מה זה עגיל הליקס?

המאמר הבא כמה טיפים בסיסיים את מה שצריך לדעת על עגילי הליקס.

העלות האופיינית של עגיל הליקס היא בין 50 ל 200 שקל, אך לכל פירסר מחיר משלו. מחיר פירסינג הליקס משתנה בהתאם למיקום הסטודיו לפירסינג, עד כמה מנוסים הפירסרים ואילו עגילים בדיוק רוצים.

אם ברצונך לעשות מספר עגילי הליקס בבת אחת

אתה יכול לבחור בין פירסינג הליקס כפול או פירסינג יחיד. פירסינג כפול של הליקס יעלה לכם בערך כפול מכפי שהיה עולה אם היו שני פירסינג בודדים, מכיוון שתקבלו שני סוגים שונים של תכשיטים שיכולים להיות בעוביים שונים, בקטרים, בגדלים ואפילו בסגנונות מתכת שונים.

יש אנשים שאוהבים לשלב כמה עגילי הליקס לשרשרת תכשיטים ארוכה שמגיעה לאורך האוזן

יש אנשים שבוחרים עגיל הליקס יחיד ויש אנשים שאוהבים יותר, זה נהיה יותר ויותר פופולרי שאנשים עונדים כמה עגילי הליקס, מה שמכונה פירסינג הליקס כפול או משולש.

למי ששוקל זאת מומלץ לחשוב על זה בצורה יסודית לפני ביקור במכון הפירסינג. וודאו שאתם מנקבים עם איש מקצוע ושעגיל הליקס הוא הצעד הנכון עבורכם. בואו נדון בקצרה ביסודות הפירסינג ואז בהיבטים הטכניים יותר.

פירסינג הליקס סטנדרטי ממוקם באוזן העליונה על הסחוס. לפני שאדם יכול לענוד תכשיט כמו עגיל הליקס חייב להיות ניקוב של סחוס האוזן העליונה.

 

ניקוב פירסינג הליקס יכול להיות מעט כואב מכיוון שיש הרבה סחוסים באזור זה של האוזן, אבל זה יכול גם להיות כואב פחות אם ההליקסים מורכבים מסחוס שאין לו קצות עצבים. יש אנשים שסובלים מכאבים לאחר ההליך מכיוון שהסחוס המחורר דורש תוספת לחץ ומאמץ מצד פירסר מנוסה.

בכל מקרה, התוצאה תיראה מושלמת.

עגילי הלקיס מעניקים לך מראה ייחודי ושונה מעגילים "רגילים" וכשבוחרים עגילים עם עיצוב מיוחד – זה מושך את העין אפילו יותר. ישנם אתרים המציעים מגוון עגילי הליקס מהממים שלגמרי שווים את זה, וגורמים אפילו לרצות לעשות כמה עגילים בבת אחת

וכמו שאסור להתפשר על מכון מפירסינג, אל תתפשרו על התכשיטים שבחרתם – מומלץ לקנות עגילי הליקס יפים ואיכותיים אשר יתרמו למראה שלכם ויהיו שווים את זה 🙂

 

דילוג לתוכן