אימאג'

תבנית קובץ התמונה של התג היא פורמט להחלפת גרפיקה של רסטר (מפת סיביות) בין יישומים ותוכניות, כולל סורקים ותמונות המשמשים לעיבוד תמונה, אחסון תמונות ויישומים אחרים כגון גרפיקה ממוחשבת. JPEG (מבוטא "JAY – peg") הוא הסטנדרט ליצירת קבצי תמונות גרפיים, שפותח ומתוחזק על ידי קבוצת המומחים ISO / IEC.

תמונה קבועה (המכונה גם העתק קשיח) היא תמונה שצולמה בפורמט הדומה לתמונת דיסק המאוחסנת בדיסק הקשיח או בקובץ תמונה בדיסק הקשיח.

בדפדפנים התומכים ב- srcs, מתאר צפיפות הפיקסלים של התמונה כבר מוגדר ב- srcset והמתאר הכלול בו מתייחס ל src. אם סוכן המשתמש תומך בערכות src, כל תמונה שמפנית אליה התכונה <src> נחשבת כמועמדת.

אם בתוכן יש יותר מ -4 תמונות

תקבל כדור ירוק אם אחוז התמונות בביטוי המפתח alt – הטקסט יורד בין 30% ל -70%. כדי להבטיח שתמונות יופיעו בצורה ברורה על המסך, נוכל להשתמש בתמונות ברזולוציה גבוהה כתוכן תמונה לבלוק או להגביל את הממדים ובמקרים מסוימים להשתמש בתמונה חתוכה. אם אתה מוסיף חסימה למקטע מרובה עמודות, אתה יכול לעצב אותו כך שהתמונות הקטנות יותר יהיו ברורות מספיק כדי שנמענים יראו.

אם רוחב התמונה קטן מ- 200 פיקסלים, הוא מופיע ככדור ירוק על המסך, גם אם הוא רחב יותר בכמה פיקסלים ממשפט המפתח.

הטקסט של התמונה

הוא גם טקסט עוגן שימושי אם החלטתם להשתמש בו בקישור. חלופת הטקסט צריכה להיות לפחות תיאור קצר שמעביר את המידע החיוני שהתמונה מייצגת. עליך לתאר את מטרת הקישור או הכפתור המשמשים בתמונתך, כגון כותרת המאמר שלך או תוכן פוסט בבלוג. תכונה זו משמשת כאשר אתה מעתיק ומדביק תמונות לטקסט או שומר קישורים לסימניות שלך.

כאשר מספר תמונות מעבירות פיסת מידע אחת, חלופת הטקסט של תמונה מעבירה מידע זה לכל הקבוצה.

הקפד לבחור את הממדים על סמך המקום בו אתה רוצה לראות את רוב הצופים שלך. אינסטגרם מתבססת על הרעיון שהוויזואליה שלך צריכה להיות תזכורת לחשוב לעקוב אחר הנחיות גודל התמונה.

תמונה שנבחרה היטב יכולה גם לשמור את המסר שלך ולתת לך מיקום טוב בתוצאות התמונה

הוספת תמונה למאמר מעודדת אנשים לקרוא עליה, וגוגל משתמשת בתמונה שנבחרה היטב כדי לעזור להם להבין את התמונה שלך. אתה יכול לספק לגוגל פרטים נוספים על התמונות שלך או לספק מידע נוסף על תוכן המאמר (כגון כותרת, כותרת, תיאור וכו ') על ידי הוספת מידע זה למפת האתר של התמונה. צור מבנה URL טוב לתמונות שלך וצור כתובות URL ומבנים טובים סביב התמונות והתמונות שלך.

אם אתה משמיט בכוונה את תכונת alt כך שלתמונה שלך אין מקבילה טקסטואלית

שקול שיטות חלופיות לייצג את מה שהתמונה מנסה לתקשר. לדוגמא, אם התמונות שלך ספציפיות למוצר, הכנס את שם המוצר המלא ומזהה המוצר לתווית alt כדי להקל על מציאתן. אם מילת מפתח עשויה להיות שימושית למציאת משהו הכלול בתמונה, ואז הדבק אותו בתג alt שלך.

בהתאם לשימוש, בהקשר ובתוכן של התמונה, יש להחליט על הכותב את חלופת הטקסט. כאשר משתמשים בטקסט של תמונה, עליה להכיל את אותן מילים כמו התמונות, אך עם גודל גופן שונה.

וודא

בכל מקום אפשרי, שהתמונה ממוקמת בעמוד רלוונטי לנושא. עבור אתרים המכילים תמונות למבוגרים, מומלץ מאוד לקבץ תמונות בנפרד מתמונות אחרות באתר. הנה כאן, הנה כאן וכאן כמה מהתמונות הפופולריות ביותר בקטגוריה זו, כמו גם תכנים אחרים למבוגרים בדף זה.

במאמר זה תוכלו ללמוד עוד על סוגי התמונות השונים הזמינים באינטרנט ומה תוכלו ללמוד מכל אחת מהן.

היכנס לתמונה ב- google.com ועיין ברקעים הווירטואליים ש- Zoom אסף עבורך

לחץ על תמונת אייקון המצלמה, גרור תמונה לחלון, בחר את הרקע הווירטואלי הרצוי ולחץ עליה לבחירה ולהעלות אותו לכונן הקשיח. תוכל גם להוסיף תמונות משלך על ידי בחירת איזו תמונה או סרטון שתרצה להעלות ולחיצה על הוסף תמונה. השתמש במקור והדבק את כתובת האתר בכל תמונה שתראה באינטרנט, או עבור אל image.org וגרור תמונות מהמחשב שלך והוסף אותן לתמונה שלך על ידי בחירת הרקע הווירטואלי הרצוי.

דילוג לתוכן