בניית אתרים לעסקים

ריכזנו עבורכם רשימה של מיטב בוני האתרים לעסקים קטנים שנוכל לבדוק כדי לרכז את כולם. WordPress.org, שאני יודע בוודאות, הוא בונה אתרים טוב.

אם אתה רוצה למכור את המוצרים שלך ישירות דרך חנות מקוונת

הוא כולל גם תכונות מסחר אלקטרוני המאפשרות להוסיף בקלות עגלת קניות ולבדוק פונקציונליות. אם אתה רוצה לבנות אתר ללא סלסולים, זה בניית האתרים הטובה ביותר לעסקים קטנים עבורך ועבור העסק שלך. זהו אתר מצוין עבור אם אתה בעניין של יצירת חנויות מקוונות. זה מעשי לבניית אתרים מכל הסוגים, כולל אתרים עסקיים מקוונים.

אחרי הכל

רוב מפתחי האתרים מציעים שירותי אירוח ודומיין, ומשאירים לך רק מקום אחד לבנות ולהפעיל את האתר שלך. זה נהדר עבור חברות שאינן מעוניינות להינעל לשימוש בשירות האירוח של מפתח אתרים, כפי שרוב בוני אתרים אחרים דורשים. אני חושב שבונה האתרים הטוב ביותר לעסקים קטנים יציע את הגמישות הזו בלי לשבור את הבנק, ויסדיר את החשבון עם Weebly.

כמובן, מפתח לא יכול להיות הכל לכולם, ו- Wix אולי לא עובד בכל אתר עסקי קטן. אז בואו נסתכל על כמה מיוצרי האתר והפלטפורמות הטובים ביותר כדי להקל על השימוש באתר שלכם.

ואז נראה לך כיצד יוצרי אתרים אלה יכולים לעזור לבעלי עסקים ליצור דף ביז קטן בתוך דקות

יש לו עורך חזותי נהדר שמקל על השימוש בעסקים קטנים. לבונה אתרי אינטרנט לעסקים קטנים יש תבניות פשוטות לשימוש, ואתה פשוט גורר ושחרר פריטים כדי ליצור את האתר שלך.

אם אתה רוצה ליצור אתר עסקי פשוט תוך מספר דקות

Constant Contact הוא בונה האתרים הטוב ביותר עבורך. למרות שהפריסה והתכונות המדויקות של יוצרי האתרים נבדלים בין אפשרויות שונות בשוק, לכולם עיצוב אינטואיטיבי שתוכלו לגלות תוך מספר דקות אם אתם משחקים איתו. ניתן להשתמש למשל ביוצרים של אתרים כמו SquareSpace ו- Wix, אך הם יוצרים אינטואיטיביים אשר ידריכו אותך שלב אחר שלב בתהליך בניית האתר שלך. אתה יכול להשתמש בו עם Squarespace כדי להפעיל את האתר הפשוט והנאה שלך למראה תוך יום-יומיים.

SiteBuilder

הוא בונה אתרים All-in-One המספק לך את כל הכלים הדרושים לך כדי ליצור אתר מקצועי עבור העסק שלך במחיר משתלם. אתה יכול להפעיל תקופת ניסיון בחינם של GoDaddy Builder Website כך שתוכל ליצור אתר מהיר ומשתלם לעסקים קטנים. ל- MotoCMS יש תוספים ווידג'טים לשיפור הפונקציונליות של אתרי העסקים הקטנים שלך תוך פיתוח תבניות אתרים ברמה עולמית לכל המטרות והצרכים.

לפני שאתה יוצר את אתר האינטרנט העסקי שלך, פלטפורמה זו מנחה אותך בכל השלבים להגדרת האתר שלך ומאפשרת לך להתאים אותו לצרכים שלך בו זמנית. לפני שתעשי צעד בבחירת פלטפורמה לבניית אתר, חשוב לחשוב על שם הדומיין של האתר כעת.

הסבר איזה סוג אתר עסקי אתה רוצה

רשום את שם הדומיין העסקי שלך, הגדר מיילים עסקיים, הגדר אירוח אתרים ולבסוף התחל לבנות את האתר שלך. זכרו שכך עליכם להירשם ולהגדיר את שם הדומיין עבור חברות – הגדרו את אירוח האתרים ובסוף התחילו לבנות את האתר! התברר איזה סוג של אתר עסקי אתה רוצה, רשום את שם הדומיין שלך, הגדר את דוא"ל החברה שלך, צור מארחי אתרים, ולבסוף התחל לבנות את האתרים.

עכשיו שאתה יודע מדוע אתה צריך לבנות אתר לעסקים קטנים וכיצד לנקוט בצעדים הראשונים ליצירתו, התחל! לאחר מכן נסביר כיצד להתחיל לבנות את אתר העסק הקטן שלך ומה אתה צריך לעשות כדי להפעיל את האתר שלך.

זה עובד כמנוע שיווקי שיעזור לך להתגלות באינטרנט ובמכירת קרקעות

השלב הראשון ביצירת אתר לעסקים קטנים הוא להחליט באיזו פלטפורמה אתה משתמש לבניית האתר שלך. על ידי הקמת אתר בחינם, לבעלי עסקים קטנים תהיה גישה לאחסון אתרים בחינם בשירותי אירוח ענן של אמזון כגון Amazon Web Services (AWS) ו- Google Cloud. לאחר שקבעת איזה סוג אתר עסקי מקוון ברצונך לבנות, השלב הבא הוא רישום שם הדומיין שלך.

מיטב מפתחי אתרי העסקים הקטנים מקלים עליך ליצור אתר המשתמש בתכונות גרור ושחרר וקל לשימוש

מהיר וחינמי לעסקים קטנים. יוצרי אתרים מציעים חווית בנייה פשוטה כמו Weebly, אך עבור התעשייה שלך הם מציעים משהו שבאמת אומר הכל. והכי חשוב, סוף סוף כדאי לבנות את האתר שלך כעסק קטן וליצור נוכחות מקוונת כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים.

דילוג לתוכן