מיתוג עסקי

כמשווק אנו מדברים רבות על אירועי מיתוג, תוכן מיתוגי, אתרי מיתוג ומיתוג מיתוגי. אנו מקדישים זמן רב לשאלה מדוע מיתוג חשוב ושאלות כמו "מהי אסטרטגיית מיתוג? אם תסתכל על כמה מהמותגים הגדולים בעולם, תגלה שהמיתוג שלהם מחושב היטב ומחושב היטב. אבל שם זו סיבה חשובה מאוד מדוע זה לא חשוב, וזאת מכיוון שהוא לא עוצר שם.

הלוגו

הוא החלק המוכר ביותר במותג, אך הוא אינו האלמנט היחיד שהופך את זהות המותג לחזקה זהו מרכיב מכריע בתהליך המיתוג, אך זכרו תמיד כי זה לא כל זהות המותג שלכם. עיצוב הלוגו עטוף לחלוטין במותג שניתן לזהות בקלות, ויחד עם מרכיבי המותג האחרים מסייע להבחין בין המותגים שלכם מהמתחרים שלהם. הלוגואים הם הכרחיים למיתוג שלך, אבל הם בשום פנים ואופן לא כל זה – בתוך – אלמנט אחד והם לבדם אינם אלמנט מיתוגי.

לוגו מעוצב

הוא חלק חיוני מכל אסטרטגיית מותג, אבל זה לא הפנים של העסק שלך באותו אופן שלוגו טוב הוא "הפנים" של העסק. תכנון הלוגואים הוא ככל הנראה הסימן המסחרי החשוב ביותר שחשוב עבור החברה שלך. לוגו טוב חיוני למיתוג החברה, לא רק לעיצוב הלוגו עצמו, אלא גם לכל תהליך המיתוג.

הזהות החזותית

כולל הלוגו, היא המפגש הראשון של הצרכן עם המותג שלך והיא חייבת לתת רושם נכון. זה באמת כלי שעוזר לך לתקשר עם המותג באופן חזותי ובכך לתמוך באסטרטגיית המיתוג שלך. לפני שאתם חושבים איך צריך להיראות העיצוב או איך זה צריך להיראות, עליכם להגדיר כיצד המותגים שלכם צריכים להרגיש. קול מותג שמשדר השפעה רגשית ומשתמש בפסיכולוגיה צבעונית בעיצוב לוגו יכול לעזור לכם להתחבר לקהל ברמה עמוקה יותר וליצור תחושת נאמנות למותג שלכם.

למרות שמיתוג מסובך

חשוב לזכור כי אתה הבעלים של המותג שלך. זה מאפשר לך לשלוט באופן שבו אנשים תופסים וחווים את המותג ואתה יכול לוודא שהתפיסות והחוויות שלך יישארו אבן בוחן אצל המותגים שלך. קח שליטה ותכנן את החוויות שאתה רוצה שלקוחותיך יקבל וקבל החלטות מהירות לגבי המיתוג שלך על ידי חקירת זהות מותג וקשר אותה לאסטרטגיית המותג שלך. התמקד בזהות המותג שלך על ידי תיעוד אסטרטגיית המיתוג שלך וקבלת אישור ההנהגה שלך. לאחר שתקבע את חזון המותג שלך, תפנה למעצב מקצועי בכדי להחיות את המיתוג שלך. לאחר שביצעת את העבודה על הנחיות המותג, תוכל לרדת לעבודה כדי לגדל את המותג באמצעות הלוגו שלו.

אחרי יותר מ 12 שנים בעסקים

זה הרבה זמן ללא סיבה, ואנחנו מביאים מידע פשוט ועקבי לאנשי המקצוע שמסתמכים יותר עלינו. לסוכנות העיצוב Serif Sans יש בלוג עיצוב ומיתוג מעוגל המציע כל מה שכל איש מקצוע בתחום השיווק או המיתוג רוצה לדעת בכדי להגביר את המודעות והתדמית למותג שלו.

כשאתה מסתכל על ההגדרה הרחבה של מיתוג

זה יכול להיות קצת מוחץ לחשוב מה קשור למיתוג. קשה מספיק להבין את ההבדל בין שם מותג, לוגו, חתימת דואר אלקטרוני ואתר אינטרנט, אך נראה כי מותגים ומיתוג ניתנים להחלפה, וזה מסחרר. מחתימת הדוא"ל כמעט לכל היבט של העסק שלך, מהאתר שלך.

עקביות

היא קריטית, ואסטרטגיית מיתוג יעילה דורשת עקביות, מה שאומר שאותו לוגו, עיצוב לוגו, שם המותג ולוגו המותג משמשים באופן עקבי בכל הפלטפורמות. אסטרטגיות מיתוג יעילות דורשות גם עקביות, כלומר שימוש עקבי בלוגו והלוגו המתאימים עם סגנונות מיתוג שונים, צבעים, גופנים וטיפוגרפיה לכל פלטפורמה. אסטרטגיית מיתוג יעילה דורשת חוסר עקביות, כלומר שימוש עקבי בלוגו או בעיצוב הלוגו הלא נכון, שמות מותגים שונים וצבעים צבעוניים הנפרסים באופן עקבי בכל פלטפורמה.

מיתוג עקבי ואסטרטגי מוביל להון עצמי חזק של המותג

כלומר הערך המוסף שהמוצרים והשירותים של החברה מביא מאפשר לך לגבות יותר תשלום עבור המותג שלך מאשר פקודות מוצר זהות ולא ממותגות. המיתוג הנכון, כולל עיצוב הלוגו הנכון, עיצוב לוגו, לוגו מותג ומותג, מגביר את המודעות למותג בשוק ועוזר לכם לפתח סגנון משלכם. זה מגביר את המודעות למותג בכל השווקים ותורם להצלחה של החברה שלך.

מיתוג לא תמיד אומר לגרום לאנשים לקנות, אלא זה לחזור לאסטרטגיית המותג שלך וליעדים שלך. אם אתה מבין אם המיתוג שלך ואסטרטגיית המותג שלך נמצאים בדרך הנכונה, אתה צריך לשקול את זה כסיפור לספר.

דילוג לתוכן