היום, אני רוצה להתמקד כיצד השימוש בעדכון קידומי המכירות יכול לעזור לך להקל על חייך ולשתף כמה שיטות עבודה מומלצות בסיסיות בפרסום בקידום ממומן ב- Gmail. כמו כן, אבחן מדוע כרטיסיית הקידום של Gmail היא המקום הטוב ביותר להודעות דוא"ל שיווקיות ומדוע ניסיון לתפעל את מיקום הכרטיסיות הוא בזבוז זמן.
על מנת להפעיל את קידום הנכסים שלך ב- Google Ads, על גוגל להפעיל אותו כחלק מתהליך רישום ההיתרים. גוגל צריכה לבדוק את בקשתך תוך יומיים ואז תוכל להיות מסוגל להגדיר את התחבורה שלך.
אם אתה מתקשה ביישום תוספי קידום מכירות או תכונות אחרות של AdWords, אל תהסס לכתוב לי שורה,
אם אתה קמעונאי
כנראה שכבר יש לך עסקה באתר שלך, אז למה לא לפרסם ישירות ב- SERP? סוכנות קידום אתרים יכולה לבצע קידום בגוגל עבורך, אם כי הם רוצים לעזור לך. אם אתה רוצה שהאתר שזה עתה נוצר ייכלל בעשיריה הראשונה של האינדקס של גוגל, רכישת שירות תמיכה וקידום אתרים של SEO יכולה להיות עניין יקר, וזה כרוך בהרבה זמן, כסף ומאמץ מצידם. למרות שאני מסכים שפיתוח, תמיכה או קידום בזול של אתר הוא מיתוס, שירותי קידום אתרים מקצועיים הם בדיוק מה שאתה צריך.
הגדרת מבצעי סוחר מתגמלת וקלה יחסית
אם כי הוספתי רק כמה מבצעים ואין לי ניסיון בהגדרת עדכוני קניות בגוגל. אם אתה מבצע הרבה מבצעים, אתה יכול להגיש אותם בעזרת הכלי Plus Plus, אך אם יש לך רק ניסיון מסוים בהתקנה, לא כדאי להגדיר. ברגע שגוגל שלחה לך את פרומוקוד, תוכל להזין אותו בדף ניהול פרומוקוד, אותו תוכל למצוא בחשבונך או בדף חנות Google.
השתמש במילה אחת או שתיים
כדי להדגיש במהירות את ההצעה ולפעול אליה, או השתמש באחת משתי המילים כדי להרחיק את ההצעה. ניתן להזין פרומוקודים ולהשתמש בהם פעם אחת בלבד, ומפרסמים אינם רשאים לחלוק את אותו קוד פרומו עם חשבונות אחרים. זה יוצר קידום מבוסס זמן, אך ניתן גם להשתמש בקודי פרומו רגילים, תלוי בגוגל. אם אתה מקבל שובר פרסום בדוא"ל, אתה יכול לבקש אותו בדוא"ל אחר וצריך להשתמש בו.
אם משתמש אי פעם מסמן אימייל כקידום מכירות, האלגוריתם של Gmailas יתעלם ממנו והדואר האלקטרוני ינחת אוטומטית בכרטיסיית המבצעים תוך שהוא ממשיך.
כאשר מודעת קניות מציגה קישור למבצע מיוחד
המשתמשים יכולים ללחוץ עליה וחלון מוקפץ ייפתח עם פרטים נוספים על המבצע. אם אתה רק רוצה ליצור פעולה אחת בכל פעם, אתה יכול להשתמש בכלי הקידום המובנה. גוגל מצאה שאם תנסה לגרום לפעולה להיראות כאילו מדובר במשהו אחר ממה שהיא, היא תראה זאת. במודעה בפועל אנו יכולים לראות שהקישור מכוון אנשים לעמוד עם מידע נוסף על הפרומו.
אם אתה מנהל קמפיין פעיל שמקדם נכס
גוגל תספק למלון שלך קישור לדף מבצעים מיוחד עם מידע נוסף על המבצע ועל המלון. לאחר שתגדיר את עדכון הקניות שלך, השלב הבא הוא למלא את הטופס 'עניין לקידום מכירות של סוחר ב- Google' כדי לראות את חשבונך מופיע בתכונה הלבנה של Google. מלא את טופס הקידום לתיקון פרטי הקידום שלך, השתמש בכלי הקידום והגש את הטופס. אם ברצונך ליצור מספר מבצעים באופן קבוע, מומלץ לבחור באפשרות האוטומטית וליצור פיד מבצעים של סוחרים ב- Google Shopping. האפשרות הטובה ביותר תלויה במספר הפעולות שאתה יוצר, באיזו תדירות אתה מעדכן והאם אתה מעוניין בתהליך הגשת המבצעים באופן אוטומטי.
תוכן הדוא"ל גם מסביר שאתה, כמשתמש גוגל תכוף, זכית זה עתה בפרס פרסום לשנת 2016. הכותרת הארוכה היא הטקסט שמופיע בעת הפעלת הקידום, יחד עם קישור שלך עדכון מבצעי סוחר בגוגל שופינג.
שוברים ושוברים ל- Google AdWords הם קודי פרסום המעניקים למשתמשים זיכויים בחינם למימוש ב- Google AdWords
ודא שאתה יכול להתחיל עם מבצעי הסוחר בחינם ב- Google Shopping עבור חשבון הסוחר שלך ב- Google עוד היום. הערה: לאחר שיצרתם את הקידום שלכם, אינכם יכולים לשנות את מספר קודי הקידום במבצע או לשנות אותם לסוג אחר. לדוגמה, אני לא יכול להגיש בקשה לקידום "X" ולקבל נקודות נאמנות כפולות או להירשם לקידום פעמיים.
אתה יכול לטעון שהפעולה עצמה יוצרת בלבול רב לגבי איך להתהדר בקידום שלך, אבל זה תלוי בך.
גוגל כבר החלה לשחרר סיכות ממומנות
והן יהיו זמינות במלואן בשבועות הקרובים. גוגל מעודדת מפרסמים להשתמש במודעות לקידום אפליקציות בחיפוש אחר התקנות חדשות ומעודדים אותם לעסוק מחדש. השימוש בקודי פרומו הוא דרך נוספת שגוגל מעודדת מפרסמים חדשים על ידי פתיחת מסע הפרסום שלהם. יתכן שתגלה ששימוש בפרומוקוד המופיע בחלון קופץ פרסומי למעשה יחסוך לך כסף בהשוואה למפרסם הראשון שלך.