אספנו כמה מחברות המותגים המקומיות והעולמיות המובילות בשוק B2B המחברות בין מותגים לסוכנויות כדי שתוכלו לבנות זהות מותג מצליחה המקדמת צמיחה עסקית לטווח הארוך. סוכנויות מותגים משלבות את הטוב משני העולמות: סיוע ללקוחות להגדיר את ערכי המותג שלהם ואת המיקום שלהם בעצמם, ומעקב ופיתוח המותג כאשר תנאי השוק משתנים. סוכנויות מותגים שילבו את ההיבטים החשובים ביותר של מיתוג – הון עצמי, מיצוב ושיווק מותג – כדי לסייע ללקוחות להגדיר ולמצב את ערכי המותגים שלהם, כמו גם לפקח ולפתח את המותגים עם שינוי בתנאי השוק.

ראה להלן רשימה של 10 חברות העיצוב הגרפי המובילות המתמחות במיתוג ובעלות משרדים בניו יורק

בדוק גם בדף זה שמתח ביקורת על פרויקטים של מיתוג / מיתוג מחדש הנוכחי ובו תוכל למצוא את חברות המיתוג הטובות ביותר שתוכל לראות למיתוג המותג שלך מחדש.

חברה זו עוזרת לך להגדיר את המותג שלך על ידי הגדרת ייעודו

ייעודו, חזונו וערכיו, המתקשרים ביעילות את ההיסטוריה של המותג. הם עוזרים לך להגדיר מותג עם חזון וחזון ברורים לעתיד החברה שלך ומוצריה ושירותיה. חברה זו עזרה לי להגדיר את המותג שלי, אני מגדיר אותו על ידי תקשורת יעילה של יעדיו, משימותיו, חזונותיו וערכיו, המתקשרת ביעילות את ההיסטוריה של המותג ומשמעותו.

ההיבטים הבאים יעזרו לך לצמצם עוד יותר את רשימת חברות המותג שלך ובסופו של דבר לבחור את הטוב ביותר ליעדים שלך

אני מקווה שיש לך הבנה טובה יותר של איזה סוג מותג אתה באמת צריך, החל מעיצוב מוביל ועד שיווק מוביל, וכיצד למצוא מותג המתאים לך ביותר. בינתיים, אני מקווה שרשימה זו עזרה לאסטרטגים של מותגים עתידיים למצוא את המעסיק המושלם שלהם, ולמותגים למצוא את סוכנות המותגים המושלמת שלהם. בדוק עד כמה מנוסים יועצי המותג המובילים בעבודה עם החברה שלך כדי לבחור אחד מהם.

מיתוג יעיל ומיתוג מחדש מבוסס על טקטיקות מוכחות ושיטות מבוססות ראיות

תכונות מרכזיות שחברת מיתוג מסוגלת צריכה להחזיק בה. גלה אם יש לך תהליך מוגדר היטב למיתוג, שיווק והיבטים מרכזיים אחרים של העסק שלך. מיתוג יעיל ומיתוג מחדש מבוסס על טקטיקות מוכחות, מתודולוגיה מבוססת ראיות ותכונות מפתח כגון שירות לקוחות, נאמנות לקוחות ושימור לקוחות, תכונה מרכזית שכל חברות המיתוג המסוגלות צריכות להחזיק בהן. גלה אם היה לך תהליך מוגדר היטב, פרסום או אלמנטים חשובים אחרים של המותג של החברה שלך או לא. מיתוג יעיל / מיתוג מחדש מבוסס על אסטרטגיות מוכחות, נתונים, מחקרים, ראיות, מחקרי מקרה וראיות בהתבסס על מתודולוגיה, אחת התכונות המרכזיות שכל מפעל מותג מוכשר אינו צריך להחזיק בהן.

מדריך בסגנון מותג

הוא דרך נהדרת לארגן את פרטי העיצוב שלך ולהבטיח שהמעצב שלך וכל האחרים שעובדים על המותג שלך נמצאים באותו דף לגבי כיוון המותג. השתמש בתבנית שלמעלה ובצע את החלטות העיצוב שקיבלת עבור כל אזור מותג בעסק שלך כדי ליצור זהות מותג הרמונית.

מיתוג אסטרטגי עקבי מוביל להון עצמי חזק של המותג

מה שאומר שהערך המוסף שאתה מקצה למוצרים ולשירותים של החברה שלך אומר שאתה יכול לגבות יותר עבור המותג שלך מאשר מוצר זהה ולא ממותג. מותג טוב משקף את האישיות והערכים של החברה שלך ואומר עוד על החברה. הלוגו הוא החלק המוכר ביותר במותג, אך הוא אינו האלמנט היחיד שהופך את זהות המותג שלך לחזקה. זהו אלמנט חשוב בתהליך בניית המותג, אך הוא אינו שלמות זהות המותג ואינו בהכרח הכרחי. זהות המותג היא שילוב של אלמנטים רבים ושונים כגון שם מוצר, לוגו מותג, עיצוב לוגו ואסטרטגיית מיתוג.

התוצאה הסופית תהיה מותג המחבר אותך באמת עם הלקוחות שאתה הכי רוצה לעבוד איתם

מיתוג הוא איך שאתה מושך את תשומת לב הלקוחות שלך, וזה מה שאתה עושה כדי להתחבר אליהם. אם אתה יודע מיהו שוק היעד שלך, תוכל להשתמש בזה כמדריך לאסטרטגיית המיתוג שלך.

מיתוג

הוא התהליך שאתה מתחייב ליצור זהות, והאישיות הארגונית היא זו שעוזרת לצרכנים להזדהות עם המוצרים והשירותים שלך. מיתוג הוא מה שאתה אומר על המותג שלך, מה הערך שלך, איך אתה מתקשר עם המוצר שלך, איך אתה רוצה שאנשים ירגישו כשהם מתקשרים איתו, כל זה מה שעושה את זהות המותג. זה מה שמפתח את המותגים של החברה שלך, כולל הלוגו שלך, עיצוב הלוגו שלך, שם המוצר, שם המותג ולוגו המותג. אם מותג הוא תהליך שמוביל אתכם ליצירת זהות, עליו להיות גם "אישיות" יזמית שעוזרת לצרכנים שלכם להזדהות עם המוצר או השירות, מכיוון שהוא חלק מהזהות שאתם יוצרים עבורם.