כרטיס ביקור דיגיטלי אפליקציה

כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא מושג חדש שהתפתח משימוש יומיומי דרך שימוש בסמארטפון בכיס של איש מקצוע לשימוש יומיומי. בעולם המתמצא בטכנולוגיה של ימינו קיימת אפליקציה ששולחת "כרטיסי ביקור" דיגיטליים למכשירים ניידים אחרים. האפליקציה מאפשרת לכם לחלוק כרטיסי ביקור אלקטרוניים עם משתמשי סמארטפון אחרים. זה מאפשר לשתף מידע בזמן אמת ללא צורך בכרטיס פיזי או אפילו בקורא כרטיסים.

אתה יכול ליצור כרטיס ביקור מותאם אישית עם האפליקציה ולשלוח אותו באמצעות SMS, פייסבוק או וואטסאפ, או שאתה יכול ליצור אותו בעצמך עם אפליקציה אחרת.
על מנת לראות עוד פרטים מורחבים אודות כרטיס ביקור דיגיטלי אפליקציה ניתן לבקר ב- digitalbcard.co.il

אם אתה מעוניין לשנות את כרטיסי הביקור שלך מנייר לדיגיטלי

הירשם בחינם עם HiHello. האפליקציה מאפשרת ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי עם מגוון צבעים, גדלים, צורות וצבעים. זוהי אפליקציית כרטיסי ביקור קוד פתוח, חינמי ומקור פתוח המסייעת לך לאצור ולהרחיב את הרשת שלך. אם אתם עומדים לעבור מנייר לכרטיסי ביקור, דיגיטליים או דיגיטליים לנייר, תוכלו להירשם ל- HiHiHello בחנות האפליקציות או בחנות Google Play. אפליקציה זו מאפשרת לכם ליצור כרטיסי ביקור מותאמים אישית משלכם עם צבעים, גדלים, צורות וצבעים שונים ומאפשרת לכם לנהל אותם במשרד האחורי או ליצור תבניות שניתן להשתמש בהן בסמארטפונים של הצוות שלכם.

תוכלו להטמיע את כרטיס הביקור הדיגיטלי בכרטיס נייר על ידי הצבת קוד QR קטן או תמונה בפינה או להטמיע אותו ישירות לדף הפרופיל שלכם

כדי לקשר לפרטי יצירת הקשר שלכם. כשאתה יוצר רקע וירטואלי, הוא מראה לך את קודי ה- QR ומחבר אותך לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. לאחר מכן תוכל להדפיס ולהשתמש בכרטיס הקשר בצורה דיגיטלית או להדפיס אותו כמו כרטיס ביקור רגיל.

בעידן הדיגיטלי

חיוני שתשתמשו גם בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם כדי לשתף את פרטי הקשר שלכם בתצוגה נוחה. כרטיסי ביקור דיגיטליים מושלמים לאיחוד כל פרטי החשבון ויצירת הקשר בתצוגה יחידה, ומאפשרים לך לערוך את הכרטיס בכל עת. עליך לספק את כל הפרטים שברצונך לשמור, כגון כתובת הדוא"ל שלך, מספר הטלפון, הכתובת ופרטי יצירת הקשר שלך. הוא תמיד מעודכן בפרטי יצירת הקשר וניתן לשתף אותו גם באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ואינסטגרם. בין אם אתה זקוק לכרטיסים דיגיטליים או סתם לסורק כרטיסי ביקור בכדי לבצע את העבודה, אינך זקוק לכרטיס דיגיטלי אם אתה מתכנס ושוכח לארגן את כרטיסי הנייר שלך כדי לסרוק מספר כרטיסים.

יישום זה מאפשר לך ליצור עיצוב רספונסיבי המותאם למכשירים ניידים

אם אתה רוצה אפליקציה שתוכל לסרוק במהירות את כרטיסי הביקור שלך, אפליקציה זו עשויה לעניין אותך. לאפליקציית כרטיסי הביקור הזו יש את כל התכונות הדרושות לכם בכדי ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי מאפס.

כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לשלב את כל אנשי הקשר והפרטים החברתיים שלכם במוצר מוגמר יחיד שימושי אותו אתם חולקים עם הנמען.

אתה יכול לכתוב כמה שיותר או מעט מידע שאתה רוצה על כרטיס ביקור דיגיטלי וכל מה שאתה צריך לעשות זה להוריד את האפליקציה לטלפון שלך והמקום אף פעם לא נגמר

אם אתה משתמש בכרטיסי ביקור מודפסים, תוכל להשתמש בהם לטובתך על ידי שימוש בהם ושימוש בקישוריות שהכרטיסים מספקים. האפליקציה מעניקה לך גישה לכל אנשי הקשר שלך, שמות, כתובות, מספרי טלפון, כתובות דוא"ל ועוד. כל עוד יש לי גישה לטלפון או למחשב, תמיד יש לי את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלי ואם יש לי מזל,

גם אם אין אפליקציה לסורק כרטיסי ביקור, תוכל לסרוק ולשמור כרטיסי ביקור מ אנשי הקשר שלך והוסף פגישות ככרזות ליומן שלך.

אפליקציית כרטיסי הביקור הדיגיטלית מאפשרת לכם ליצור פרטי קשר בודדים שתוכלו לשתף בקלות עם לקוחות ועמיתים פוטנציאליים

כרטיסי ביקור דיגיטליים יכולים להיות דרך נהדרת להבטיח שאנשי הקשר שלך יהיו קלים ונוחים יותר ליצירת קשר. ניתן להחליף אותם באופן אישי או באינטרנט ולעולם לא צריך לחדש אותם. שלא כמו אלה הפיזיים, ניתן להשתמש בהם בכל שעה ביום או בלילה, אפילו באמצע היום.

אפליקציית סריקת כרטיסי הביקור מאפשרת לכם לסרוק את הכרטיסים הקיימים שלכם ולהפיק מהם עותק דיגיטלי

אתה יכול לסרוק יותר מכרטיס ביקור אחד בכל פעם, מכיוון שהאפליקציה מאפשרת סריקת אצווה מהטלפון שלך. הסריקה מדויקת מאוד ואינך צריך לדאוג שלא לתפוס כל רכיב בכרטיס הביקור שלך.

בנוסף ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי, האפליקציה מאפשרת להוסיף עוד קצת. אם אתה רוצה להתאים אישית את זה לחלוטין, יישום זה יספק לך את כל הכלים שאתה צריך.

דילוג לתוכן