כל מה שצריך לדעת על השתלת שיער בישראל

אם חשבתם זמן מה על טיפולים לשיקום שיער, אין זה מפתיע שהונגריה היא מקום מצוין לבחור בו. אם חשבתם הרבה זמן על השתלות שיער, אולי שמעתם שטורקיה היא אחת המדינות הטובות ביותר להשתלות שיער. מקסיקו היא המדינה השנייה הטובה בעולם, אחרי ארה"ב, אך היא ללא ספק המדינה המובילה ביותר להשתלות שיער.

פרסום השתלות שיער בטורקיה נראה בכל רחבי ישראל

כולל ב- YouTube, ותיירות הבריאות מטורקיה צומחת מדי יום. אנשים רבים שעוברים השתלת שיער עשויים לשכוח את תשומת ליבם של הנוסעים הטסים מישראל לטורקיה, אך לא לישראל. כאשר שוקלים אילו מדינות מתאימות ביותר להשתלות שיער, חשוב לבחון באילו מרפאות יש הסמכות ופרסים. השתלת שיער בתאילנד היא מסע שאפשר להרחיב אותו לחופשה מפנקת. המקום הטוב ביותר להסתכל מסביב הוא ללא ספק למצוא מנתח השתלת שיער מכובד, אך מפה לאוזן והמלצות אישיות הן כמובן אידיאליות אם התוצאות של האדם טובות עבורך. מידע זה אושר על ידי האיגוד הבינלאומי למנתחי השתלות שיער (IATS), ארגון השתלת השיער הוותיק והמכובד ביותר בעולם.

שוחח עם הספק הפוטנציאלי שלך על השיטה וההליך של השתלת השיער לפני שתקבע תור. הסתובב עם התמונות ובקש מספר תמונות לפני ואחרי, כמו גם שאלות לגבי ההליך ותוצאות השתלות שיער אחרות במדינות אחרות.

בקבוצת השיער של בוורלי הילס זה מאוד חשוב ואנחנו שמחים לענות על שאלותיך. אם אתה מעוניין בהשתלת שיער וברצונך ללמוד עוד על ההליך ותוצאות השתלות שיער אחרות במדינות אחרות, אנא פנה אלינו.

זוהי פסגת נשירת שיער עולמית שתתקיים בין התאריכים 2 עד 4 ביוני 2015 במטה קבוצת השיער של בוורלי הילס בלוס אנג'לס

קליפורניה, ארה"ב. השתלת שיער כוללת העברת זקיק השיער הקירח מהחלק האחורי של הראש או מצד הראש (אתר התורם) לאזור הקירח (אזור דליל בקצה או בקדמת הראש). רופאים במכון השיער הסבירו כי מתקבלת ההחלטה לבחור השתלת תורם שחולקה לשני חלקים, האחד לקרקפת והשני לצמיחת שיער.

השתלת 1000 שיער שונה ביסודה רק במספר ההשתלות בשימוש

שכל אחת מהן מכילה 1/4 שיער. ככל שהליך ההשתלה יקר יותר, כך המנתח צריך להסיר ולהשתיל יותר זקיקי שיער. עלות השתלת שיער תלויה במספר ההשתלות הנדרשות ומושפעת מהשיטה וההליך שנבחרו כדי לטפל בחששות מפני נשירת שיער. השתלות שיער מתחילות בדרך כלל בסביבות 4000 עד 6500 PS4 ויכולות להגיע עד 20,000 PS2, תלוי כמה שתלים יש צורך. עלות השתלות שיער משתנה בהתאם לגודל השיער המגולח בו מקבלים אותו ומשך הזמן בין ההשתלה לסיומה.

אם אתה מקבל טיפול מיידי במדינות אחרות

גישה זו מבוססת על חבילת התייעצויות חזקות עם מנתח פלסטי. הרופא שלך יוודא שיש לך הבנה טובה של מה השתלת שיער כוללת ומה היא יכולה לעשות. מה זה עולה לך? עלות השתלות שיער בישראל משתנה בהתאם לסוג הטיפול ומשך הזמן בין ההשתלה.

השתלת שיער ממוצעת אורכת כ- 4-7 שעות

אך יכולה גם לקחת 6-8 שעות או 2-3 שעות בלבד. זה עשוי להיות תלוי גם בשיטת שחזור השיער שתבחרו, ובהתאם לגודל השיער המגולח וסוג הטיפול, המנתח שלכם ימליץ על שיטת שחזור השיער המתאימה לכם ביותר. הספק שלך צריך לדבר איתך בפירוט על כמה חשוב שהשיער שלך לא ייראה נקודתי או לא טבעי בשנים הבאות אחרי השתלת השיער. לאחר השתלת השיער, לוקח קצת זמן עד שתוכל לראות את התוצאות.

ייתכן שתרצה להתייעץ עם רופא עור המתמחה בנשירת שיער או עם מנתח מוסמך להשתלת שיער

חולים שעברו השתלת שיער בישראל ובמדינות אחרות הגיעו לטליזי כדי לתקן ולשפר את תוצאות הניתוח הקודם. אם אתה שוקל השתלת שיער, עליך להתייעץ עם הרופא שלך כדי לקבל החלטה מושכלת.

הרופא שלך עשוי לבדוק את סוג

דפוס וחומרת נשירת השיער שלך כדי לראות אם אתה זכאי להשתלת שיער וכדי להבין טוב יותר את המצב. אם אין לך מספיק שיער בריא וסמיך בכדי להשתיל את האזורים הדלילים או המגולחים שלך, יתכן שלא תהיה זכאי להשתלות שיער FUE. אתה מועמד טוב להשתלת FUE (העברת שיער) אם למישהו שהתדלדל וגזז את שיערו עדיין יש מספיק שיער בקרבת מקום לשימוש להשתלה.

דילוג לתוכן