איך מזהים מטבע קריפטו בעל פוטנציאל

במדריך זה נבחן את סוגי המטבעות הקריפטוגרפיים הקיימים, נבין את הנפקות המטבעות הראשוניות (ICO) ונזהה את מטבעות הקריפטוגרפיים הטובים ביותר שאנו מתכננים להשקיע בהם בשנת 2021. ליטקוין כמעט זהה לביטקוין, מה שהופך אותו לאחד המטבעות הקריפטוגרפיים הפופולריים ביותר בעולם, אך זה כמעט לא זהה לביטקוין, מכיוון שהוא מהווה רק חלק קטן משווי השוק הכולל שלו. להיות מטבע קריפטוגרפי טוב להשקיע בו לא יכול להיות שלם בלי ליטושים.

הנוף של המטבע הקריפטוגרפי יכול להשתנות במהירות

לכן עליכם לעשות שיעורי בית לפני שתשקיעו את כספכם בכל מטבע קריפטוגרפי. אם תחליט להשקיע במטבע קריפטוגרפי, עליך להסתכל בשווי השוק של המטבע הקריפטוגרפי ובמספר המטבעות הקיימים בשוק.

לפני שתשתמש או תשקיע במטבעות קריפטוגרפיים, עליכם לדעת מה עליכם לדעת, כיצד לגלות הונאת מטבעות קריפטוגרפיים והאם ניתן לפגוע בחשבון המטבע שלכם.

בתור מתחיל קריפטו

כנראה שעדיף להתחיל עם אפשרויות מבוססות יותר. אם אתה מנסה להבין באיזו מטבע קריפטוגרפיה להשקיע, בדוק מה זמין בבורסות. אם מחיר המטבע הקריפטוגרפי המדובר יורד בצורה חדה ותוכלו לקנות ביטקוין במחיר נמוך יותר, זה זמן טוב לקנות אותו. מכיוון שניתן לסחור גם במטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין ואת'רום בהתראה קצרה, כדאי לחשוב היטב לפני שתשקיעו במטבעות קריפטוגרפיים חדשים.

אם אתה מחפש מטבע להשקיע בו

עשה מחקר נוסף ועקוב אחר החדשות סביב המטבע. אם אתה תוהה לגבי השקעה במטבע קריפטוגרפי ומגלה שאין לך מושג, מה עומד על כף המאזניים, או מה היסודות, אולי כדאי שתבצע ניתוח מעמיק יותר של המטבע הקריפטוגרפי, שווי השוק שלו וכל החדשות בנושא. על אף שישנם לא ידועים רבים על מקרי השימוש של מטבעות קריפטוגרפיים, חשוב מאוד להבין באמת את הפוטנציאל של כל מטבע מטבע שהשקעתם בו ואת השימושים הפוטנציאליים בו – מקרים. אמנם אין שום דבר רע בקביעת איזו מטבע קריפטוגרפי שיש לו יתרון על פני אחרים ולכן סביר יותר שהוא יהיה נפוץ, אך זו אינה ההשקעה הטובה ביותר עבורך, במיוחד אם אתה מעדיף להיות הכל – מבחינת היסודות.

אם אתה יכול למנות רק שני סוגים של מטבעות קריפטוגרפיים

הביטקוין הוא האחד ואת'ריום הוא השני, אז אם אתה שוקל לקנות את'ריום, עליך להסתכל בתיק העבודות שלך כדי לראות לאיזה מטבע קריפטוגרפי יש מקום. אני מציע לך לחשוב על הכללת את'רום ברשימה שלך כי אני חושב שזה יכול להיות אחד המטבעות הקריפטוגרפיים הטובים ביותר להשקעה בהם עד שנת 2021.

אם כבר החלטת להשקיע בביטקוין, זה כנראה רעיון טוב להשקיע במטבעות קריפטוגרפיים. עלינו לברר אם יש סיכוי שזו המטבע הקריפטוגרפי הטוב ביותר להשקיע בו לטווח הקצר עד 2021.

הביטקוין היה המטבע החשוב הראשון והוא עדיין הידוע ביותר

אך כנראה המפורסם ביותר. מטבעות קריפטוגרפיים מגיעים בצורות רבות, כולל Ethereum, Ripple, Litecoin ו- Bitcoin Cash. מלבד ביטקוין, ניתן לקנות ולמכור מטבעות קריפטוגרפיים רבים אחרים, וכולם מתפקדים באותו אופן כמו ביטקוין.

מטבעות קריפטוגרפיים כמו Ethereum ו- Ripple שיפרו את המודל המקורי של הביטקוין

ויצרו הבדלים במטבעות שלהם כדי לתמוך ביישומי נישה. Ripple, למשל, התנהגה באופן דומה לביטקוין במקרה השימוש שלה, אך הדבר ננטש בשנים האחרונות בגלל החשש לגבי אבטחת המטבע.

אם נכון

ריפל עדיין יכולה להיות אפשרות טובה להשקיע בקריפטוגרפי הבא בשנת 2021. אם אנשים מאמינים שטכנולוגיית הבלוקצ'יין עשויה לשמש לעסקאות פיננסיות רבות יותר, או אם הם רוצים לקנות משהו דומה יותר ל cryptocurrency, Ethereum היא השקעה מתאימה לטווח ארוך. אנשים רבים המחפשים אחר מטבע ההשקעות הטוב ביותר להשקעה בו מנסים למצוא בלוקצ'יין – פרויקטים שהם רוצים לתמוך בהם. כאשר משקיעים במטבעות קריפטוגרפיים ICO חשוב לזהות את התכונות המרכזיות של הפרויקט המבדילות אותו ממטבעות אחרים בשוק. אם אתה לא בטוח לגבי מטבע, ביקור בפורומים ובדיקת קהילות ב- Reddit הוא דרך נהדרת להבין את ההייפ סביב מטבע ישן ולשקול אם עליך להשקיע. למטבעות קריפטוגרפיים יש לרוב מאפיינים ייחודיים משלהם, כגון ביטקוין (r / BTC), המכיל מספר סוגי מטבעות שונים וכן מגוון מטבעות ישנים אחרים.

יש אנשים שרוכשים מטבעות קריפטוגרפיים באמצעות בורסות מסוימות

המאפשרות לאנשים לקנות אותם במטבע הנתמך על ידי הממשלה. בורסות אלה יכולות להמיר מטבעות קריפטוגרפיים למטבעות קריפטוגרפיים אחרים או למטבעות מרכזיים הנתמכים על ידי הממשלה. Bebe, שם אתה יכול לקנות מטבעות חליפין בדולרים אמריקאים או להחליף מטבע מטבע זה באחרת. Polkaswap הוא בורסה מבוזרת שממקמת את המטבע הקריפטוגרפי שלכם בסביבה מאובטחת בה תוכלו להרוויח ריבית על ההשקעה שלכם.

דילוג לתוכן