הדרך הטובה ביותר למדידת ריהוט לפני כניסה לדירה

אם יש דרך אחת לקבוע עד כמה עצם מתאים לחלל החדש שלך, הוא למדוד אותו. עליך למדוד לא רק את שטח הבית החדש שלך, אלא גם את מידות הרהיטים שלך. לאחר שרשמת את מידות הרהיטים ומידות החדר שלך, תוכל לקבוע אם הפריטים שלך מתאימים לחדר שלך או לא.

עליך למדוד את הרהיטים שאתה רוצה להעביר לחדר החדש שלך. עליך גם ליצור דגם כיצד הרהיטים שלך ישתלבו בחדר שלך.

השתמש באותו קנה מידה (רגל אחת) לצייר את הרהיטים שלך על פיסת נייר גרף

חותכים את הרהיט ומסדרים את היצירה הראשונה על נייר התרשים כדי לראות כיצד היא מתאימה. הקפד להשאיר מקום למסלולים. צייר את מידות הרהיטים שלך על הדף השני של הנייר הגרפי.

התאם את הריבוע הסטנדרטי של החדר לעיצוב שלך על ידי גרירה והורדת רהיטים אל הכיכר. התאם את הפרופורציות ואת קנה המידה של הרהיטים החדשים לגודל החללים הקיימים כדי ליצור איזון.

כדי שהחדר יהיה נוח ופונקציונלי, עליך להשאיר את המרווח הנכון בין כל רהיט לקירות ולדלתות. ברגע שיש לך את המידות הנכונות וריהוט החדר, תוכל להשאיר מרווח בין הרהיטים כדי להימנע מהתחושה שרהיט גדול משאר החדרים. הם גם ירצו למדוד את מידות החדר ולרשום כל אלמנטים קבועים כמו תנורי חימום ומאווררים שעלולים להשפיע על מיקום הרהיטים.

הדבר הראשון שצריך לדעת כיצד לסדר את הכל

הוא להקפיד להשאיר רווח בין הרהיטים בכדי להבטיח זרימה טובה כשאתה עובר מצד אחד של החדר לשני. נסו להשאיר מרווח של לפחות שני מטרים בין הרהיטים תוך כדי תנועה בחדר. הקפד לא למקם את הרהיטים שלך קרוב מדי לדלתותיך כדי לוודא שהם לא חוסמים את החלונות שלך.

מדוד את רוחב וגובה הדלתות שדרכן הרהיטים שלך עוברים. קבע את הדרך הטובה ביותר לחיות בחוץ עבור כל פריט אם יש לך שער או דלת מסך שדרכה הרהיטים יתאימו.

הקפד לקחת בחשבון את דפוסי התנועה

מכיוון שכמה רהיטים יכולים להגיע לחללים שאנשים עוברים בהם. בנושא החדרים, קח את הזמן גם למדידת ההיקף של כל חדר, החל מהקירות והבטח עד כמה התקרה בכל חדר גבוהה (ברוב הדירות התקרה היא בגובה אחיד). אם רהיטים אינם מתאימים למעלית, וודא שיש לך מספיק מקום לפני שתנסה להרים כבדות ולנקוט מדידת סרט באיכות טובה (מומלץ לבנות איכות) ולמדוד את ההיקף של המעלית ושל הפנים.

מדוד את הרוחב

הגובה והעומק של המיטה שלך, שידה, כיסא, שולחן ורהיטים גדולים אחרים, כמו גם כל השטיחים שיש לך. בעזרת מדידות אלה, אתה יכול לעשות שני דברים: לתכנן את המיקום של ריהוט הבית החדש שלך ולברר אם עליך להעביר פריטים לדלתות ולחדרי מדרגות מסוימים. חשוב גם לקבל מדידות מדויקות של מעברי הכניסה וכיצד הרהיטים שלכם יעברו אותם אם אתם מתכננים למקם אותם שם.

על ידי ביצוע מדידות חשובות

תוכל להפיג רבות מההנחות המטרידות את תהליך העברת הרהיטים למיקום חדש. על ידי מדידת דברים לפני שאתה עובר לגור, אתה נותן לעצמך זמן לחשוב מה רהיטים עושים ומה לא עושים ולהיות יצירתיים לגבי המקום להציב דברים שונים.

מסיבות רבות ושונות, ריהוט הוא דבר אחד שעליך למדוד לפני המעבר למקום חדש. יש הרבה דברים למדוד בעת מעבר למקום חדש, ואחסון הוא רק אחד מהם.
עבור מידע על הדרך הטובה ביותר למדידת ריהוט לפני כניסה לדירה כדאי להעיף מבט ב- deko-israel.co.il

כאשר אתה עובר למקום קטן יותר, זכור לנקות ולהיפטר מכל רהיט שאינו מתאים. אם אינך מזיז את הרהיטים הישנים שלך, עליך למדוד אותו לפני רכישת רהיטים חדשים.

רכישת ריהוט חדש

היא גדולה, ותוך כדי מעבר לבית יכול להיות מרענן ומרגש, זה יכול להיות גם כאב ראש גדול אם לא תמדוד את שטחך לפני מסירת הרהיטים. לא רק שאתה צריך למדוד כדי להבטיח שהרהיטים הגדולים שאתה קונה יתאימו לחדר שלך, אלא שאתה צריך לקחת בחשבון גם דלתות קטנות, מסדרונות צרים ומדרגות מעוקלות שעלולות לגרום לבעיות משלוח. זה עובד טוב כפליים אם אתה עובד עם שירות הסרה או שירות משלוח רהיטים, כיוון שתצטרך להעביר רהיטים מחדר קטן יותר לחדר גדול יותר או להיפך. מדידת החלל שלך, בין אם אתה בוחר את הרהיטים העיקריים שלך כגון ספה, מושב, כיסא מבטא או שולחן, הוא המפתח להבטחת גודל הרהיטים הנכון.

מטרת מדידת הרהיטים החדשים

היא התאמה אישית של החדר שלך וודא שזהו הרהיט המתאים לחדר. להלן מספר צעדים שיש לבצע בעת מדידה והנחת רהיטים לבית החדש שלכם. אם אתה זה שמודד את הממדים לפני המעבר, וודא שהריהוט שלך מתאים למקום החדש שלך.

אם אתה מתקשה לדמיין את גודל היצירה בחדר שלך

אחד הטריקים הקלים ביותר הוא למדוד את רוחב ועומק הרצפה בעזרת סרט דבק או סרט צבע. כאשר מגיע הרהיט שנמסר, חלקים כגון חתכים, שולחנות אוכל ורגליים יכולים לשמש כמידות רכיב. הקפד למדוד את האורך, הרוחב והגובה של כל רהיט.

למידע נוסף בתחום של כלי עבודה פלס לייזר דילים והדרך הטובה ביותר למדידת ריהוט לפני כניסה לדירה מומלץ לבדוק ב- ishopy.co.il

דילוג לתוכן