בניית אתרים תדמיתיים

כולנו יודעים שזה יכול להיות קשה למצוא תמונות חדשות לכל פוסט חברתי שאתה יוצר, אז הקמנו כמה כלים מדהימים שיעזרו לך ליצור אתרי תמונה חופשיים וציבוריים משלך עבור אתרי מדיה חברתית. במאמר זה ריכזנו רשימה של אתרים ששולבו לתמונות ציבוריות בחינם, שכל אחד יכול להשתמש בהן באופן חופשי ברחבי העולם. בעוד שאתרי האינטרנט המוזכרים לעיל מציעים מבחר רחב של תמונות בחינם, חלק מהקוראים שלנו שאלו אותנו היכן נוכל להשיג אותם. רבות מהתמונות המדהימות הללו נמצאות באתרים החופשיים של Public Domains Images, שייקח קצת זמן לצפות ולחקור, אך כדאי לדעת על כך.

בחירת התמונה המתאימה לאתר שלך יכולה להיות מהנה מאוד אם אתה יודע מה לחפש, ואתרי תמונות בחינם צצים ברחבי האינטרנט, מה שמאפשר לך למצוא את התמונות המושלמות לכל תוכן. אסטרטגית שיווק.

השתמש בתמונות Getty Images על ידי הטמעתן באתר האינטרנט שלך, כמו בתמונה למטה או בדף המוצר שלך. במקום להשתמש רק בתמונות של המוצרים שלך, תוכל גם לאסוף תמונות חדשות ומעניינות לאתר שלך.

כאשר אתה משתמש בתמונה באתר שלך, FreeImages יבקש בתמורה קישור לזיכוי מודפס. המשמעות היא שתוכלו להשתמש בתמונה מבלי לתת כבוד לצלם המקורי. ניתן גם להשתמש בתמונות בחומרי הדפסה כגון פוסטרים, חוברות וחומרי הדפסה אחרים.

אם אינך מצליח למצוא את מה שאתה צריך בחינם

בדוק אתרים שבהם אתה יכול לקנות תמונות. כדאי גם ליצור רשימה של אתרי התמונות החינמיים הטובים ביותר עבור אתר הצילום שלך. לפני שתעשו משהו בנוגע לבניית אתרים, עליכם לבחון את המשאבים הללו שיועילו לאתרי צילום חדשים.

כבעלים של אתר אתה יכול להשתמש בתמונות אלה לאתר שלך, כמו גם לכל מקום אחר שתרצה. בואו נתמקד בתמונה – נשתף ערכות נושא של וורדפרס שאספנו כדי לעזור לכם לבנות את אתריכם.

אתה יכול לנהל אתר עם חנות מקוונת אוטומטית לחלוטין למכירת התמונות שלך עם Visual Visual

אתה יכול להגדיר את החנויות המקוונות שלך באתר שלך, מה שמסייע לך להבין כיצד למס ולשלוח תמונות. למכור תמונות באמצעות עמלת 100% העמלה שלנו ולמכור תמונות והדפסים במלאי בתוך דקות.

זהו אחד התוספים הטובים ביותר שתוכלו לקבל עבור אתר שמגדיל, מייעל ומדחס אוטומטית את התמונות שלכם בחינם. סימני מים והגנה על תמונות הם תכונות מיוחדות אחרות שהופכות את zenfolio.com לייחודי.

בעוד וורדפרס מוכנה לחלוטין לתפקיד

ישנם כמה צילומים – אלמנטים ספציפיים שעליך לזכור בעת בניית האתר שלך. לפני שאתה פותח את בונה אתרים, שב לרגע ושאל את עצמך מה המטרה שלך ביצירת אתר תמונות. בחר אם ברצונך להשתמש בספריית תמונות המלאי בחינם שיצרנו או לא.

רישיון Unsplash המוצג בעמוד זה

הוא אחד מכמה אתרי תמונות מלאי בחינם המציעים הרשאה מסוג זה, ולאחרים יש רישיונות שאינם בלעדיים. תמונות אלה הן ממקורות מקוונים רבים, לכן עיין במדריך שלנו כיצד להשתמש בתמונות שהורדת. אתה יכול גם לחפש תמונות באמצעות Flickr API או לחפש ב- Foter תמונות Creative Commons. אם אתה משתמש ביצירה המורשית תחת Creative Commons, אתה יכול לעיין בתמונות בחינם.

תוכל למצוא אתרים המציעים שיתוף תמונות בחינם, אם כי ייתכן שתגלה שגם אתרים מסוימים מכניסים תשלום עבור אירוח ושיתוף תמונות.

תלוי בסוג האתר שאתה בונה

אתה רוצה להציע למבקרים שלך אפשרות לקנות תמונות. היכן למכור אותם היא שאלה גדולה, שכן ישנם אתרים רבים הפתוחים לתמונות. התבונן בכמה מאתרי התמונות הפופולריים ביותר כמו פליקר ופליקר פלוס ותקבל מושג טוב אילו סוגי תמונות מבוקשים מאוד. התחל בקריאת המאמר של מיטוב התמונות של גוגל כחלק מהמדריך 'יסודות האינטרנט של גוגל' למיטוב תמונות אוטומטי. למד כיצד להטמיע תמונות פשוטות ב- HTML וכיצד להתאים תמונות HTML לטפטים של CSS. אסטרטגיית SEO מתחילה בכותרת ותיאור המתארים את תחום הגלריה Wix Pro.

בחר את התמונה בה ברצונך להשתמש וצור את הגדרות יצירת

פריסה ופריסה רציפה מתוך בורר התמונות. כדי לשנות את התמונה המובנית לאתר שלך, עבור לדף ובחר build – image. לאחר שעברתם את עשר הדוגמאות של אתר הבנייה, תוכלו לנתח ולהבין מושג כיצד נראים אתרי הבנייה שלכם.

כאשר משתמש Weebly בוחר באחת מתמונות Flickr

הוא מכניס קישור לתמונת Flickr בכותרת התחתונה. אם אתה יוצר תמונות ידניות בגדלים שונים לאתר הוורדפרס שלך, שמייצר אוטומטית תמונה ממוזערת, מדיום וגירסה גדולה של כל תמונה בעת ההעלאה, זה חל על כולם. דחיסה ללא הפסד מוחלת על כל התמונות, כך שכאשר אתה מעלה תמונה לאתר שלך, אתה יכול להשתמש באותה דחיסה כמו בה משתמשים בוורדפרס (שאינו וורדפרס).

דילוג לתוכן