מיתוג עסקים

תאמינו או לא, המותג לעסקים קטנים פשוט כמו לבחור בלוגו ייחודי או לקנות מודעת באנר ממוקמת היטב. תחשוב מדוע מיתוג היה חשוב מלכתחילה והאם העסק שלך גדול או קטן, האם אתה צריך לפתוח מותג בפעם הראשונה או למתג מחדש באור, זו אסטרטגיה מרכזית לכל עסק. אתה רוצה שהתדמית הארגונית שלך תהיה עקבית בכל הקווים, תהיה ברור מי אתה, בשביל מה אתה עושה עסקים, מי זה ומה הערך שלו, וייצור זיכרון חזק ורושם של הלקוחות שלך. ככל שהחברה גדולה יותר, כך אתה רוצה שהלקוח יתחשב בך ובלקוח שלך בזמן שאתה מחליט על המיתוג שלך, אז זכור זאת.

מעל לכל

מיתוג עסקי טוב יכול לעזור לייצר לקוחות על ידי חיבור העסק שלך עם הסחורות והשירותים שאתה מציע. מיתוג עקבי ואסטרטגי מוביל להון עצמי מותגי חזק, כלומר הערך המוסף שאתה מביא למוצר או לשירות של חברה מאפשר לך לגבות יותר תשלום עבור המותג שלך מאשר פקודות מוצר זהות ולא ממותגות. אסטרטגיית מותג עקבית נותנת לך את מה שאתה מכנה "תמורה לכסף" – ערך העסק, המוצרים או השירותים המאפשרים לך פשוט לגבות תשלום נוסף עבור מה שאתה מייצר.

מותגים מעניקים ללקוחות תחושת אישיות וערך, בניגוד להתייחס לעסק שלך כאל עסק כללי בלבד. הון עצמי של המותג הוא התפיסה שיש ללקוחות שלך לגבי המוצר או השירות שלך בהתבסס על מה שהם חושבים עליך ועל המותג שלך.

פתח מותג ולוגו משויך המגלם את יכולת הליבה של החברה שלך

משפיע באופן מקצועי ומתקבל היטב על ידי לקוחות היעד שלך. לאחר שביצעת את עבודת יצירת הנחיות המותג, אתה מתחיל לגדול את המותג שלך באמצעות המותגים והלוגו שלך. כשמדובר בצד העמוק יותר של מיתוג, הגדרת הון עצמי מותג עוזרת לך לבטא בבירור מה החברה מייצגת עבור לקוחותיך ובשביל מה אתה עומד כחברה. על ידי הגדרת ערך המותג של מה שהלקוחות שלך צריכים, אתה יכול להתחיל לבנות את המיתוג שלך על ידי תקשורת עקבית של הערכים שלו.

עבור עסקים חדשים וקטנים המתנסים בסמלים

עליכם לבחור סמל לסימון המילים שלכם אם אתם מרגישים שחשוב לייצג את המותג שלכם בשילוב עם הלוגו שלכם. בואו להפיק את המיטב משניהם ולהתנסות בסוגים שונים של סמלים ולוגו עבור מותגים ומותגים שונים.

כיצד נוכל לשכפל את מה שעשו מותגים כמו קוקה קולה ולהשתמש באלמנטים אחרים בזהות התאגידית שלנו? ברגע שיש לך בהירות לגבי מה שאתה רוצה להדגיש

הגיע הזמן להשקיע זמן ולעבוד כדי לענות על השאלות שלעיל ולהתחיל לבנות את המותג שלך. מותג הוא יותר מסתם הלוגו שלו; עליו לכלול אלמנטים מיתוגיים כגון לוגו, שם מותג, עיצוב לוגו וזהות מותג.

פרויקטים של מיתוג מוצלח מפותחים

מיוצרים, פותחו ומיושמים על ידי צוות מומחים בתחומם. בסופו של דבר עליכם להכיר בצרכים של החברה שלכם ולחפש על פי זה סוכנות למיתוג עסקים. זהה את צרכי המותג של העסק הקטן שלך ומצא את עיצוב המותג הנכון, אסטרטגיית המותג ואסטרטגיית השיווק.

לפני שתתחיל להעריך את המותג שלך

חשוב מה הצרכנים רואים כשהם מסתכלים עליו. מה המשמעות של מיתוג עסקי ואסטרטגיה שיווקית בדיוק בעולם הדיגיטלי ומה המשמעות שלו עבור המותג? המותג שלך אמור לתת לצרכנים תובנה במה העסק שלך מסתכם בלי שהם צריכים לשאול שאלות. בין אם אתה עובד על פיתוח זהות המותג הראשונה שלך עבור לקוח או על ניהול עסק משלך, חשוב להבין תחילה מהו מותג ומה נדרש כדי ליצור כזה. בכל פעם שאתה פותח עסק חדש או יוצא לשוק, עליך ליצור אסטרטגיה וזהות מיתוגית. כעסק קטן, יתכן שתצטרך להחליט מדוע הקמת עסק שלך ומי יבדיל את המותג והשירותים שלך מהמתחרים. אין גבולות כמה אתה יכול להוציא על שירותי מיתוג לעסקים קטנים שלך מבחינת זמן, כסף וזמן – עד – לשוק.

מיתוג

הוא חלק ממה שהעסק שלך בנוי, ותהליך המיתוג בונה את המותג שלך מעיצוב לוגו, מחקר שמך, עבודה על תכונות וקבוצות מיקוד ועד עבודה על מיתוג ועד למוצר הסופי. ברגע שעברתם את תרגיל המיתוג, עליכם לקבל מושג ברור לגבי מה העסק שלכם מייצג ומה אתם רוצים לתקשר ללקוחות שלכם באמצעות המיתוג שלכם. יצירה ויישום של מותגים ארגוניים ברורים יעזרו ללקוחות להבין את מטרת העסק ואת ערכו, יעזרו לו להתבלט מול המתחרים, לקבוע ציפיות של הלקוחות, ולהעניק לעסק שלך אמינות ולעזור להם להתבלט מול המתחרים.

מנשה בטיטו
דילוג לתוכן