איך עסקים בוחרים שירותי מחשוב

שירותי מחשוב ענן הם דרך העתיד, עם כל כך הרבה יתרונות שמפחיתים את הזמן, העלות והלחץ הקשורים לשירותי רשת IT. מחשוב ענן התפתח מהשימוש במערכת הפעלה וירטואלית להכנסת מחשוב ענן כחלופה למחשוב המסורתי.

זה בהחלט חולל מהפכה בדרך שבה אנו משתמשים ב- IT

ויצר מהפכה טכנולוגית לעסקים קטנים בכך שהוא מציע מיומנויות שבדרך כלל רק חברות גדולות יכולות להרשות לעצמן. בהשוואה לתוצאות 2013-14, כשרק אחת מכל חמש חברות השיקה את השירות, זה מראה שמחשוב ענן עבר לקדמת פתרונות ה- IT העסקיים. עסקים קטנים שהעבירו את פעילותם לענן נהנים מהטכנולוגיות החדישות ביותר.

לענן עצמו יש מקבלי החלטות המתלהמים לקחת הוראות מכריעות לעסק ולטכנולוגיה שלהם

לטובת העסק שלך, כמה שיקולים חשובים חשובים יותר מאשר לשלוף מבחר אקראי מתוך כובע ולקוות שזה יעבוד כאילו על ידי קסם. בבחירת שירות מחשוב ענן, ישנם שלושה שיקולים שעובדים: הם עובדים עבור חברות לבחור שירותי מחשוב ענן המתאימים לעסק שלהם. שלושת שיקולים אלה חיוניים בכדי ליצור איזון נכון בין צרכי החברה ליכולת השירות לבחור את שירות מחשוב הענן המתאים לו ביותר.
כדי לקרוא עוד אודות איך עסקים בוחרים שירותי מחשוב ושירותי מחשוב לעסקים מומלץ לגשת לאתר r-net.co.il

אם אתה מכיר את צרכי מחשוב הענן שלך

תוכל לקבל מושג לגבי סוג השירות שאתה רוצה, ואם אתה מכיר אותם, תוכל לקבוע את השירות הטוב ביותר עבור העסק שלך וצרכיו. אם אתם מחפשים ספק שירותי ענן בשוק, תרצו לבחור בחברה שמכירה ומבינה את העסק והענף שלכם. לדוגמא, כאשר בוחנים ספקי שירותי ענן, עליכם תמיד לחפש חברות שמכירות ומבינות את החברות בענף שלכם, כמו ספקי ענן וספקי אחסון בענן.

ספק מחשוב ענן טוב אמור להיות מסוגל להסביר את השירותים והשירותים המוצעים, והם אמורים לעזור לך לגלות אילו שירותי מחשוב ענן יתאימו ביותר לצרכים העסקיים שלך.

בניית הענן המתאים לעסק שלך אינה משימה קלה

גם אם אתה צריך לבחור את הספק הנכון מנותני שירותי הענן הרשומים זה מכבר. יישום מוצלח של מחשוב ענן מחייב שהחברה בחרה פלטפורמה ונותנת שירותים שניתן להקליד, בחרה בפלטפורמה של נותן השירות, הגדירה את הסכם רמת השירות, ופתרה את כל הבעיות הבולטות לפני העברת נתונים לענן. לכן כדאי ללמוד עוד על שירותי מחשוב לעסקים

כאשר העסק שלך מבצע את הקפיצה למחשוב ענן

אתה רוצה להיות בטוח שהנתונים שלך נגישים בקלות ושתוכל לבחור ספק שירותי ענן חדש אם תרצה בכך. כאשר אתה שוקל שירות מחשוב ענן, שאל על אבטחת נתוני הלקוחות והצעדים שהם נקטו כדי להגן עליהם. על אלו ששקלו להשתמש במידע הלקוח, יש ליידע אותם גם לגבי רמת האבטחה וההגנה עליהם הם לוקחים.

בדיוק כמו שירותי מחשוב ענן

תשתית פנים איננה אפשרות טובה עבור חברות קטנות ובינוניות וארגונים גדולים יותר. חלק משירותי אחסון הענן ומחשוב הענן המוכרים ביותר מיועדים לעסקים קטנים וגדולים. אם העסק שלך מציע גם שירותי אחסון, ייתכן שיהיה עליך להציע שירותי מחשוב ענן פרטיים.

בסך הכל

שירותי ענן הם בעלי פוטנציאל לשפר את ביצועי העסק ולהגדיל את הרווחים. כאן נציג כמה מספקי שירותי מחשוב הענן המובילים עם המלצות נוספות שעליך לקחת בחשבון. ספק שירותי ענן הוא ספק המספק טכנולוגיית מידע (IT) כשירות דרך האינטרנט. לפני שנבדוק את ספקי השירות המובילים, עלינו לבחון את הסוגים השונים של שירותי אחסון בענן הזמינים לעסקים קטנים וגדולים.

שירותי מחשוב ענן הם אלה המוצעים על ידי ספקי שירותי ענן כגון שירותי האינטרנט של אמזון (AWS) ו- Google Cloud דרך האינטרנט. פתרונות מחשוב ענן מאפשרים לחברות להשתמש במשאבים המנוהלים על ידי ספק שירותי ענן בשרתים פרטיים ומאובטחים.

מחשוב ענן יכול לעזור לכם למזער תקורה ולהזמין יותר שירותים ככל שהעסק שלכם נהיה רווחי יותר. מכיוון שהשרתים בחוץ – מיקום וניהול נותרים לספקים מנוסים – אתה יכול להתמקד במה שאתה עושה הכי טוב: ניהול העסק.

אתה חדש בתחום

אתה עלול להיות המום מעט, במיוחד אם אתה עסק קטן עם מעט עובדים ומשאבים מוגבלים. בעיקרון, זה יעלה לעסק שלך הרבה זמן וכסף לנהל את רשת המחשבים הפרטית שלו בנוסף לפיתרון מחשוב הענן המוצע. למרבה המזל, יש אפשרויות רבות לבחינת עסקים קטנים, והפופולריות ביותר הן AWS, Google Cloud, Amazon Web Services (AWS), Microsoft Azure ו- Google Compute Engine (GCE), עד כמה שם. מדוע חברה לא תרצה לשכור שירותי מחשוב ענן, בדיוק כמו כל חברת שירותים אחרת?

 

דילוג לתוכן