הבנת שיווק ברשתות חברתיות

שיווק במדיה חברתית שינה את הדרך בה אנו מתקשרים עם מותגים ומוצרים. המדיה החברתית העולמית יצרה הזדמנויות חדשות לעסקים להתחבר ללקוחות גם כאלה שאינם נמצאים באיזורינו.

בעידן הדיגיטלי, הרשתות החברתיות הפכו לערוץ שיווק מרכזי עבור מותגים. הן אחת הדרכים החסכוניות ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהניע מכירות. על המשווקים להבין כיצד למנף את הרשתות החברתיות ביעילות על מנת להשיג את יעדי השיווק שלהם.

להלן רשימה של אסטרטגיות שמשווקים יכולים להשתמש בשיווק ברשתות חברתיות:

– כתיבת תוכן המהדהד עם קהל היעד

– אופטימיזציה של פוסטים על סמך העדפת קהל

– שימוש בתוכן ויזואלי כמו תמונות, גרפיקה או וידאו

– מעורבות עם עוקבים

– שימוש במשפיענים לצורך קידום העסק

5 הדרכים הטובות ביותר לשווק במדיה חברתית

1. כתיבת פוסטים רלוונטיים לכל מה שקורה היום/עכשיו. כמו ימים מיוחדים, חגים או אירועים מיוחדים שכולם מדברים עליהם.

2. העלאת מודעות לבעיות חברתיות ומעורבות בהתפתחות של אותן סוגיות.

3. שיתופי פעולה בתשלום עם משפיעני רשת שיעזרו לכם להגדיל את כמות העוקבים שלכם. זכרו עוקבים = לקוחות פוטנציאליים.

4. השתתפות בקבוצות פייסבוק רלוונטיות לעסק שלכם שם תוכלו גם ללמוד איך לשווק וגם לפרסם את העסק.

5. מתן מענה ישיר ללקוחות בתגובות או במסנג'ר 

כיצד להשתמש באינסטגרם למטרות שיווק, ומהם היתרונות של פלטפורמה זו?

אינסטגרם היא פלטפורמה מאוד ויזואלית, כך שהמשתמשים נהנים ממהירות גלילה וסיפוק מהיר וקל (הם לא צריכים לעבוד קשה)
מה שאומר שאתה בתור עסק משווק יכול לנצל את זה לטובתך או להפסיד את הגולשים בתוך שתף התוכן.

בנוסף, אינסטגרם ידועה בתור רשת חזקה מאוד לסרטונים שיווקיים, כך שתוכלו למצוא את התוכן המדויק עבורכם ולהעביר אותו לא רק דרך תמונות וטקסט, אלא גם דרך סרטונים.

לא תצטרכו תוכנות עריכה בשביל הסרטונים האלו מכיוון שאינסטגרם אוהבת חיים קלים, מה שאומר שתוכלו למצוא את כלי העריכה מובנים בפלטפורמה.

אחד הפיצ'רים הפופולריים ביותר באינסטגרם נקרא Stories, המאפשר למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים עם העוקבים שלהם בסדר כרונולוגי במשך 24 שעות לפני שהם נעלמים מהאפליקציה.

באינסטגרם תוכלו למצוא קהל יעד מעט יותר צעיר, אם זה הקהל שאליו אתם מכוונים? זה המקום עבורכם!
אם לא? אולי פרסום בפייסבוק יעבוד לכם טוב יותר.