מיתוג מוצר

מיתוג הוא תהליך של הפעלה וניהול של דברים שנותנים לאנשים תחושה טובה של האופן שבו הם מתמודדים עם המותג שלך. מיתוג הוא המשמעות של המוצר או השירות שלך במוחם של אנשים ומה המשמעות עבורם. במאמר זה אעבור על הרעיון של מיתוג מוצרים וכיצד תוכלו ליישם אותו ביעילות בהערכת המותגים שלכם. כעת, לאחר שהתארנו את האלמנטים הבסיסיים של זהות המותג ועיצובו, בואו נדון מהו מיתוג מותג ופרקטיקות השיווק וה PR שלו המתמשכות בו.

זה כולל בחירת עיצוב לוגו והגדרת שם המותג

גוון הקול וכו '. תת-מיתוג מאפשר לארגון ליצור מותגי משנה גדולים יחסית בתוך קבוצת מוצרים מסוימת. דוגמאות לאסטרטגיות ניהול מותג הן עיצוב מוצרים, שיווק, יחסי ציבור, פיתוח מוצרים ושיווק מוצרים. לעומת זאת, מיתוג מוצרים נועד לקדם מותג מסוים, כגון שם מותג, לוגו, טון קול וכו '. מיתוג מוצר מבטיח שלכל מוצר יהיה מותג משלו ונשאר נאמן למאפיינים מסוימים. שמכוונים לשוק מסוים. זה מבטיח שהמותג מייצג את המוצר הספציפי, מבהיר את השוק אליו הוא שייך, ומבטיח שלכל המוצרים יהיו מותגים משלהם.

מיתוג מוצר מבטיח כי המותג החדש מייצג זהות ייחודית המתמקדת במוצר שאינו קשור לחברת האם

ההיבט המוחשי של המותג הוא זהותו, והבסיס לכל עבודת מותג הוא העזרה בבחירת האלמנטים הוויזואליים הנכונים כגון לוגו, גוון קול וכו '. מרכיב מרכזי ביישום שיווק מוצלח של מוצרים הוא הבנה ו התאמת האלמנט הוויזואלי למותג שלך. אין זהויות ייחודיות למותג מוצר, וכל ההיבטים המוחשיים של המותג הם זהותו. בין אם אתה יוצר דף מוצר, יוצר פוב מפתח מותאם אישית ללקוחותיך או מעצב את המוצר האחרון שלך, כל מרכיבי המותג ניתנים לזיהוי וניתן להשתמש בהם במגוון דרכים, כגון לוגו, גוון קול וכו '

סיפורים מחזקים את זהות המותג שלך באמצעות אלמנטים מזוהים ונשארים זהים בכל הערוצים בהם אתה משתמש

בכל פעם שעוקבי המותג שלך רואים סיפורים מסוג זה, הם יוכלו לזהות את הגישה הייחודית של המותג להדמיה מבלי להסתכל על הלוגו או שם המותג שלמעלה.

מיתוג אישי עוסק בבניית קשרים עם אנשים

אך ישנו סוג אחר של מיתוג שיכול להיות חשוב לא פחות לשיווק העסק שלך. מיתוג מוצרים חייב להיות על הדברים שבהם אנשים מחוברים אליכם ואיפה אתם מחברים אנשים לדברים. הדוגמה הנהדרת הזו למיתוג מוצרים היא דוגמה מצוינת לעולם לא לדעת שאתה חלק מחברה, במה מדובר באמת. ברגע שאתה מכיר את הקונים שלך, אתה יכול לקבל החלטות לגבי האופן שבו המיתוג שלך והמערכת כולה קשורים להיצע אחר ולחברה כולה. מיתוג טוב יכול לאפשר למוצר מסוים להתבלט ממה שהמתחרים שלכם מציעים וליצור נאמנות למותג שמושכת לקוחות לחנות שלכם, גם אם פשוט קל יותר להשיג משהו ברשת. מיתוג אסטרטגי עקבי מוביל להון עצמי של המותג, כלומר הערך המוסף שאתה מוסיף למוצרי ושירותי החברה שלך מאפשר לך לחייב את המותג שלך יותר ממה שאתה גובה עבור מוצר מותג זהה.

בניגוד למיתוג פרטני

מיתוג רב מוצרים מאפשר לחברות כמו סמסונג, אפל, סוני וירג'ין למקד את נאמנות הלקוחות במותג הורה רחב יותר. מיתוג נכון יכול לייצר מוצרים שקשורים למותג ולאסוציאציות שלו. מיתוג מוצרים נראה לעיתים קרובות בחנויות ובסופרמרקטים, שם מוצרים בצבעים ועיצובים שונים ממותגים באופן ייחודי. בניגוד למאדים או קוקה קולה, שמוכרים מוצרים שונים בשמות מותג שונים, המיתוג של החברה שלך אינו מעולה במובן זה שמדובר בישות נפרדת מהמוצרים שהם מוכרים תחתיהם.

הונהגה מדיניות מותג לקידום רעיון המוצר על ידי הצבתו במוחם של הלקוחות

אסטרטגיות מיתוג מחיות את העסק שלך על ידי שיווק התחושה הגדולה יותר על ידי יצירת קשר רגשי בין המותג ללקוחותיו. ישנם שני סוגים של אסטרטגיות מיתוג: מיתוג מוצר ואסטרטגיה שיווקית.

כאשר לחברה יש מותג חזק

אמון האנשים במותג גדל והוא מזוהה בקלות. מותגים מסוימים הם מותגים ארגוניים, מותגי מוצרים וכמה מוצרים ידועים בוחרים באסטרטגיות מיתוג בודדות על ידי מתן שם המותג שלו. מצד שני, המוסדות מחליטים לשווק את מוצריהם ולבנות את תדמיתם על המוניטין של החברה.

מה שעוזר להבחין בין השניים הוא ההבדל בין מותג ארגוני לבין אסטרטגיית מיתוג מוצר והשפעתו. מיתוג שואף לספק בסיס לקוחות רחב והלקוח מעודכן לגבי מיתוג המוצר. זה די פשוט, אבל זו הנקודה: המוצרים הם מותגים, לא החברה או המותג עצמו.

דילוג לתוכן