פרסום אפליקציות

פרסום בתוך האפליקציה הוא הסוג הפופולרי ביותר של פרסום מקוון שמנוהל על ידי מפתחי אינדי עם תיקי מודעות ניידים. בכל הנוגע להתקנת אפליקציות סלולריות, חלקן הולכות וגדלות ואחרות הולכות לכיוון השני, וזו אחת הסיבות לכך שהיא הצורה הצומחת ביותר של פרסום במובייל בעולם כיום. ספקיות קמפיין האפליקציות הטובות ביותר הן גוגל, פייסבוק, אפל, טוויטר, גוגל פליי וסנאפצ'אט, שכולן עובדות על אפליקציות המובייל שלהן.

אפליקציות שיווקיות מושלמות לגילוי תוכן חדש שתוכלו לשתף בפרופילי המדיה החברתית שלכם כדי להגביר את המעורבות שלכם. אפליקציות אלה מעולות גם למודעות שילוט ולפרסום ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ופינטרסט.

שיתוף חברתי של תמריצים הוא גם דרך לגרום למשתמשים לקדם את האפליקציה שלך ולקבל גלגלי עיניים נוספים באפליקציה שלך הנתמכת על ידי מודעות. אם אף אחד לא אוהב את מה שאתה מפרסם, תוכל למצוא דרכים לשלב את המודעות שלך באפליקציה כדי להוסיף ערך למשתמשים באפליקציה שלך ולהתבלט משאר התחרות על תשומת ליבם.

כאמור בפוסט זה על מודעות באפליקציות אינסטגרם, התקן את האפליקציה והטמע אותה ברוחב מלא. מודעות אלה נהדרות משום שהן משתלבות היטב עם התמונות שהועלו על ידי המשתמשים, והן מאפשרות חיבור המסייע לקידום חיבור למשתמשים תוך קידום האפליקציה שלך. אפשרויות בפירוט: כפי שצוין קודם לכן, מודעות אלה יהיו נהדרות אם הן ישתלבו טוב יותר עם תמונות שהועלו על ידי המשתמשים.

מודעות טוויטר יכולות להיות פלטפורמה יעילה לקידום התקנת אפליקציה וחיבור משתמשים מחדש לאפליקציה שלך. אם יש לך חנות אפליקציות לנייד, הפעלת מודעות לאפליקציות לנייד יכולות לעזור לך להגדיל את מספר ההתקנות שאתה מקבל עבור האפליקציות שלך ישירות בפייסבוק. פרסום בתוך המשחק יכול גם לעזור להשיג יותר הורדות של אפליקציות לנייד, במיוחד עבור מי שמעוניין מדיה חברתית כגון פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וגוגל פליי.

על רקע זה, דירוג רשת הפרסום של רשות העתיקות מספק תובנות חשובות לגבי יישומים התלויים בהכנסות הפרסום שלהם. רשימה זו מציגה את האפליקציות הטובות ביותר ומבליטה את האפליקציות המובילות. מבחינת נפח מודעות גולמי ונפח מודעות פרוגרמטי. זהו אינדיקטור טוב לאיכות הפרסום באפליקציות לנייד בשוק וכלי שימושי עבור מפתחי אפליקציות ומשווקים. הרשימה מייצגת את היישומים הטובים וה- hig מדליק את האפליקציות המובילות עם מונחים בצורה גולמית או בנפח מודעות באופן פרוגרמטי.

הנתונים הכלולים בדו"ח מבוססים על נתונים מדירוג הפרסום השנתי לאפליקציות סלולריות ורשתות פרסום של רשות העתיקות. דירוגים אלה חלים רק על מודעות שעשויות להופיע באפליקציה, ולא על האפליקציה עצמה. להתייחסות לאפליקציות המובילות ביותר, עיין ברשימת האפליקציות המובילות ביותר שלנו מבחינת נפח מודעות ונפחי מודעות פרוגרמטיים. הנתונים הכלולים במסמך זה מבוססים על נתונים לרבעון האחרון (רבעון הראשון של 2017) ולרבעון האחרון של השנה (רבעון הראשון של 2016). לקבלת הפניות למגמות המובילות באפליקציה, תוכלו להתייחס לאפליקציות המגמות האחרונות ולרשתות המודעות שלהן.

זכור לבדוק את האפליקציה ואת המודעות המוצגות כדי להימנע מהוצאת כסף על מודעות לילדים שמעוניינים במוצר אך אין להם את האמצעים לקנות אותו. אם אתה רואה ילדים המשתמשים באפליקציה, חפש מודעות, במיוחד לילדים מתחת לגיל 5.

זכור שמישהו עשוי לאסוף מידע אודותיך, כגון אתרי האינטרנט שאתה מבקר בהם, האפליקציות שאתה משתמש במידע שאתה מספק כאשר באמצעות המכשיר שלך, בין אם זה מספר טלפון, כתובת דוא"ל או מידע אישי אחר. אפליקציות המשתמשות בשירות הפרסום של גוגל חולקות מידע זה גם עם גוגל.

יש גם כמה אפליקציות המספרות לך את הנתונים הסטטיסטיים של הפרסום שלך, כגון האם המודעה קיבלה את המתיחה שציפית לה. פייסבוק הוא כלי נהדר למשוך משתמשים לאפליקציות משחקים שאינן באיכות גבוהה. ישנן אפליקציות המשתמשות בראיות חברתיות על ידי הופעתן באפליקציה של משתמשים שכבר הורידו אפליקציה.

יש משווקים שהטילו ספק ביעילות המודעות באתרי מדיה חברתית מכיוון שהם מפריעים לחוויית המשתמש ליצור קשר עם חברים. מעניין אם יש אפליקציית פרסום למכשירי אנדרואיד שתלמד אותך כמה טוב יותר יש דרכים למכור את המוצר או התוכן שלך. החשש בקרב יצרני האפליקציות הוא שמשתמשים רבים מכבים את יכולות מעקב המודעות של אפליקציה כאשר הם רואים אזהרה מוקפצת או מתחככים באף על הרעיון לתת למפרסמים לכוון ולמדוד אפקטיבית מודעה ויעילותה באייפון. אחד הגורמים המרכזיים להצלחת מודעות האפליקציה, לעומת זאת, הוא ש 90% מהצרכנים מושפעים מפרסום, אך רבים ממשתמשים אלה רואים במודעות בתוך האפליקציה כספאם, מפריע ומפריע.