איך למצוא חנות חיות אמינה

זוהי מילת מפתח פופולרית שאנשים משתמשים בה כדי לתאר גורים שאינם מגיעים ממקלטים או ממגדלים מכובדים. אבל מספר מדהים של אנשים עדיין לא יודע שחנויות חיות מחמד אינן רק המקום הגרוע ביותר לקנות כלבים, אלא הן פנים בלתי מזיקות של טחנות גור. קיימת סטיגמה סביב טחנות הגורים, וגם מגדלים וגם סוחרי חיות מחמד הודו שנשאו טחנות גור.

לעתים קרובות תמצאו ציוד לחיות מחמד המוצעים בשבריר מהעלות של חנות חיות רגילה

ייתכן גם שתגלה שלחנויות חיות פיזיות רבות יש אתרים מקוונים להשוואה עם חנויות. על הנייר הם הוכחה לרכישה אנושית ויכולים להיות משכנעים מאוד, אך בעלי החיים שהם מוכרים נמכרים לרוב בתנאים לא אנושיים.

אם אתם מחפשים גזע מסוים

חנות טובה לחיות מחמד ממליצה ליצור קשר עם מגדל הקרוב אליכם. וטרינרים של חנות חיות מחמד של ANIMART בודקים את המגדלים כדי לוודא שהם עומדים בדרישות ה- DATCP המחמירות, שהם בין התקנים המחמירים ביותר לרווחת בעלי חיים בארצות הברית. אם המשפחה שלך משתמשת בחנות חיות בקרבת מקום, באון אומר שהם יכולים לגלות את המוניטין של הגזע על ידי איסוף מידע על ההיסטוריה של הגזע, היסטוריית הרבייה ומידע אחר. לפני שאתה לוקח גור הביתה ממודעה מקוונת או מחנות חיות מחמד, זכור לקחת בחשבון את המקור.

יש חנויות שמתיימרות להיות בוטיקים

גזעיים, מעצבים או מעורבים, אבל כמעט בכל חנויות החיות יש גורים ממפעלי גורים. חנויות חיות רבות ומפעלים לגורים אינם יכולים למסור פרטים, ואפילו גזעים רציניים צריכים לדעת את המידע הזה. אין הוכחות לכך שחנויות חיות מחמד קונות גורים מכלבייה מסחרית המוסדרת על ידי משרד החקלאות.

הערוץ הגדול בהרבה עבור טחנות גור

הוא חנויות החיות, ומתישהו מישהו יקנה כלב בחנות, אך הציבור לא יקנה גורים בבת אחת, אלא בהדרגה וכבר לא בבת אחת. המקורות הפופולריים ביותר הם חנויות חיות מחמד מקוונות ונייחות, כמו גם חנויות חיות מחמד. טחנות גורים יתייבשו אם אנשים יפסיקו לקנות אצלם באינטרנט או יפסיקו לקנות ממגדלי כלבים באתרים שלהם. מכיוון שאנשים כבר לא קונים מחנויות חיות מחמד, מפעלי הגורים התייבשו.

אם אתה מוצא מגדל מהימן שרוצה לקנות גור

תצטרך להשקיע יותר זמן בפועל להביא את הכלב האהוב עליך הביתה. זכרו שבכל פעם שחנות חיות מוכרת גורים, הם נמצאים במפעלי גור, וממשיכים במעגל האכזריות של טחנות הגורים. למרות שחנויות חיות מחמד בדרך כלל קרובות לביתך, זה יכול לקחת זמן ולעתים קרובות חודשים למצוא מגדל מכובד ואחראי.

בחירת חנות בעלי חיים מכובדת עם רקורד טוב ברווחת בעלי החיים ורווחתם

היא המפתח להבטחת הטוב ביותר לבריאות חיית המחמד שלך. בין אם אתם מסתכלים על ההיסטוריה של חנות חיות או אפילו זן כלבים מסוים, תמיד יש צורך לפקוח על מחסומים מסוימים.

מגדלי החצר האחורית משתמשים בשיטות רבייה גרועות

לעתים קרובות מוכרים את הגורים שלהם לחנויות חיות מחמד, ו -90% מהגורים בחנויות לחיות מחמד מגיעים ממפעלי גורים. לעולם אל תומכים באתרים שמוכרים גורים ונמנעים ממגדלים בחצר האחורית – לעתים קרובות הם נוהגים באותם נוהלי גידול כמו בעלי טחנות גור ועוברים לגור. אנא עזרו לנו לא לתמוך בגטי בכל כלב שמוכר חנות לחיות מחמד ולעמוד מול טחנות הגורים האכזריות.

חנויות חיות רבות יוצרות קשר עם בעלי החיים שלהן

מה שעלול להוביל לבעיות התנהגות שאינן אידיאליות עבור חיית מחמד משפחתית. חנויות חיות מחמד יגידו ללקוחות שכל הגורים מגיעים ממפעלים לגורים, אך מכירת בעלי חיים אלה רק תעודד עסק מצער זה. בחנות לחיות מחמד טובה אין כלבים או חתולים אם הגור מגיע ממפעל לגורים או אפילו מגדל בחצר האחורית. במקום זאת, הם מציעים לבקר בחברה ההומנית המקומית שלך או במקלט ולנפות מודעות מסווגות בעיתונים המקומיים. אם אתם מחפשים חנות לחיות מחמד בה תוכלו למצוא את הציוד הדרוש לכם ואולי להוסיף חיית מחמד נוספת למשפחתכם, כדאי לכם לבדוק את חנות הכלבים לחיות מחמד Yuppy. למרות שחנות זו מציעה טיפול הולם לגורים שלהם, אין זה אומר שעליכם לקנות כלבלב מהם. אתה יכול לבדוק את המודעות המסווגות עבור חנויות חיות מחמד עם מקומות עבודה, אך גישה טובה יותר היא לבקר בחנויות החיות הקרובות אליך ולמלא בקשה.

אם אתם מחפשים חבר חדש הכי טוב בשוק, כדאי לכם למצוא חנות לחיות מחמד עם מבחר טוב של מזון לחיות מחמד, צעצועים וציוד לחיות מחמד.

למרות שלרבים מחנויות יש ציוד בסיסי לחיות מחמד, כדאי לבחור בחנות המציעה את המחיר הטוב ביותר. חנויות החיות הטובות ביותר יהיו אלה המציעות מבחר טוב של מזון לחיות מחמד, צעצועים, צעצועים לחיות מחמד ואביזרים לחיות מחמד.

נכתב בשיתוף חי בר חנות לחיות.
למידע מורחב על חנות חיות בגבעתיים באפשרותך לבדוק כאן: hai-bar.co.il

דילוג לתוכן