ייעוץ מיני זוגי

אנו משלבים טיפול מיני בייעוץ זוגי בקבוצת סימי פסיכולוגית כי אנו יודעים עד כמה חשוב חיבור מיני חזק ובריא לנישואים מאושרים. אנו פועלים לזהות מחסומים לחיי מין ומיניות ולעזור לזוגות למצוא דרכים חדשות להתחבר.

במשך 18 שנים אני מטפלת מינית ומטפלת מינית במשך 28 שנים. טיפלתי באלפי זוגות באופן אישי ובטיפול מיני באינטרנט.

זה די מפתיע שהרבה מטפלים משפחתיים ומטפלים בייעוץ נישואין לא מדברים על מין; מטפלים זוגיים רבים מוצאים את זה מאוד לא נוח לדבר על מין; אנשים רבים מתקשים לדבר על מין; דיון במין עם זר יכול להיות מביך.

למטפלים מיניים יש גבולות אתיים קפדניים לגבי אי קיום יחסים מיניים עם אף לקוח מסיבה זו בדיוק

כך שניתן יהיה להבין את כל התוכן של הטיפול בצורה נכונה במקום לנקוט בפעולה כלשהי. מצד שני, טיפול מיני מתמקד בנושאים ספציפיים לחיי המין שלך, בין אם המגע המיני הוא עם בן זוג קבוע בן לילה או בכל צורה אחרת של אינטראקציה מינית.

למטפלים מיניים מוסמכים יש תואר אקדמי ויכולים להפגין את בקיאותם בבריאות מינית ומשפחתית באמצעות הסמכה על ידי האגודה האמריקאית למחנכים

יועצים ומטפלים מיניים (AASECT) כדי להעפיל, לא רק שיועץ או מטפל חייבים להיות איש מקצוע מורשה בבריאות הנפש אך גם מקבל חינוך והכשרה מיוחדים בכל ההיבטים של המיניות האנושית ומאות שעות של תרגול של טיפול מיני.

מה שמייחד את המטפל המיני

הוא שלרוב הוא מטפל העוסק בנושאים שהוזכרו לעיל, אך גם מיומן להתמודד עם הבעיות המיניות המתעוררות לעיתים קרובות במערכות יחסים. אם אתם זקוקים לעזרה בפתרון הבעיות הקשורות למערכת היחסים האינטימית או המיניות שלכם, חשוב שתדעו שמטפלים מיניים ומטפלים זוגיים אינם אותו דבר.

טיפול מיני יכול לעזור לך להיות ברור לגבי החששות שלך, להבין טוב יותר את הצרכים המיניים שלך ולהבין טוב יותר את הצרכים המיניים של בן הזוג שלך, בין אם זה טיפול אחד על אחד, טיפול זוגי או משפחתי.

מטפל מיני אחר יכול לעבוד רק עם בעיות של תשוקה נמוכה, התאוששות טראומה ומיניות או שיפור האינטימיות, וכמה מטפלים מיניים עובדים גם עם אנשים שיש להם בעיות עם התמכרות למין, התמכרות לפורנו, טראומה מינית וחוסר תפקוד מיני.

ישנם מספר מומחים לבריאות הנפש שעוברים הכשרה נוספת מקיפה במיניות אנושית

כדי לקבל הסמכה כמטפלים מיניים בפיקוח מועצת המנהלים. מטפל מיני מיומן יכול לעזור לזוגות לפתח שפה מינית איתנה וברורה ולרשום תרגילים לתמיכה בצמיחת הקשר המיני שלהם. טיפול מיני הוא סוג של ייעוץ שנועד לעזור ליחידים ולזוגות לפתור בעיות מיניות, כגון חרדת ביצוע או בעיות במערכות יחסים.

טיפול מיני

הוא סוג של טיפול בשפה שנועד לעזור ליחידים ולזוגות להתמודד עם גורמים רפואיים, פסיכולוגיים, אישיים או בין-אישיים המשפיעים על הסיפוק המיני. "ניתן להמליץ על טיפול מיני במגוון רחב של מצבים", אומר מייקל קריכמן, MD, מנהל המרכז לבריאות מינית ורפואת הישרדות בדרום קליפורניה בניופורט ביץ' ומחבר שותף של ה-Sexual Spark. אם בעיות מיניות מפריעות לאינטימיות האמיתית בינך ובין בן הזוג שלך, אולי תרצה לשקול צורה כלשהי של טיפול.
בכדי לשמוע עוד מידע בנושא של ייעוץ מיני זוגי מומלץ לגשת לאתר

בזוגות – טיפול מיני, לא משנה כמה זמן אתם ביחד, תוכלו ללמוד איך לענות על הצרכים של בן הזוג, מה הם רוצים ומה מדליק אותם. הנוחות, הביטחון והיכולת שלך לדון בעניינים מיניים יכולים להשפיע באופן משמעותי על חווית הייעוץ.

בשנת 1997, מחקר שפורסם בכתב העת Journal of Sexual and Marital Therapy מצא שטיפול מיני עובד עבור שניים מתוך שלושה זוגות שנפגשים, ללא קשר לבעיה הספציפית איתם הם מתמודדים, למין של האדם עם הקושי או כל היסטוריה קודמת של בעיות מיניות.

 

טיפול מיני זוגי – https://www.sex-therapy.co.il

 

דילוג לתוכן