בית ספר לצילום

מטרת בית הספר היא ללמד את התלמידים כיצד לאזן בין כישורי היצירתיות והצילום שלהם בעולם המודרני. אנו מנסים כל העת להגדיר מחדש את אמצעי הצילום ולעזור בהכנת בוגרי BFA לקריירה כצלמים מקצועיים ואמנים במגורים באוניברסיטת ניו יורק. בית הספר לצילום NYFA מתמקד גם בהכנת התלמידים ליישם את מה שלמדו בכיתה על העולם האמיתי, תוך התמקדות בהחלת הצילום על מצבים ומצבים בעולם האמיתי.

נושאי הצילום והאמנות בבית הספר לאמנויות Vevey יכולים לצפות לתכנית לימודים מקיפה ומפורטת הכוללת מדיה מודפסת וגם אלקטרונית

בבית הספר לצילום דיגיטלי תוכלו לפתח אינסטינקטים יצירתיים וידע טכני הנדרש בכדי לראות את העולם כפי שאתם רואים אותו. יש לנו הבחנה להיות בית הספר הטוב ביותר לצילום מקוון על ידי האגודה הבינלאומית לצלמים מקצועיים (ISP) והחברה האמריקאית לקידום הצילום.

בית הספר מציע מגוון רחב של תוכניות שניתן להסתיים בפחות משנתיים

הקורסים הספציפיים לתכנית שתשתתף בהם כוללים: קורסים מיוחדים בצילום, העשויים לכלול קורסים בצילום דיגיטלי, מדיה דיגיטלית, תורת הצילום וטכניקות ומגוון נושאים נוספים. הקורס צילום כולל: קורס צילום מתחיל, קורס דיגיטלי ומדיה דיגיטלית ונושאים מיוחדים בצילום כגון נושאים מיוחדים בתחום ההדמיה הדיגיטלית והדיגיטלית, טכניקות ושיטות צילום מיוחדות ושימוש במצלמה הדיגיטלית. זה כולל קורסים מיוחדים לקורס שתעבור, כולל: מדיה דיגיטלית ואלקטרונית, תורת וטכניקות צילום, תורת צילום, מדעי המחשב וטכנולוגיה, מדיה ואמנות מדיה.

סטודנטים המעוניינים להירשם לתוכנית הצילום יכולים להסתגל לאחד מקורסי הצילום הבאים, בהתאם לתכנית או לסדנה שבחרו.

בית ספר לא קל

אתה צריך להוכיח שאתה נלהב מצילום ויש לך עבודה טובה שצריכה להיות מאושרת על ידי בית ספר זה לפני שתתקבל. זה אולי לא עונה על כל הדרישות, אבל הוא ידוע בעולם כאחד מבתי הספר הטובים ביותר לצילום. תשכחו מבתי ספר כאלה, זו הזדמנות נהדרת לתלמידים מכל שכבות האוכלוסייה, ולא רק לצלמים.

לימודי צילום ב- USF ותוכלו ללמוד את הקורסים הבאים בבית הספר לאמנות

לימוד היסטוריה של אמנות, צילום או היסטוריה של האמנות. סטודנטים המחפשים תואר שני באמנויות סטודיו או תואר ראשון במדעים חייבים להגיש תחילה עבודות לתהליך עיבוד התיקים.

סטודנטים המעוניינים במגמת צילום או תואר צילום במשרה מלאה יכולים לבחור באחד מהקורסים הבאים

סדנה בת 3 ימים זולה יותר מחודש של לימודי צילום, ולעיתים קרובות תלמדו יותר. קמפוס האקדמיה בלוס אנג'לס מציע מגוון סדנאות וקורסים לסטודנטים לצילום וקורסי צילום. בית הספר לאימייל לצילום הוא דרך נהדרת להשתתף בסדנאות מבלי ללכת לשום מקום ולראות רשימה של תאריכי התחלה. בניגוד למכללות מובילות אחרות לצילום, תוכלו להירשם בתאריכים שונים במהלך השנה ולעבור קורסים לצילום במכללת האקדמיה.

בית הספר אומר שתוכנית הלימודים בצילום

היא אחת המגוונות ביותר אי פעם ותעודד אותך להתנסות בציוד חדשני – או טכני. תלמדו גם את עסק הצילום ותשפרו מיומנויות חשיבה יצירתית, אמון ותקשורת בהן תשתמשו בימיכם כצלם מקצועי. תיאוריה מעשית היא מעשית וגם תיאורטית ומחדדת את כישוריכם המעשיים.

ההכשרה המצוינת בצילום מכינה את התלמידים להצלחה מקצועית ומלמדת אותם גם יסודות צילום

התלמידים לומדים ליצור, לנהל ולפרש תמונות בקורסים אינטנסיביים, מה שהופך אותם לאחד מבתי הספר המובילים לצילום בעולם. NYIP מתמקדת גם במתן הדרכות שילמדו אותך צילום וכיצד להרוויח כסף כצלם לאחר שתסיים את התוכנית. אם אינך מעוניין בהכרח להיות מאחורי העדשה אך ברצונך לחקור היבטים אחרים של צילום, בית הספר מציע הכשרה גם לסטודנטים המעוניינים לעבוד בסדנאות צילום, מעבדות ומכירות.

בהשוואה לבתי ספר אחרים לצילום המתמקדים בצילום מסחרי ובמכירת עבודותיך, RISD נוקט גישה אמנותית בצילום.

בית הספר לאימון חזותי בגנומון

הוא אחד מבתי הספר הצילומים הנודעים והידועים בארה"ב. הקורסים מוצעים במגוון רחב של תחומים כמו צילום, ציור, היסטוריית צילום וצילום סרטים. זה לא דומה מאוד לבית הספר המפורסם יותר בניו יורק, אך זהו בית הספר הטוב ביותר לצילום, שבו לסטודנטים מוארים ובעלי מוטיבציה במיוחד יש אפשרות ללמוד בבית הספר לאמנות ייל.

הקורסים מוצעים במגוון רחב של תחומים

כגון צילום, ציור, היסטוריית צילום וצילום סרטים. בית הספר לצילום באוניברסיטת גולדסמית 'מציע שני קורסים לתואר שני בצילום. הקורסים המוצעים נעים בין יסודות הצילום ועד קורסי הצילום המתקדמים בעולם. מכון זה מציע מגוון קורסים לצלמים לשיווק עבודתם, מהיסודיים למתקדמים, וכן לקורסים לקורסי שוק. בית הספר לצילום מציע קורסים בהתאמה אישית המציעים מגוון רחב של צילומים מתחילים ועד בוגרים, אך גם במסגרת קורס בית הספר להכשרה חזותית.

דילוג לתוכן