זו שאלה נצחית שנאלצים לשווק כאשר פותחים עסק חדש: אילו מילות מפתח עלי להכניס לשם הדומיין שלי? בטח שמעתם שמילות מפתח – כותרות 1s ו- 2s ומילות מפתח אחרות – יכולות לעזור לדירוג במנועי החיפוש שלכם.

צור תוכן באיכות גבוהה במיוחד עבור משתמשי היעד שלך

הגדל את הערך עבור הקוראים, כולל בעלי מוגבלויות או כאלה המשתמשים בקוראי מסך. השתמש תמיד בקישורים תיאוריים כדי לקשר למילת המפתח שלך, מה שמשפר את האופטימיזציה של מנועי החיפוש ומשפר את התנועה, הסמכות והרלוונטיות של האתר שלך. בצע את הצעדים הנכונים כדי לפרסם תוכן טוב באופן עקבי, לרכוש ברציפות קישורים נכנסים, להוסיף מדיה עשירה (כולל תמונות וסרטונים) ולשמור על דירוג מוצק. אני רואה בתוכן המעודכן באופן קבוע אחד המדדים הטובים ביותר לרלוונטיות של אתרים, ואין דרך טובה יותר לשמור על טריותו מאשר לעדכן אותו באופן קבוע.

ובכן – תוכן כתוב הוא חשוב, כמו גם תוכן באיכות גבוהה, אך אין תחליף לתוכן מעולה. חשוב להיות מודעים להבדל בין תוכן טוב לרע מבחינת האיכות והכמות.

כותרת עמוד מחושבת וכמות טובה של מידע על הדף, כגון שם הדף ותוכנו, תוך שימוש במילות המפתח הנכונות, כותרת, תמונה, תיאור או מידע רלוונטי אחר.

זה מאפשר למנועי חיפוש למצוא את הדף

וזה חשוב במיוחד אם אתה משתמש בטקסט – דפדפן או קורא מסך בלבד. אם ברצונך להוסיף מספר ביטויים למילות מפתח לאתר שלך, יהיה עליך ליצור אתר נפרד עבור כל אחת ממילות המפתח או הביטויים שעליהם מטפלים. קשה מאוד להשיג זאת באתר כאשר הביטויים דומים מאוד. כשאתה מעצב את דפי האינטרנט שלך, כל עמוד מכיל מטא נתונים על תוכן הדף, שמוכנס בצורה של כותרת, סימן כותרת, תמונה, תיאור או מידע רלוונטי אחר.

אם חשבונך אינו מתאים למודעות מותאמות אישית

גוגל לא תאסוף ותשתמש במידע זה ליצירת פרופיל מודעה ולא תתאים אישית את המודעות שהיא מציגה לך. אם הגדרות ההתאמה האישית שלך למודעות אינן מושבתות או מופעלות, Google אינה יכולה להתאים אישית את המודעות שאתה רואה, גם אם הן אינן כבויות. עם זאת, כאשר הדלקה אישית של המודעה מופעלת ומופעלת, המידע משמש כדי להפוך את הפרסום ליותר שימושי.

תוכל להציג ולשלוט במידע המשמש להצגת מודעות ולראות כיצד

הוא משמש בהקשר של פרסום על ידי מעבר להגדרות המודעה שלך. בעת עיבוד מידע המשותף לאתרים ואפליקציות, הם מבקשים את הסכמתך לפני שהם מאפשרים לגוגל לעבד מידע זה. אם ברצונך לשנות או לבטל הסכמה זו, עליך לבקר באתר או באפליקציה הרלוונטיים לשם כך. למידע נוסף על אופן עיבוד הנתונים שלך למטרה זו ואופן השימוש בהם למטרה זו, עיין במדיניות הפרטיות.

למד אילו קבצים נשלחים אליך מדפים אלה שברצונך להוסיף לסימניות כעת, כך שהגיע הזמן בו תזדקק להם ומתי.

הדבר הראשון ששמתי לב אליו בנתונים הגלובליים

הוא שחמשת האתרים המובילים ביותר זהים לארה"ב: יוטיוב, פייסבוק, ויקיפדיה, טוויטר ואמזון. בחנתי את מספר האתרים בכל מדינה ואת אחוז המבקרים בכל עמוד מבחינת סך המבקרים. חשוב לזכור שהאתרים הנ"ל מייצגים רק חלק קטן ממספר המבקרים באתר האמריקני. מבחינת תעבורת חיפוש אורגנית, רק כ -1.5% מכל התעבורה בגוגל מבוקרת. לעומת זאת, מפות גוגל, שעל פי ההערכות יקבלו 15%, ופייסבוק שמקבלת בסביבות 10%.

אני חושב שדווקא כל אחד יכול לנחש שיוטיוב

פייסבוק, ויקיפדיה, טוויטר ואמזון יהיו האתרים המתויירים ביותר בארה"ב. אם כבר מדברים על קרייגסליסט, האתר הופך אותו למאה האתרים המובילים בעולם, אם כי כמעט ולא מגיעה תנועה מחו"ל. זה רק מראה עד כמה קרייגסליסט פופולרי בארה"ב, אך הוא מקבל יותר תעבורת חיפוש אורגנית במדינה אחת מאשר ברוב האתרים. מה שגרם לי לשאול מה אם זה היה פופולרי רק בארה"ב, או שהוא פופולרי בכל רחבי העולם, אלא רק בארה"ב?

תראה את התנועה האורגנית החודשית המשוערת עבור כל אתר המדורגת בחיפוש האורגני

וכן את דירוגם במאה האתרים המובילים בעולם. אם ברצונך לראות באילו מילות מפתח אתר מדורג, תוכל ללחוץ כאן על דוח מילות המפתח האורגני. יש גרף המציג את מספר האתרים המסווגים לחיפושים אורגניים, לפי פירוט מנוע החיפוש שלהם. לדוגמה, vk.com הוא העמוד מספר 1 עבור מילת המפתח "vk" ו- # 2 עבור "Vk" .com. "