בניית דפי נחיתה

בפוסט בבלוג זה נסקור כמה מהאפשרויות הפופולריות ביותר ליצירת דפי נחיתה לבניית דפי נחיתה למסחר אלקטרוני, החל מתכנות ואירוח ועד עיצוב ובדיקה. יש לנו רשימה של אפשרויות פופולריות ליצירת דפי נחיתה, המחולקות לשלוש קטגוריות עיקריות: דפי נחיתה בשירות עצמי, שירותי LandingPage Hosted או עיצובי דפי נחיתה מותאמים אישית.

עם זאת

למרות ששירותים אלה עשויים לפשט את תהליך בניית דף הנחיתה, הם לא תמיד מספקים את כל התכונות הדרושות לך, במיוחד אם אתה מתכנן ליצור קריאה לפעולה ספציפית ביותר המשלימה את מאמצי ה- PPC שלך. . באפשרותך להשתמש בכלים בחינם ליצירת דפי הנחיתה שלך, כגון יוצרי האתרים החינמיים המתוארים לעיל, או באפשרותך ליצור יוצר דפי נחיתה מיוחד כדי להוסיף תכונות נוספות למסע הפרסום שלך. דוגמה לבונה עמודי אדמה היא Leadpages, כלי חינמי שבאמצעותו ניתן לבנות דפי נחיתה נהדרים. זו אפשרות זולה וידידותית שמתאימה לעסקים קטנים מכיוון שהיא מתמחה במכירת מוצרים. בנוסף לאפשרויות שלמעלה, תוכל גם ליצור מעצב עמודי נחיתה כדי להחליף את דף הבית הנוכחי שלך בדף נחיתה מותאם אישית, שיוסיף מבקרים נוספים לרשימת הדוא"ל שלך ויסמן את ההצעות הטובות ביותר שלך.

ניתן ליצור דף נחיתה של וורדפרס עם עיצוב פריסה או לטעון אחת מתבניות 270 העמודים ולהתחיל מדף ריק לחלוטין

אתה יכול גם ליצור דף חדש אם יש לך את הכישורים המובנים – במיומנויות או בעבודה כמפתח אתרים באתר הקיים שלך. בעזרת עורך חזותי תוכלו ליצור דפי נחיתה משלכם מתבנית שהוכנה מראש או מאפס.

כאשר אתה מתחיל את בניית עמוד הנחיתה של Sendinblue

אתה יכול לבחור מתוך מגוון תבניות מוכנות. מחדש בדפי הנחיתה, השתמש בתבניות ש- HubSpot מספק כדי להתחיל טוב. צוות Landingi יכול גם לבקש מכם לבנות את דף הנחיתה כטיעון מכירות מעניין. באפשרותך לבחור תבנית או ליצור תבנית משלך מאפס, או לטעון אחת מתבניות 270 העמודים ולהתחיל מהדף הריק.

כאשר אתה יוצר את דף הנחיתה שלך

אתה רוצה להסיר את האפשרות של כל המבקרים לעזוב את הדף. התחל בתבנית, ואז לחץ על כל דבר בעיצוב דף הנחיתה, ואז קפץ פנימה והחוצה את שאר הדף שלך כדי שתוכל להתמקד במשהו שאתה עורך. בעת יצירת מאפס, בעת שימוש בתבניות, ניתן לשנות את הגופנים והסגנונות של דפי הנחיתה בדרכים רבות.

לבונה טוב של דפי נחיתה יש המון תבניות לבחירה ועוזר לך להרכיב במהירות את האתר שלך לאחר שכתבת את העותק והתמונות מוכנות לאחזור

התחלה בתבנית היא אפשרות קלה אם ברצונך ליצור במהירות דפי נחיתה או להזדקק להצעות עיצוב. ברגע שאתה יוצר דפים חדשים או רישומים אחרים, מחבר דפים או לוחץ על דפי נחיתה בצוותים הביתיים שיוצרים פוסטים, זה יכול להיות לא מציאותי שיש מספיק משאבים להתחיל מחדש בכל עמוד.

אם אתם מתכננים לעצב מחדש דף נחיתה מאפס

דאגו להשתמש בתבנית דף נחיתה מקצועית. אם אתה משתמש ב- Instapage כדי ליצור את דפי הנחיתה שלך, אתה יכול לסרוק את האתר הקיים שלך, להשתמש בקובץ InstAPage שנוצר, ולהתחיל לבנות את דף הנחיתה שלך מאחת מהתבניות, ואז לסרוק את הדפים הקיימים וליצור מהם דף נחיתה. אתה יכול ליצור חלונות קופצים וטפסים עבור אתרים קיימים, אבל אתה כנראה רוצה ליצור דף כניסה מכאן ואז להבין איך לאסוף לידים.

אם אתה יוצר את דף הנחיתה שלך מכאן, אתה יכול להפנות תנועה ישירות מהדף לאתר שלך. אם אתה משנה אחד מאתרי האינטרנט שלך כך שיתאים למודעות שלך, יצרת דף מדינה שנראה בדיוק כך.

בונה דפי הנחיתה זמין בגרסה החינמית של Mailchimp

הכלולה בכל תוכניות הדואר, אך ניתן גם ליצור דפי נחיתה ללא הגבלה בתוכניות אלה. התמחור של Instapagea הוא מעט יקר יותר מבוני אתרי נחיתה אחרים שם, וזה עדיין יכול להיות יקר מכדי ליצור דפי נחיתה מותאמים אישית משלכם.

אם ברצונך לקבל מידע נוסף כיצד ליצור דפי נחיתה באמצעות Squarespace

הודע לי בתגובות למטה. תבניות של Infusionsoft ו- Keap מאפשרות לך ליצור מגוון תבניות לדפי נחיתה עבור סוגים שונים של אתרים, כגון אתרים, בלוגים ודפי מדיה חברתית. בחר את התבנית שלך מקטע התבנית של דף בניית עמוד הנחיתה של Infusionoft או מדף דף הנחיתה של Keaps.

אם אתה משתמש באחת מפלטפורמות עמודי הנחיתה האלה

יש לך עורך חזותי פשוט שמקל עליך לעצב וליצור את דפי הנחיתה שלך. זרוק עורך, צור ופרסם דף נחיתה לכל האתר שלך מבלי להשפיע על משאבי השרת, וקבל תוצאות טובות עוד יותר. כלים אלה יכולים לעזור לך ליצור את דפי הנחיתה שלך במגוון דרכים, בין אם זה לבנות את האתר שלך או לכל דף באתר שלך שיכול לשמש כדף נחיתה.

דילוג לתוכן