מתכוני בייגל מומלצים

אני כאן היום כדי לספר לכם חברים, חברים, שבייגל הם מאוד מאוד קלים להכנה ובאמת. ניתן להשתמש במתכון זה להכנת בייגל מסורתי עם זרזים ותבלינים שנותרו מאפייה, או שתוכלו להשתמש בו כתוספת עבור כריך מתוק ומלוח. טעמם של הבאגלים הביתיים הוא ללא תחרות ומתכון זה הוכיח את עצמו כפשוטה ביותר מבין כל מתכוני הבייגל הביתיים, וכתוצאה מכך באגלים לעיסים טעימים, טעימים, מתוקים, פריכים ואפילו מלוחים מעט. מתכוני כריכה מסורתיים מכילים מספר טריקים כדי לגרום להם לטעם אותנטי, כולל קירור בין לילה, בישול ואפייה.

אם אתה משתמש בגבינת אסיאגו

צחצח את הבייגל במי ביצה ופשוט הניח כמות נדיבה של גבינה מגורדת על הבייגל. אם השתמשת בגבינה אסייתית, אינך צריך להבריש את הבייגל בביצה – שטוף או פשוט מניח גבינה מגורדת מעל. אם השתמשת בגבינת אסנדרואידים זו דרך פשוטה וקלה להבריש את הבייגל שלך עם כמויות של ביצה שטופות ביצים ופשוט נדיבות של גבינת גריסה על הבייגל שלך.

אם אתה אוהב בייגלס מחמצת כמוני, אתה צריך את המתכון הזה. התמלאו בשפע זרעי – o – ותהנו מהבייגל הביתי הטוב ביותר שהיה לכם אי פעם, והוסיפו אותו בכמות נדיבה של עשבי תיבול טריים ותבלינים לארוחת בוקר טעימה וטעימה.

אם ניסיתם את הבייגל הטבעוני הביתי הזה

אנא השאירו תגובה עם סקירה על האופן שבו אתם אוהבים את המתכון ואל תהססו לפנות אלי אם יש לכם שאלות לגבי אופן ההתנהלות במטבח או בכל מהמתכונים האחרים שלי. להלן רשימה של כל הקמח בו תוכלו להשתמש וכל מה שצריך לדעת בעת הכנת ואחסון מתכון לבייגל זה. קטע המתכונים של ערך זה ממוקם בתחתית העמוד, בקטגוריה "מתכוני בייגל ביתיים" תחת "קרא עוד".

לקח לי כמה ניסיונות למסמר את המתכון הזה לבייגל קטו

אבל אני מתנהג עכשיו בצורה שלא התנהגתי כמו שדמיינתי. וזה עכשיו המתכון האהוב עלי לבייגל טבעוני. קיבלתי שאלות רבות על המתכון הזה לבייגל, אז היום החלטתי לכבד אותו על ידי שיפור מדריך המתכונים. להלן רשימה של השאלות הנפוצות שקיבלתי, איך הכנתי אותן ואיך הכנתי אותן.

המתכון הזה לבייגל הוא מתוך ספר הבישול Ultimate Bread, אותו שאלתי מדודתי לפני עשור והוא אחד המתכונים האהובים עלי.

כל שעליך לעשות הוא למרוח גבינת שמנת שמיר על בייגל קלוי ומעליו אבוקדו פרוס בתיבול פלפל שחור ומלח. זהו מתכון סנדוויץ 'בייגל סופר פשוט שעוקב אחרי אותם עקרונות בסיסיים כמו המתכון המקורי של כריך בייגל לחם אולטימטיבי.

לחץ בעדינות את הבצק ומפזר את החלק העליון של כל בייגל עם התיבול והתוספת שלך

בישול הבייגל מרתיח את החלק החיצוני שלהם, ושומר על צורתם בעת האפייה. הלעיסה עליהם עושה עבודה נהדרת בבישול שלהם כדי להבהיב את האאוטיסדה כדי שלא יעלו יותר מדי בתנור. הופכים את התבנית למחצית ואופים כ-15-20 דקות עד שהיא חומה כהה.

אופים מסחריים לעיתים קרובות מבשלים את הבייגלס שלהם בתמיסת שתן

כדי לקדם השחמה ולתת לקרום הבייגל תו פריך. אם מבשלים את הבייגל לפני האפייה, זה נותן להם מעט קראנץ ', אבל לא יותר מדי. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להפוך אותו למתכון נהדר למישהו שאוהבים, או שתוכלו לעצב אותו יחד ולבשל אותו לאדם אחד ואילו השני מקלח אותו עם תוספות.

המתכון הזה ניתן להתאמה אינסופית

אז אל דאגה אם לא תוכלו למצוא בייגלס טוב במקום בו אתם גרים, אבל המאמץ הקטן שהשקעתם להכין את הבייגלס זה שווה את זה. מתכון זה כל כך קל להכנה ואלטרנטיבה מצוינת למתכון הבייגל המסורתי, שאינך צריך לדאוג אם הם טובים עבורך או לא, או שלא. זה מתכון כל כך פשוט, טעים וטעים, שלא כדאי אפילו לנסות להכין אותו!

אם אתה אוהב את הבייגל האלה, אתה תאהב את כל שאר המתכונים בספר הבישול שלי, והמתכון הזה כלול!

הדבר הראשון שיש לחשוב עליו לפני שיוצאים להכין את הבייגלס הטובים ביותר אי פעם

הוא הבצק, ורוב מתכוני הבייגל מצטמצמים לאפייה בבית. אם אתה רוצה להכין את הבצק שלך במנות שקיות, יש לך את כל המידע שאתה צריך. חלקו את הבצק ל -12 חלקים שווים והכינו אבנית מכל אחת מה -12, אותה תוכלו להשלים לבישול הביתי.

כאשר אתה מערבב את בצק הבייגל שלך

תצטרך את כל המים הנדרשים במתכון וייתכן שתצטרך 0.6 גרם אם אתה רוצה להשתמש בשמרים טריים במקום לייבש יותר. אתה יכול גם להשתמש בשמרים מיידיים, פעילים או יבשים, אבל אני מעדיף שמרים טריים יותר למתכון הבייגל שלי. לפני הוספת הבייגלס, הביאו לרתיחה וזכרו כי הבייגלס נמצאים בטמפרטורת החדר בשלב זה.

דילוג לתוכן