפני שתעבור לתוכנות מתקדמות יותר כמו אילוסטרייטור או אינדיזיין.