בתקופתי כמשווק נתקלתי בדוגמאות רבות לדף הנחיתה של המוצרים, אך לאחרונה נתקלתי בדפי הנחיתה של אסטרה. בניגוד לאתרים מסורתיים, בהם מבקרים מעודדים לדפדף במספר עמודים וקטגוריות, דף נחיתה הוא למעשה אתר של עמוד אחד. כשהתחלתי לעשות כמה מחקרים על דוגמאות לדפי נחיתה, הבנתי שיש מספר עיצובים מודרניים ומרשימים של דפי נחיתה שהם יותר מסתם טפסי הרשמה ודפי בית. בואו נסתכל על כמה מהדוגמאות הפופולריות ביותר של LandingPage בשנים האחרונות.

חברות רבות משתמשות בדפי הבית שלהם בדרך זו כדי לקדם הצעות ומוצרים, אך אם ברצונך לפלח את התנועה שלך כדי למקד טוב יותר את השיווק שלך, עדיף ליצור דף נחיתה משלך.

אם אתה זוכר משהו ממאמר זה, זכור כי הטופס שבו אתה משתמש להמרת מבקרים ללידים הוא דף הנחיתה שלך והאתר שלך אמור להכיל לידים. דפי נחיתה של PPC, עמוד הנחיתה שלך למדיה החברתית חייב להיות ספציפי למילות מפתח ולקשר לדפים אחרים באתר.

כפי שאתה יכול לראות, דף הנחיתה קיים רק לאחר לחיצה על העלון על גבי הופר ולחיצה על הפרסומת. דפי נחיתה מיועדים למבקרים שלוחצים על מודעה כדי להגיע לאתר שלך, ולא למתעניינים במשפך העליון שלך.

דפי נחיתה הם אתרים המספקים מידע נוסף כאשר לקוח פוטנציאלי לוחץ על מודעה או קישור לתוצאות מנועי חיפוש

דף נחיתה הוא דף אינטרנט המציג דף פרסום קטן ומוטמע יותר שלקוחות פוטנציאליים ללחוץ עליו. דפי נחיתה הם אתרים המספקים מידע נוסף כאשר לקוחות פוטנציאליים לוחצים על הפרסומת ו / או נכנסים לקישורי תוצאות למנועי חיפוש.

בעיקרון, זוהי דרך להפנות מחדש את קהל היעד שלך (מבקרים חדשים) על ידי לחיצה על קישור המתאים לדף הנחיתה הרצוי.

דף נחיתה

הוא אתר שיוצר יעד למבקרים באתר שלך על ידי הבאתם להצעה או משאב מסוים הרלוונטי עבורם. אם אתה יכול לנחות בדף הבית שלך, זה מתאים לך לדף נחיתה. דף הבית של אתר אינו דף הנחיתה היחיד, לכל עמוד באתר האינטרנט שלך יש מטרה והוא דף הנחיתה של מנוע החיפוש הפוטנציאלי. דפי נחיתה הם לא רק דרך לגשת להיפר-קישור שאתה לוחץ עליו בדפי האינטרנט, הם חלק מתוכן אתר האינטרנט שלך.

דף נחיתה הוא דף האינטרנט המופיע כאשר מבקר לוחץ על קריאה לפעילות שיווק מקוונת, כגון קישור למוצר או שירות או הצעה או משאב. דפי נחיתה יכולים להיות דרך עבור מישהו לנחות באתר שלך על ידי לחיצה על השיחה המקוונת לשיווק מקוון.

המטרה היחידה של דף נחיתה

היא להפוך את המבקרים ללידים או ללקוחות, ובמובן זה המונח "דף נחיתה" מתייחס לדף שרוב האנשים מגיעים אליו ראשונים. ברמה הפשוטה ביותר, דפי נחיתה מיועדים למבקרים שמגיעים בלחיצה על מודעה או קישור. כל מה שמכונה "עמוד נחיתה" נועד למקסם את מספר המבקרים באתר שלכם, ולא רק את דף המוצר או השירות שלכם.

במונחים שיווקיים

דף נחיתה הוא דף נפרד באתר האינטרנט שלך הבנוי על מטרת המרה אחת. בשיווק דיגיטלי דפי נחיתה הם אתרים עצמאיים שנוצרו במיוחד לקמפיינים שיווקיים ופרסומיים. הם האתר בו צרכנים יכולים לנחות והם משרתים מטרה אחת וממוקדת. דפי נחיתה יכולים להיות קישור לדף מוצר, מודעה, או אפילו דף נפרד עבור מוצר או שירות מסוים.

דפי נחיתה הם כלי שיווקי אטרקטיבי במיוחד

מכיוון שניתן למדוד את יעילותם לפי מספר הקליקים שהלקוח מבצע על מודעה והאם המודעה מובילה לדף נחיתה ספציפי. דפי נחיתה של מכירה ישירה מיועדים בדרך כלל למסחר אלקטרוני, הסוג הנפוץ ביותר של אסטרטגיית שיווק ישיר. דפי מכירה משמשים בדרך כלל כאשר אתה שולח תנועה מוכשרת מראש לדף הנחיתה שמוכר את המוצר שלך.

בעת יצירת דף נחיתה

ודא שהמודעה שלך מכוונת את המבקרים למקום הנכון כדי שלא יבלבלו אותך על ידי הבאתם לדף הבית שלך. אם דפי הנחיתה שלך אינם משלימים באופן יצירתי את המודעה המקוונת שלך או תואמים את תוכן הדף שלך, המבקרים לא ישארו זמן רב.

דפי נחיתה עוזרים לך להשיג החזר ROI חיובי על ידי הפניית תשומת לב המבקרים לדבר או לקמפיין הספציפי שאליו אתה מפרסם

דף נחיתה הוא דף באתר שלך שנועד להפוך מבקרים ללידים, מנויים, בניגוד לדף בית שמושך את המבקרים לעמוד הבית שלך על ידי הצגת כל האפשרויות של החברה שלך, דפי הנחיתה מציעים קריאה לפעולה פשוטה וברורה. כשאתה מקשר את דף הנחיתה שלך למסע פרסום בדוא"ל, ודא שהוא משקף את המראה והתחושה של הדוא"ל.