רמת שביעות הרצון שהצרכנים נותנים לחברה היא בדרך כלל אינדיקטור טוב לחוויית הלקוח שלהם. מה שהלקוחות ימליצו עליו עשוי לשקף את מצב החברה לטווח הארוך, אך הוא אינו המדד היחיד.

זו רק דוגמה פשוטה, אבל אתה יכול להחליט בעצמך מתי עדיף המותג לאסוף משוב כזה של לקוחות. אין ספק שלקוחות יתנו הערכה חיובית של חברה ולא שלילית.

בדרך זו אתה מבטיח שנציגי שירות הלקוחות יתקשרו בצורה חיובית עם הלקוחות, תוך התחשבות תמיד בהבדלי הדורות על מנת לשמור על לקוחות.

אם תמלא אחר הטיפים הבאים

הלקוחות הנוכחיים שלך ימליצו על העסק שלך לחדשים וירחיבו את בסיס הלקוחות שלך. על סמך הנתונים שהוצגו זה עתה, תגדיל את מספר הלקוחות הממליצים על המותג שלך לאנשים ברשתות החברתיות. אם לקוחות אומרים לך שהם רואים הצלחה, יידעו שאתה מעריך את דעותיהם ונאמנותם והייתם מעריכים זאת אם תוכל לעזור לך להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים. לבקש מהלקוחות שלך משוב כנה הוא סימן לכך שאתה מוכן להקשיב לביקורת בונה ולהשקיע בשיפור החוויה שלהם.

המציאו תוכנית השמת לקוחות המתגמלת את לקוחותיכם הנוכחיים על הפצת הבשורה על העסק שלכם

תוכניות הפניה הן טקטיקת צמיחה שנועדה לעודד לקוחות קיימים להמליץ על המותג שלך לחברים, משפחה ועמיתים. אם אתה מתמקד במקום לגרום ללקוחות הקיימים שלך לחלוק את החוויות החיוביות שלהם עם המותג עם מישהו שיכול להפוך ללקוח שלך, אתה תוביל את ההובלה.

ניתן להשתמש בהמלצה מסוג זה בדף הבית שלך או במיילים שיווקיים בהתאמה אישית

כדי לפנות לדפדפנים תכופים שטרם ביצעו רכישה, ולהקל על לקוחות נאמנים למלא את הפריטים המועדפים עליהם. השתמש בה כדי לעזור ללקוחותיך לגלות מוצרים שהפסידו כשקנו בעבר. אתה יכול להשתמש בו בדף הבית ובדואר אלקטרוני שיווקי מותאם אישית כדי לעזור ללקוחותיך לגלות את רבי המכר הרלוונטיים להם על סמך היסטוריית ההזמנות שלהם.

תוכלו להציג בפניהם מוצרים שאולי לא ראו לפני שביקרו באתר שלכם ולעודד רכישה חוזרת. הגש המלצות בהתאמה אישית לפני שהלקוחות שלך פותחים מוצרים אחרים שאתה מציע, כגון קופונים, הנחות או מבצעים מיוחדים.

אתה יכול לעשות את אותו הדבר עם הלקוחות שלך לקבלת המלצות ומבחני מוצר. אם יותר מ -20% מהלקוחות מתחשק להמליץ עליך, תן להם את האפשרות לעשות זאת.

אם אתה רוצה שהעסק שלך יגדל ויישאר בריא, אתה צריך להקשיב למשוב שהלקוחות שלך נותנים לך. זה הזמן שאתה צריך לבלות איתם אם אתה רוצה לא רק להגדיל את בסיס הלקוחות שלך, אלא גם לשפר את שביעות רצון הלקוחות.

אם לא ניתן לדבר ישירות עם הלקוחות שלך, עליך לערוך סקר מקוון לגבי הלקוחות הפוטנציאליים והלקוחות שלך על חוויותיהם ולבקש מהם להשיב. השתמש בשאלות פתוחות כדי באמת לאסוף משוב מלקוחות וודא שהם מאושרים על ידי מתן להם סיבה לדרג.

צוות הקו הקדמי נקבע על פי מידת ההתייחסות ללקוחותיהם ואילו אזורים פונקציונליים תורמים לחוויית הלקוח

וודאו שהלקוחות שלכם מרגישים מוערכים ומוערכים, מה שמגדיל את נאמנות הלקוחות וגם מגדיל את הסיכויים שהם אכן יתנו לכם דירוג. כאשר לקוחות יכירו את הערך שאתה מייחס להמלצות של לקוחות אחרים, הם ירגישו מעריכים ויעשירו את השיחות הללו. היזמים נותנים המלצות לחבריהם, ולקוחות מרוצים מבצעים יותר רכישות ומשמשים כמקדמים כדי להפוך אותם ליקרים ביותר, מה שהופך אותם לסבירות גבוהה יותר ממליץ לכם לחברים.

עליכם ליצור תוכנית המעודדת המלצות לקוחות, ולאחרונה רכשתי את אחת מתוכניות המלצות הלקוחות המצליחות בעולם, רשת המלצות הלקוחות.

בממוצע

חברות מציעות המלצות מבסיס הלקוחות הקיים שלהן, ואם לקוחות קיימים חווים חוויה חיובית עם העסק שלך, הם נוטים יותר לשתף אותה עם חבריהם ובני משפחתם. לקוחות שבוחרים את המותג שלך על סמך המלצות של יועצים מהימנים מתנהגים בצורה דומה ללקוחות נאמנים קיימים ולכן יש להם ערך גבוה יותר לכל החיים לעסק שלך מלכתחילה. זה n משהו שאתה יכול למדוד, אבל זה תהליך שעוזר לך להשיג את התערובת הנכונה של התאמה טבעית ללקוחות שלך.

אינך יכול לצפות מכל לקוח שייתן לך דירוג חיובי מהכלל

אך עודד אותו לדרג בפומבי את המוצרים והשירותים שלך (למשל באתר שלך) ולשתף את הדירוגים עם אחרים. הזמן שלך יקר, וגם הזמן שלך, אז לבקש המלצות מהלקוחות שלך לגבי העסק שלך זה פשוט גס רוח ומעצבן. אם אתה יכול להבטיח שקהל הלקוחות שלך אכן מבקש זאת, כלי מדידת שביעות רצון הלקוחות יכולים לעזור לך לאסוף משוב יקר ולשפר את מה שאתה מציע להם. הקפד לתת ללקוחות סיבה לתת ביקורת, גם אם היא שלילית.