כאשר אתם חושבים לבנות את המותג האישי או העסקי שלכם, חשוב שתדעו שמיתוג לוקח הרבה זמן ומשאבים. כשמדובר בשלבי המותג – בנייה בין אם אתה סטארט-אפ או סתם מיתוג עצמך מחדש, הם עלולים להיות מכריעים בהתחלה.

בעוד שבעלי מותגים ומשווקים רוצים להאיץ את התהליך ולהביא אותו לשוק במהירות האפשרית, חשוב להכיר בכך שבניית מותג, בניגוד לבניית מוניטין, היא תהליך ליניארי, תוסף ומצטבר.

אם אתה רוצה לבנות מותג

התהליך נקרא 'מיתוג', וזו העצה שאני אתן לך היום. זהות מותג היא דימוי של המותג, בעוד ש"תדמית מותג "היא דימויים בפועל במוחם של לקוחותיהם. הלוגו הוא מרכיב חשוב בתהליך בניית המותג, מכיוון שהוא אחד החלקים המוכרים ביותר במותג, אך אינו מייצג את מכלול זהותו. הוא מוגדר כמוצר המיוצר על ידי חברה מסוימת והוא חלק חשוב בזהותו, ולא הלוגו עצמו.

קבוצה של הנחיות מותג

הנקראת גם Brandbook, משמשת לעתים קרובות כדי לרשום את ההיבטים החשובים ביותר בתהליך המיתוג של חברה מסוימת. יש צורך להגדיר את היעדים שיושגו, מה שבסופו של דבר סולל את הדרך לאסטרטגיות מיתוג אחרות. אסטרטגיות מותג ובניין מסוימות אינן משתלבות היטב בקטגוריות האחרות שהזכרתי, אך הן מבוססות על עקרונות המיתוג, כגון אסטרטגיית מיתוג, זהות מותג ואסטרטגיית מותג. ברגע שיש לך הבנה כיצד לבנות מותג, אתה מוכן ליישם את הטיפים שלך למיתוג סטארט-אפ. בניית מותג היא מונח מעורפל יחסית, אז עיין בפוסטים האחרים שלי בשיווק תוכן כשמדובר בבניית מותג. בדוק את ערכת הכלים למותג וכיצד – בנה אותה כדי ללמוד טיפים נוספים על מיתוג לסטארטאפים ולמד עוד על מותר ואסור לעשות מיתוג ובנייה!

אם אתה עובד טוב

מיתוג ייתן לקהל היעד שלך תחושה של מה העסק שלך נוגע בקלות וביעילות. אם אתה רוצה לעסוק במיתוג, צור תוכן שיעזור לחברים חדשים בקהל היעד שלך לגלות את המותג שלך. לא רק שזה יעסיק אותם, אבל אם תסתדר טוב, זה גם ייתן להם תחושה של מי שאתה. כעת לאחר שאספתם # טיפים לבניית מותג משווקים אחרים, הגיע הזמן לפתח מותג משלכם ולבנות ולחדד אותו.

אולם לעתים קרובות מדי תהליך המיתוג מתחיל ומסתיים בגילוי אסטרטגי או יצירתי גדול

בצע את הצעד הזה במותג שלך – תהליכי בנייה הם בראש סדר העדיפויות ויהיה לך את כל החיים והעומק שאתה צריך כדי לחזק את תדמית החברה שלך. השלב הבא הוא פיתוח מדיניות בניית מותגים הכוללת חזון מותג וחזון לעתיד החברה שלך, לא רק לעת עתה. כשהוא ילחץ, זה ימשוך את הלקוחות שלך, יעודד ויעורר את העובדים והשותפים שלך, ישקף ותומך באסטרטגיה העסקית שלך, ייצור תחושה חזקה של מטרה בחייהם, יבדיל את עצמם מהמתחרים שלך, יניע שטף של מיתוג – פתח רעיונות , לעורר ולעורר בהם השראה ובעיקר שיהיה לך את עומק החיים שאתה והמותגים שלך זקוקים לו תוך חיזוק תדמית החברה שלך. כשאתה בונה מותג, השתמש בזה כנקודת התחלה כדי להציע נקודת מבט המבדילה את חזון המותג שלך מאחרים בכמה דרכים. תמיד יש לשאול את השאלה: "מותג, בשביל מה המותג מייצג? זהות המותג מורכבת ממה שהוא אומר עליך – מהם הערכים שלך, איך אתה מתקשר עם המוצר שלך ומה אתה רוצה שאנשים ירגישו כשהם מתקשרים איתו.

אתה יכול לבנות מותג על ידי הכרת הגורמים השונים המשפיעים על המותג שלך ובנייתו באופן שתואם את הערכים והערכים שלך, ולא רק את המוצר שלך.

ברגע שיש לך הגדיר את ההקשר שאתה רוצה ליצור עבור המותג שלך

חשוב לבנות מותג מצליח. על ידי עיסוק במיתוג, עליך להזמין את הלקוחות שלך להיות שותפים ליוצרים של ערכי המותג, כך שהם יוכלו גם להרגיש כבעלים ולהתייחס אליהם. יש לך הזדמנות לקרב את המותגים שלך למשתמשים על ידי קידום מה שמייחד אותם. כשבונים מותג, עלינו לשאוף לבנות מערכות יחסים עם האנשים שמכירים אותנו, לחשוב עלינו ולברך אותנו. — השלבים שלעיל בהחלט מבדילים אותך מהמתחרים שלך אתה תהיה מוכן לפתח אסטרטגית עסק משלך. מיתוג הוא תהליך מתמשך וביצוע מחקרי מחקר שוק חשוב מכיוון שהוא מסייע למיתוג שלך להעשיר את הידע שלך לגבי התחרות בשוק ואת האסטרטגיה הטובה ביותר לעסק שלך. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד כיצד מחקר שוק יכול לעזור לך לבנות מותג מצליח, וקרא על מנת לעזור לך לשפר את אסטרטגיית השיווק שלך ואת האסטרטגיה העסקית שלך.