מיתוג הוא תהליך של מתן משמעות לארגון, חברה, מוצר או שירות מסוים על ידי יצירה ועיצוב של מותג לטובת הצרכן. מודעות למיתוג היא מילת מפתח חמה שהעניקה השראה לאינספור ספרים, כולל המהדורה האחרונה של רשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס, והיא מילת המפתח החמה ביותר בכל הזמנים. למרות שמותג הוא רק חלק אחד בתהליך הדרוש ליצירת זהות, זהו גם אישיות עסקית המסייעת לצרכנים להזדהות עם מוצר או שירות.

מותג

הוא הבסיס להיסטוריה של החברה, המכסה כל דבר, החל מתגובת העובדים לשיחות טלפון ועד לאיכות המוצרים והשירותים שלהם. למרות שהלוגו הכרחי עבור מותג, הוא לא האלמנט היחיד שהופך את זהות המותג לחזקה. עיצוב לוגו הוא שילוב של כל האלמנטים בתהליך המיתוג, כגון שם החברה, הלוגו, שם המוצר ותיאור המוצר, הכל עטוף במותג שניתן לזהות בקלות. זכרו תמיד שלוגו ועיצוב בלבד אינם "מותג" אלא מרכיב מכריע בתהליך המותג. סמלי לוגו הם החלק המוכר ביותר במותג שלכם וחיוני להצלחתו, אך לא כל המותג, וגם לא כל הזהות.

אם אתה זקוק לשם חברה ולוגו חדש ויש לך עיצוב שצריך להפיץ

חברת מותגים מובילים תעלה לך הרבה יותר מחברה קטנה עם מותג ארגוני. בואו לנצל את המיטב: כאשר אתם מתנסים בלוגו לעסק הקטן החדש שלכם, עליכם לבחור בסמל כסימן מילים אם אתם מרגישים שחשוב לייצג את המותג שלכם בשילוב עם הלוגו שלכם. בדרך זו יש לך רעיון כיצד לפתח את העיצוב הנכון למיתוג חברות קטנות וזהות המותג שלהן.

סוכנות מיתוג יצירתית תעזור לך לשפר את המותג והרווחיות שלך על ידי עקביות ושמירה על קשרי הלקוחות שלך לעסק ולמותג שלך

אם אתה חושב כיצד לייצג את המותג בכל שלב של העסק שלך, זה ייצור מותג קוהרנטי עבורך. בסופו של דבר, זהות מותג צריכה להיות בקנה אחד עם מה שאתה כחברה ומה שאתה רוצה להשיג איתה. סוכנות מיתוג נפרדת מעמידה לרשותכם צוות המתמקד בפיתוח תמונות קוהרנטיות המגבירות את המודעות למותג ויוצרות הון עצמי למותג. ברגע שתחקור את זהות המותג שלך ותחבר אותה לאסטרטגיית מותג, תוכל לקבל החלטות מהירות לגבי המותג. אם הלקוחות שלך משייכים את החברה שלך ואת המוניטין שלה למוצרים ולשירותים שהיא מציעה, השם והלוגו שלה צריכים להיות בכל מקום. בכל פעם שמישהו מזכיר את המותגים שלך, אתה מחזק את המודעות למותג כך שהלוגו שלך יוכל לראות את כולם.

ההשפעה של מותגים ארגוניים עשויה להיות מרחיקת לכת

לכן עליכם לוודא שאתם עומדים בשיטות עבודה מומלצות. אם אתה מקדיש זמן לבדיקת רעיונות המיתוג שלך, יש לך סיכוי טוב יותר להבין כיצד המותג של החברה שלך באמת משפיע על גיוס ואפילו על שימור עובדים. ברגע שאתה יודע מה היעדים שלך ומי מרוויח ממה שאתה שואף, עליך לשקול את כל ההיבטים לפני שאתה יורד לעבודה, במיוחד אם אתה שוכח מה המשמעות של מיתוג מחדש ומיתוג של החברה בפועל.

אל תתבלבלו

המותג שלכם אינו המוצר, הלוגו או האתר שלכם, אלא החברה שלכם, במילים אחרות, "זהות המותג" שלכם. זהות המותג שלך היא בסופו של דבר דרך לתקשר עם העולם, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך וליצור חווית מותג שמעודדת אנשים להתקשר איתך. זה מורכב ממה שהמותגים שלך אומרים, מה הערך שלהם, איך הם מתקשרים עם המוצרים שלך ומה אנשים רוצים להרגיש כשהם מתקשרים איתם. לפני שתעצב את הלוגו שלך או תמתג מחדש את האתר שלך, עליך להקדיש זמן להבנה טובה של זהות החברה, ערכיה ויעדיה. מיתוג הוא חומר בלתי מוחשי, ולכן לא מדובר במוצרים, לוגו או אתרים, אלא במותג עצמו. לאחר שתזהה את קהל היעד שלך, תוכל להתחיל להכין רשימה של דברים שמזכירים לאנשים את המותג שלך ואת הקול שלך. אתה יכול לשלב את הזהות שלך במיתוג שלך, אך ככל שאתה מקבל יותר בהירות לגבי מי שאתה ומה שאתה רוצה, כך ייטב. אם אתה יודע מיהו שוק היעד שלך, השתמש בזה כמדריך לאסטרטגיית המותג שלך: בנה את המותגים שלך על ידי נקיטת גישה עקבית לכל אינטראקציה שיש ללקוחות שלך עם המותג שלך. ככל שתגרמו ללקוחות שלכם להרגיש ולהתאים את עצמם לאיך שהם מרגישים כלפיכם והמותג, כך הם יבלטו יותר וימשכו את תשומת ליבם. והתוצאה הסופית תהיה מותג שבאמת מתחבר ללקוחות איתם הכי רוצים לעבוד.