בניית אתרים בחינם

קשה להאמין שזה בחינם, אבל זה מה ש- WordPress זה וזה מה שזה. יוצרי אתרים יכולים לתחזק אתרי אינטרנט קטנים וחנויות מקוונות מבלי לכתוב קוד.

תוכנה זו ליצירת דפי אינטרנט בחינם מאפשרת לך ליצור דפי אינטרנט עם תבניות המותאמות לגדלים ומסכים שונים

מורגש כי קיימת גרסה חינמית של התוכנה עבור חלונות, מק, לינוקס ואנדרואיד, המאפשרת ליצור אתר שלם בחינם. אתה יכול גם להשתמש בבוני עמודי גרור ושחרר אינטואיטיביים כדי לא רק ליצור עיצובי אתרים משלך, אלא גם לכתוב תוכן דף אינטרנט משלך מאפס. בונה אתרים מקוון המאפשר לך ליצור אתרים מלאים בחינם באמצעות מגוון כלים לעיצוב אתרים כגון CSS, JavaScript, HTML, CSS3 ו- CSS4, וכן HTML5 ו- JavaScript.

זהו בניית האתרים הזולה ביותר למתחילים

אך מציעה יותר תכונות ושליטה מלאה באתר שלך. ל- Webflow אין עקומת למידה והוא נותן לך גישה למגוון כלים לעיצוב אתרים כגון CSS, JavaScript, HTML, CSS3 ו- CSS4, כמו גם ל- HTML5 ו- JavaScript. הוא מספק בונה אתרים רב עוצמה ובונה אתרים מופעל שיכולים לעזור לך ליצור אתר מותאם אישית תוך מספר דקות.

WebSite X5

הוא בניית אתרים שולחניים, מה שאומר שאתה עובד במצב לא מקוון באתר שלך ויש לך שליטה מלאה כיצד האתר שלך נראה בדיוק כמו שאתה רוצה. קל להתאים אישית את האתר באמצעות בונה אתרים פנימי המופעל על ידי BlogVault. כיוצר דפי אינטרנט מבוסס ענן, יש לך גישה למגוון כלים לעיצוב אתרים כולל CSS, JavaScript, HTML3 ו- CSS4, כמו גם HTML5 ו- JavaScript.

אם אינך רוצה להיות קשור למנוי

אתר X5 מציע בונה אתרים בחינם קל לשימוש ואינך צריך להוציא פרסום פרמיום – אתר בחינם אם אתה אוהב את מה שאתה רואה בו זה. אם אתה מוכן לאגד את עצמך ליוצרי האתר שלך, בידיעה שלא תוכל לאחזר ולהשאיר את קבצי האתר שלך מאוחר יותר, Weebly מציעה גם את האפשרות להוריד את קבצי האתר שלך כדי שתוכל לעבור למארח אחר.

בעוד יוצרי אתרים רבים מציעים תוכניות בחינם המאפשרות לך לעצב ולפרסם את אתר האינטרנט שלך בחינם

חשוב לציין כי אתרים בחינם כוללים לרוב פרסום באנרים עבור העסק שלך. אם אתה רוצה לפרסם אתר, אתה צריך לשלם, אך התוכנית החינמית היא דרך נהדרת להקים את אתרי האינטרנט שלך. לדעתי, עדיף לוודא שאתה משתמש בבונה אתרים בחינם כמו WebSite X5 או Weebly מאשר להשתמש בפרסומת פרימיום – אתרים חינמיים כמו גוגל, פייסבוק, טוויטר, פינטרסט וכו ', וזה מושלם בשבילך.

עם זה

בואו נסתכל על כמה מהפלטפורמות המובילות ביותר לבניית אתרים כדי ליצור את האתר שלכם מבלי להזמין מפתח. יוצרי אתרים הם אידיאליים עבור אנשים פרטיים ועסקים קטנים אשר משיקים אתר לפני שכירת מפתחים. תוכלו למצוא עשרות בוני אתרים שיעזרו לך להקים את אתרי האינטרנט שלך בקלות, ללא קשר לכישורים שלך.

עליך להחליט איזה מהם מתאים ביותר לצרכים שלך

אך התהליך יכול להיות מכריע, במיוחד אם אתה עסק בסחר אלקטרוני. החיפוש אחר בונה האתרים הטוב ביותר תלוי בצרכים הספציפיים של מפעיל האתר. ישנם יוצרי אתרים המציעים מגוון רחב של תכונות כגון עריכת אתרים, עיצוב אתרים, יצירת תוכן ועוד. ישנם סוגים רבים ושונים של יוצרי אתרים, החל מפיתוח אתרים ועד מסחר אלקטרוני לפיתוח עסקי.

הרבגוניות של יוצרי אתרים בחינם לא אומרת שאתה צריך לבחור את השירות הראשון שתיתקל בו

אבל אם אתה מחפש יוצר אתרים שמשגשג מפשטות, יאהו אירוח אתרים צריך להיות אחת האפשרויות שלך. . מבין כל יוצרי האתרים החינמיים, אפשרות התוכנית החינמית של Weebly היא זו עם ההצעה הנדיבה ביותר, ומחירה דומה למתחרים כמו Wix ו- Squarespace. אם אתה מחפש בונה אתרים שמאפשר לך ליצור את האתר שלך ללא צורך בשירות צד ג 'להיכנס, Squarepace היא בחירה טובה. אתה יכול להפעיל אותו תוך מספר דקות במחיר של 5 $ בלבד לחודש בשנה הראשונה או 10 $ לחודש לאחר מכן.

הדרך הטובה ביותר להשיג שם דומיין בחינם

היא לבחור בפלטפורמה לבניית אתרים המציעה דומיינים בחינם כחלק מתוכניות בתשלום. אם ברצונך לחבר את הדומיין שלך לאתר שלך, תצטרך לעבור לתוכנית בתשלום, אך ספק השירות ייתן לך אפשרות להתחבר לדומיין בחינם בשנה הראשונה או חודש לאחר מכן. לאחר שהתחברת לדומיין זה, תוכל להתחבר אליו תמורת תשלום של 5 $ לחודש למשך שנה, ואז תהיה לך אפשרות לשדרג לתזמון בתשלום תמורת $ 1 לשנה נוספת למשך שנתיים.

דילוג לתוכן