Google Ads, שבעבר נקראה גוגל אדוורדס, היא אחת מפלטפורמות הפרסום המקוונות הנפוצות ביותר בעולם. על ידי פרסום בגוגל, חברות יכולות להגיע לקהל פוטנציאלי של מיליונים וללמוד מה זה Google Ads וכיצד ניתן להשתמש בו לקידום העסק שלך.
על ידי שימוש בכוח של Google Ads
אתה מקבל גישה לאנשים שכבר מחפשים את סוג המוצר או השירות שאתה מציע. האנשים שאליהם אתה מגיע באמצעות מודעות Google, כמו גם האנשים שאליהם אתה מגיע באמצעות צורות פרסום אחרות, מודעים לכוונתם ולעניין שלהם בעסק שלך.
פייסבוק מציגה למשתמשים מודעות על סמך תחומי העניין שלהם, ואילו גוגל מציגה לך מודעות רלוונטיות כשאתה מחפש מוצר ספציפי.
בניגוד למודעות חיפוש מסורתיות
מפרסמים לא צריכים לחפש ולבחור מילות מפתח או ליצור מודעות קניות, וזה הרבה יותר קל לניהול בעלי חנויות מקוונות. אם אתה מחפש תשובה פשוטה, Google Ads היא כנראה לא האפשרות הטובה ביותר עבורך, אך אם אתה משתמש ב- PPC לקידום המוצר או השירות שלך, אז Google Ads צריכה להיות חלק מהאסטרטגיה בתשלום שלך. ישנן דרכים לעקוף את זה, אולי כמו מודעות פייסבוק (שמיועדות למאמר אחר), אבל אתה צריך להציע אסטרטגית ולהשתמש בשיטות הפרסום הטובות ביותר כדי לגרום למטופלים פוטנציאליים לבקר בדף הנחיתה שלך ולהשתמש בכל דירוג שאתה לא רוצה לדרג עבורו. . יש לך בחירה אם ברצונך להשתמש בו כאשר אתה מפרסם אותו, אלא אם כן הדבר אפשרי.
אם אתה חושב להתחיל בעבודה עם Google Ads ונמצא בדרך להחלמה, פירוט זה של היתרונות יכול לעזור לך. אם אין לך חשבון Google Ads, תוכל ללמוד כיצד להגדיר אותו כאן, ואם עדיין אין לך חשבון, תצטרך להגדיר אותו בדף הבית שלך.
Google Ads מציגה מודעות באתרים המהווים חלק מרשתות החיפוש והמודעות של גוגל
מודעות אלה מוצגות בתוצאות החיפוש של גוגל עבור לידים פוטנציאליים ולקוחות המעוניינים במוצר או בשירות שלך. רשת החיפוש תעביר את המודעה שלך ל- Google – serp, ואילו רשת המודעות תציג אותה באתר שבו המודעה מוצגת.
הדבר הטוב ביותר ב- Google Ads
הוא שכשאנשים לוחצים על המודעה שלך, אתה לא צריך לשלם כשהם לוחצים עליה. גוגל משיגה את הכסף לפרסום המודעות שלך, מפרסמים משיגים לקוחות חדשים ומכירות באמצעות תוכנית AdWords, ואתה מקבל כסף כאשר המשתמש לוחץ בפועל על המודעה.
מכיוון שרוב משתמשי האינטרנט משתמשים בגוגל
כדי למצוא מוצרים ושירותים עסקיים, עליך להוציא את רוב דולרי השיווק המקוון שלך ב- Google Ads. אם מישהו מחפש מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלו, רואה את הפרסומות שלך בתוצאות חיפוש ולחץ על המודעה שלך לאחר ביקור באתר שלך, יש סיכוי טוב שאתה אחד המבקרים באינטרנט אשר עשויים לקנות את המוצר שלך. או שירות. רכישת מודעות במנועי חיפוש פחות פופולריים כמו בינג תגיע לטווח גדול בהרבה ממה שגוגל תציע, כולל פחות תחרות ועלות נמוכה יותר לקליק.
מודעות Google ו- Facebook הן שתי אפשרויות מצוינות לפרסום PPC, ובמקרים רבים שתי הפלטפורמות פועלות בצורה הטובה ביותר בשימוש יחד. מודעות Google (המכונה בעבר AdWords) ומודעות פייסבוק הן "שתי הגורילות" של פרסום P PC.
זו מודעת טקסט שנוצרה עם Google Ads המאפשרת לעסק שלך להופיע במפות Google. המודעה תופיע בתוצאות החיפוש של גוגל לאתרים המהווים חלק מרשתות החיפוש של גוגל.
אפשרויות מיקוד של Google Ads הן דרך עוצמתית להבטיח שהמודעות שלך רלוונטיות ולהגיע למבקרים הפוטנציאליים החשובים ביותר לעסק שלך
Google Ads מאפשרת לך לנצל את הפרסום המקוון ולפרסם מודעות לאנשים שסביר להניח שהם מעוניינים במוצר או בשירות שלך, תוך סינון אנשים שאינם. פרסום מקוון מאפשר למודעה שלך להופיע בתוצאות החיפוש של אנשים שאתה מכיר וחושב שמתעניינים במוצרים ובשירותים שלך, ומסנן אנשים שאינם, ותוכל להתגלות בתקציב. מודעות גוגל בקליקים שיווקיים הן דרך קלה עבורי להציג את המוצרים שלי בפני קונים מתעניינים בגוגל והם מופיעים בראש תוצאות החיפוש של גוגל ומפות גוגל ותוצאות מנועי חיפוש אחרות.
WebFX
סוכנות PPC, מפתחת ומנהלת קמפיינים פרסומיים בתשלום בפלטפורמות כגון Google Ads ו- Microsoft Advertising. סוכנויות PPC דוגמת Web FX מפתחות ומנהלות קמפיינים פרסומיים בתשלום ולא בתשלום ב- Google Ads, ב- Microsoft Advertising ובפלטפורמות פרסום מקוונות אחרות.
מנקודת מבט של מפרסם
פלטפורמת המודעות של גוגל מאפשרת למשתמשים לחפש מילות מפתח שאיתן הם רוצים לפרסם. מודעות קניות, המכונות לפעמים pla – מודעות פרטי מוצר, מופיעות במגוון נכסי גוגל, כולל חיפוש, תמונות ואפילו יוטיוב, ומגיעים לקונים בכל מקום ובכל פעם שהם מחפשים בגוגל.