מיתוג מחדש פירושו לעתים קרובות שחברה התפתחה מזהותה הקודמת וכעת היא מוכנה להגיע לשיאים חדשים. בשנים האחרונות זה הפך לאופנה, עם שמות של כמה חברות כמו קוקה קולה, פפסיקו ומקדונלד'ס.
אבל כפי שמתברר
ReBranding הוא יותר מסתם לוגו חדש, זהו תהליך שינוי שמגדיר מחדש את הארגון. זה לא קשור ליצירת מותגים חדשים שמחליפים את הקיימים, אלא החל מההתחלה. מיתוג מחדש משפר את המותג שכבר יש לכם ונותן לכם אפשרות לבקר מחדש בתהליך המיתוג עם חזון מוגדר לעתיד. זו התדמית הכוללת של המותג שלך, המשתקפת בעולם הסובב אותך.
מיתוג מחדש
הוא תהליך טיפוח תפיסה וזהות חדשה למותג שלך בלבם ובמוחם של בעלי העניין שלך. מדובר בהקצאת מאפיינים ותכונות חדשים לארגון שהוקם כבר ומתן למותג הקיים זהות חדשה שיעזור לו להיות מוכר אחרת ולפתח דימוי מותג חדש לחלוטין לשוק. לרוב זה כולל יצירת לוגואים חדשים, חומרי מיתוג חדשים ואסטרטגיות שיווק חדשות.
מיתוג חזותי כולל בדרך כלל רענון קל של הלוגו וריאציותיו, בעוד שהישנים עלולים להיזרק לגמרי. כדוגמא טובה לעיצוב מחדש חזותי, ראה מיתוג מחודש של MailChimp לשנת 2018, שהציג לוגו, גופן וצבעים חדשים.
סוג זה של מיתוג מחדש אינו יכול להיות הצורה היחידה של מיתוג
אך הוא אחד הנפוצים ביותר. עיצוב מחדש מתייחס לשינוי העיצוב של המותג, במקום לגרום לו להיראות ייחודי יותר או לשנות את זהות המותג שלו. אם אתה נאמן להגדרת תשחץ "מותג", עליך לעקוב אחר ההנחיות של מה שאפשר באמת לקרוא "מיתוג מחדש" כדי לעקוב אחר הדוגמה הזו. לוגו או תוכנית שיווק יכולים להשיג מהפך כדי לחגוג את הפנים החדשות של העסק שלך. בין אם העסק שלך פשוט זקוק למתיחת פנים או זהות חדשה כדי לשקף את התפתחותו, מיתוג מחדש יכול לחולל שינוי בעיצוב התפיסה הנכונה. עם התפתחות חוקי הסימנים המסחריים עצמם, על חברות לאפשר ולקבל אותו כמרכיב חיוני בפעילותן העסקית.
העיצוב המחודש של העסק שלך
הוא קורס רענון שכולל שינוי שם, לוגו, מיתוג ו / או היבטים אחרים של החברה ומיתוג המותג שלך. כשאתה חושב על מיתוג מחדש, זכור שזה יותר מסתם שינוי לוגו או שם מותג או אפילו שינוי שם. בין אם מדובר במוצר חדש, שינוי באסטרטגיה עסקית או פיתוח נוסף של המודל העסקי של החברה שלך הדורש מיתוג מחדש, ההבנה שאולי הגיע הזמן למיתוג מחדש היא רק שלב ראשון בתהליך המיתוג מחדש. אמנם ישנם מספר סוגים שונים של מיתוג מחדש, כמו עיצוב מחדש של מותג, מיתוג מחדש של מותג ושינויי זהות חדשים לגמרי, אך מיתוג מחדש עבור מרבית החברות אינו נוגע רק לשינוי הלוגו, אלא גם זהות המותג עצמה.
לפני שתתחיל בתהליך של מיתוג מחדש או שינוי שם החברה שלך
ודא שהלוגו, הסיסמה והשם שלך מקוריים. בחינת התחרות שלך עוזרת לך לזהות דרכים שחוקות של מיתוג ולמצוא הזדמנויות למיתוג מחדש שהמתחרים שלך עלולים להחמיץ, ומבטיחה ששם החברה יהיה זמין לדומיין שלך.
אם השם שלך כרוך בשינוי שם
סביר להניח שתצטרך עלויות של 100,000 $ או מיליונים. יש הרבה מה לשקול, אך שינוי שם הוא הצעד החשוב ביותר בכדי להביא את הלוגו החדש שלך לרמה שאנשים עשויים להאמין בהם. מיתוג מחדש מובן לרוב כ"מיתוג מחדש "עם לוגו חדש, וזה בדיוק הרכיב שנמצא הלב של עיצוב מחדש. המיתוגים הטובים ביותר הם אלה עם זהות מותג חזקה וחזון ברור לעתיד העסק שלך, לא רק לעבר.
באופן אידיאלי
החברה שלך מגיעה עם זהות מבנית מחודדת וחזון ברור לעתיד החברה שלך. אם אתה בעסק שאתה לא מרגיש מחובר אליו, כדאי לשקול מיתוג מחדש. לאחר שתקבע כי מיתוג מחדש הוא עדיין הבחירה הנכונה, המשך לקרוא כדי ללמוד כיצד לפתח אסטרטגיה למיתוג מחדש. אם אתה שוקל לשנות שמות למוצרים או שירותים עבור העסק שלך, הנה רשימה של מותגים אחרים ששמו שם בהצלחה למוצרים ושירותים שלהם. המשך לקרוא כראות עיניך ולמד עוד עליהם ועל סיפורי ההצלחה שלהם. ברגע שתגלה שזו עדיין הבחירה הנכונה עבורך, תוכל להמשיך לקרוא עד שתלמד כיצד לעצב מחדש את המותג שלך ולפתח את האסטרטגיה שלך!
תוכל להיצמד למותג הישן או ליצור לוגו ושם חדש למותג שלך
תוכלו ליצור אסטרטגיית מיתוג מחדש, לשלב סמלי לוגו ושמות, או ליצור שם מותג, לוגו ו / או שם חדשים ולמזג את הכל ביחד. אלמנטים של סימן מסחרי שניתן לשנות במהלך תהליך השם כוללים זהות חזותית ומילולית, כולל שם המותג, לוגו המוצר או השירות שלך ושמך באתר האינטרנט שלך.