הלבנת שיניים לפני ואחרי

הלבנת שיניים היא טיפול פופולרי המשמש לשיפור מראה השיניים של האדם. זה פשוט יחסית ויש כמה צעדים שעליכם לעשות כדי להלבין את השיניים, אך זה לא פשוט כמו שזה נשמע.

צחצוח וחוט דנטלי הם חלק חיוני בהכנה להלבנה

לכן כדאי לבקר אצל רופא השיניים כדי להבטיח ניקיון טוב. חשוב גם לזכור שלא כל האנשים מועמדים טובים להלבנת שיניים. אם יש לך חללים או מיתוני חניכיים או אם אתה עובר טיפול יישור שיניים כגון סוגריים, ייתכן שתצטרך לכלול טיפולים נוספים בתוכנית ההלבנה שלך. אחד היתרונות בהלבנת שיניים מקצועית הוא שרופא השיניים בודק את השן שלכם ומוודא שהיא בריאה ומוכנה לטיפול.

לפני שאתה מזמין טיפול הלבנה

חשוב לבקר אצל רופא השיניים שלך כדי לבצע בדיקה, לדרוש ניקוי מלא ולקנות משחת שיניים ללא רגישות אם יש לך שיניים רגישות. אם יש לך כתמים עיקשים בשיניים המגיבים בצורה גרועה לאפשרויות אחרות להלבנת שיניים, רופא השיניים עשוי להמליץ על הלבנת שיניים בלייזר. במהלך הפעלת הלבנת שיניים בלייזר, רופא שיניים ישים ג'ל הלבנה בעוצמה גבוהה על השן שלך וישתמש בלייזר מיוחד להגדלת כמות הג'ל הלבנה שמולבן.
כדי לקרוא עוד אודות הלבנת שיניים לפני ואחרי יש לבדוק כאן: my-smile.co.il

כאשר הלבנת שיניים הושלמה

השיניים נשטפות ותוכלו לחזור הביתה עם חיוך מלא חיים. רוב כלי הלבנת השיניים בבית יעילים באותה מידה כמו ללכת לרופא השיניים כדי להלביש את השיניים. אתה יכול לעשות זאת ברגע שאתה מצחצח אותם לאחר הלבנת שיניים או אפילו לפני כן.

כמה ג'ל הלבנה על בסיס חמצן

כמו פרוקסידים ללא BPA, מכילים את סוג הלבנת השיניים שתבחר. חלק מהשיטות הפופולאריות ביותר להלבנת שיניים בבית כוללת את החנות – סטים להלבנה שנרכשו המכילים מגוון רחב של ג'ל מולבן ומלבין ביתי לקחת ביתי.

צחצוח שיניים עם הלבנת שיניים ודבקות בשגרה נהדרת של היגיינת הפה יכול גם לסייע במאבק בכתמי שטח ולשמור על שיניים לבנות

ישנם טיפולים להלבנת שיניים יעילים מאוד לכתמים חומים וצהובים המשפיעים על השכבה החיצונית של השיניים, כמו גם על כתמים לבנים על השכבה הפנימית של השיניים.

אם מעולם לא עברת הלבנת שיניים או שוקלת ברצינות רפואת שיניים קוסמטית

אני מציע להתחיל בהלבנה פשוטה ולדבר עם רופא השיניים שלך לגבי הסלמה. אם אתה שוקל אפשרות זו ומחליט אם לבצע אותה בבית או באופן מקצועי אצל רופא שיניים, מאמר זה יעזור לך להבין טוב יותר את היתרונות של הלבנת שיניים מקצועית. הלבנת שיניים מקצועית הינה אידיאלית אם יש לך שיניים כהות או צהובות שאינן מגיבות לניקוי רגיל ורוצות רק שיניים לבנות יותר.

גלה בדיוק כמה אתה יכול להוציא על שיטת הלבנה ואיך אתה יכול לכסות את העלויות

זה כולל אילו טיפולים להלבנת שיניים הם היעילים ביותר, כיצד להלבין את השיניים בבטחה ואיך לגרום לשיניים מולבנות להיראות יפות. לפני שתחליט להשתמש בהלבנת זום, עליך לעיין בכמה שאלות נפוצות אודות היתרונות של הלבנת שיניים מקצועית ועלותם של מלביני זום להשגת תוצאות ארוכות טווח.

המשך לקרוא

כדי ללמוד עוד על אופן הפעולה של תהליך ההלבנה וכיצד להפיק את המרב מהפגישה שלך. רק רופא השיניים שלך יכול לקבוע אם אתה זכאי באמת להלבנת שיניים, אך ייתכן שתרצה בכך. עלות ההלבנה הכוללת יכולה להיות תלויה בסוג הטיפול מולבן שתבחרו, ברופא השיניים שבוחר בו ובאיכות הטיפול עצמו. הלבנת שיניים היא הליך שיניים זול יחסית וזה אחד מאותם טיפולי שיניים שתוכלו לדמיין עצמכם עוברים. עם זאת, העלות בפועל תשתנה בהתאם לשיטה בה אתה משתמש ולרופא השיניים המבצע את הטיפול שלך.

אם אתם שוקלים הלבנת שיניים ולהתכונן לקראת פגישה קרובה

יש כל כך הרבה מוצרים – הלבנת שיניים לבחירה, שהיא אפשרות טובה יותר מביצוע DIY – הלבנת שיניים, אז למה לבחור בהלבנת שיניים מקצועית במקום זאת רוקוויל? הלבנה היא אחד מהטיפולים הקוסמטיים הפופולאריים ביותר, אך יש צורך בניקוי מקצועי בכדי לאפשר למשרדים מקצועיים להלבין את השיניים.

לכן חשוב לדבר עם רופא השיניים לפני שתחליט להלבין את השיניים

מכיוון שהלבנה לא יכולה לתקן את כל סוגי השינויים. הסיבה לכך היא שהם יכולים להכיל אקונומיקה שעלולה לפגוע באמייל אם משתמשים בהם בצורה לא נכונה. חשוב גם שתדבר עם רופאי השיניים שלך לפני שתחליט להלבין את השיניים, מכיוון שהלבנה לא יכולה לתקן את כל סוגי השינויים.

ישנם מקרים בהם אדם לא יכול להיות מועמד טוב להלבנת שיניים

ויש אפילו מקרים מסוימים שבהם הלבנת שיניים אינה האופציה הטובה ביותר לטווח הארוך. מקרים אלה כוללים בדרך כלל בעיות שיניים בסיסיות שאינן נפתרות או אפילו הופכות עצבניות יותר בעת הלבנת השיניים.

דילוג לתוכן