מותגי אופנה עצמאיים

אם הטעם האופנתי המועדף עליך הוא בעיקר של מעצבים יוצאי דופן, הסיקור הבא הוא בדיוק עבורך. בין אם בא לך על זוג מכנסיים חדשים ושיקים או שמלת ערב מיוחדת, כאן תוכלי למצוא רשימה של כמה מותגי אופנה בוטיקים ומעניינים שכדאי לך להכיר:

Mixology – האתר של Mixology חי ונושם טרנדים כבר שנים ובין היתר מציע מגוון פריטי לבוש שווים גבוהה כמו חולצות טופ מהממות ושמלות נדירות של מעצבים שונים במקום אחד החל  מהמותג Lioness ו-עד Astr Faithful – החנות הזו אוצרת היא כל מה שחובבת טרנדים צריכה להכיר.

קולקטיב

אך היא גם אחת ממותגי האופנה הקיימים ביותר, מה שהופך אותה לבחירה מצוינת לקונים המודעים לסביבה. קולקטיב חברה הוא מותג בגדים פעילים שמייצר בגדים בר קיימא מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים ורשתות דייג שהושלכו. Evolving Speciality היא קמעונאית של בגדי אימון ידידותיים לסביבה ואופנתית שמוכרת פריטים של יותר מ -50 מותגים.

MUD, שבסיסה בהולנד, מחויבת להפחית בזבוזים בתעשיית האופנה, במיוחד בתעשיית הג'ינס, שהיא אחד המזהמים הגרועים ביותר וצורכת כמויות אדירות של מים.

החברה שבסיסה במיאמי הוקמה על ידי המעצבת ג'ניפר צוקריני שרצתה ליצור מותג הלבשה תחתונה שיילבש מדי יום

הלייבל הלונדוני החדש הזה הוקם על ידי הסטייליסטית ומעצבת התלבושות לשעבר לורן גרנט, בהשראת הדיוקנאות הזוהרים של גיא בורדין של הנסיכה דיאנה בשנות השמונים. אנו מפנים את תשומת ליבכם לתווית הבגדים הקטנה הזו, שמוצגת בצפון לונדון, Dream Dress, חלק ממייסדה השותף של האחיות של מרץ קלרה פרנסיס, שהכינה את כיסוי הראש לראש האישה הקטנה של אמה ווטסון כחלק משנת הפרחים של שנות השבעים.

התווית התפתחה בזכות אתוס העושר והנהנתנות שלה בשנים האחרונות והפכה לאחד ממותגי בגדי היוקרה הנפוצים ביותר שהוזכרו בטקסטים של הראפ של מיגוס

שמלת הקיץ השנה, שלבשה קנדל ג'נר ביולי, באדיבות חברת הלואיס האוס של סאני במזרח לונדון. הסגנון זמין באתר המותג ובכמויות מוגבלות, מה שהופך אותו למיוחד יותר אם תצליחו להשיג חתיכה נחשקת של קנדל הוקני מידי להוצאה מחודשת שביעית.

גוצ'יו גוצ'י הוקם בשנת 1921 כגוצ'יו גוצ'י והוא אחד ממותגי הבגדים האיטלקיים הוותיקים שעדיין היו

ראוי לציין שגוצ'י הוא גם אחד המותגים היוקרתיים שנותרו בבעלות הרוב של המשפחה המייסדת. אצל ורסאצ'ה, השושלת, האופנה תמיד הייתה מלאה בדרמה.

גוצ'יו גוצ'י ייסד את התווית בהשראת אורח החיים המפואר של האנשים שפגש בזמן שעבד בענף המלונאות בפריז ובלונדון

שילוב של אסתטיקה של אומנות מקומית מוסמכת בטוסקנה, המותג הפך פופולרי בקרב אצילים איטלקים וקונים בינלאומיים שביקרו בביתו בבוטגה.

תווית יפה ואתית שתוכננה בלגוס

היצירות הללו נועדו לספק את התשוקה של אלה מאיתנו שיש להם נטייה לצלליות גדולות ממדים, לפרוטים פרועים ולשרוך. חשוב לקחת בחשבון גם את צבר החתונות בשנה הבאה, כאשר השמלות שנלבשו באירוע יהיו נהדרות בצורות המודפסות והנוחות שלהן. אנו חוגגים גישה שובבה לאופנה, וזה התרופה המושלמת ליום הדין של שנות ה -20, ואנחנו צופים שזה יהיה חדשות גדולות השנה.

למידע נוסף בתחום של מותגי אופנה עצמאיים ומארק מעצבי אופנה עצמאיים יש לבקר באתר marqe.com

הקולקציה משתמשת בסלים עשויים סיבים טבעיים

שתוכננו והועברו על ידי דורות של מעצבי אופנה, כדי לתת חומר לעולם הסטייל. כתווית תכשיטים עכשווית מלונדון בעבודת יד, לכל פיס יש תחושה אליו ועגילים ייחודיים מציעים אלטרנטיבה מעניינת ואינדיבידואלית לחישוקי הזהב הקלאסיים.

כמו האוכל שאתה אוכל, הבגדים שאתה קונה ואיפה אתה קונה, זו החלטה שאתה לא צריך לקחת בקלילות. למעט כמה יוצאים מן הכלל (אנו מסתכלים עליך, מושבת נודיסטים), אנו מתחילים את ימינו בלבוש.

מעצבי אופנה עצמאיים קטנים צומחים בכל רחבי העולם

ומתמקדים בחומרים בר קיימא, בעיצוב מתחשב, בשיטות תעסוקה הוגנות וחוגגים יצירתיות. היום אנחנו הולכים בגדול ולהדגיש תשעה מעצבי אופנה עצמאיים שאולי לא שמעתם עליהם מעולם. ניקי גרסיה מעצבת ומייצרת את קולקציית הבגדים שלה בסן פרנסיסקו, עיר הידועה בסטארט-אפים המהירים והמונעים על ידי טכנולוגיה.

היינו כל כך מפונק לבחירה שהדבקנו את הראש והגענו לשישה שמות. אחרי כמה הצעות מדהימות, ריכזנו רשימה של 100 איש של מותגים עצמאיים מדהימים. ריכזנו 25 מהם שאוהבים עורכי אופנה ברחבי העולם.

לא במפתיע, התפשטותן של חברות COVID-19 בערים ברחבי העולם קיבלה מכה, וכך גם כמה ממותגי האופנה הפופולריים ביותר שלנו. מאופן הקניות, היכן שאנו קונים, מהבדים שאנו בוחרים ומהדרך בה אנו קונים, זה מרגיש כאילו כולנו צעד אחד קדימה.

עם למעלה מ- 19 מיליון עוקבים באינסטגרם, היא אחד ממותגי האופנה הראשונים שהשיגו הצלחה עצומה ברשתות החברתיות. כמעט בלתי אפשרי לגלול באינסטגרם בלי לראות בלוגר אופנה לובש משהו מהמותג.

חשבונה מתגאה ביותר מ- 40,000 עוקבים נאמנים וממשיך לשלם לצוות השעה שלה למרות סגירת הסניף הקשה. המותג קיים כל כך הרבה זמן.

שמלות נוסטלגיות, מותג מוכן ללבישה מניו יורק שהוקם על ידי בת שבע היי, מתמקד בהיבטים החזקים והיפים של הנשיות. המותג עדיין פועל ומציע שעות פתיחה מותאמות אישית של חנויות באזורים בהם כולם רוצים להגיע.

סאקס פית '

אחותה של סאקס השדרה החמישית, מציעה בגדי מעצבים ואביזרים במחירים מוזלים. Outnet, חנות אופנה מקוונת, מציעה יותר מ -350 מותגי יוקרה ומעצבים בהנחות. Hautelook, אתר חברים, מציע מכירות בזק והנחות על בגדי מעצבים, אביזרים וכו '. —- המותגים הוונציאניים הם בעצם זיקוק של מה זה אומר להיות מותג איטלקי. הם לא מתחרים, הם מעצבים בקצב שלהם. תווי הלבשה תחתונה החוגגים אינדיבידואליות זלזלים יותר מאשר מותגים הנערצים על ידי מעריצים במגוון פלטפורמות ומשתפים סיפורים אותנטיים ומעצימים.

דילוג לתוכן