ניהול קמפיין בגוגל

גוגל הכריזה על ניהול פשוט מאוד של מסעות פרסום למובייל ומה עומד על כף המאזניים עבורכם. הוכרז על פלטפורמת השיווק של גוגל, מותג מאוחד לכל מסעות הפרסום לנייד ולמחשב שולחני. אנו מכריזים על השקת פלטפורמת שיווק חדשה ומאוחדת של גוגל למכשירים ניידים, שולחנות עבודה וטלפונים ניידים.

החל מ -24 ביולי 2018

פלטפורמת השיווק של גוגל תשיק לצד DoubleClick ו- Google Analytics הנוכחיות ותחליף את חבילת 360 לכל מסעות הפרסום השיווקיים לנייד של גוגל, שולחנות העבודה ומסעות הפרסום לנייד. החל מה -24 ביולי 2018, נשיק 360 חבילות עבור לקוחותינו ונשיק את פלטפורמת גוגל מרקט לאנדרואיד, iOS ו- Windows Phone.

כדי לתת מענה לאלו שרוצים לנהל את הקמפיינים שלהם, גוגל משיקה בקרוב פורטל שירות עצמי של AdWords העונה על דרישה זו. בתחילה מפרסמי AdWords שילמו עבור השירות מדי חודש וגוגל הייתה מקימה ומנהלת את כל מסעות הפרסום שלה.

הפלטפורמה מאפשרת ניהול תקציב וביטול פיצולים בין רשתות גוגל ומיקרוסופט, כמו גם מספר תכונות אחרות, כגון היכולת לשתף נתונים.

אם ברצונך להתחיל קמפיינים של Google Ads או אם קמפיין ה- PPC הנוכחי שלך אינו עומד בציפיותיך

התקשר אלינו עוד היום. אם יש לך שאלות לגבי ניהול מסעות הפרסום של גוגל אדוורדס והפעלתו, אל תהסס לפנות למומחים שלנו בחיפוש בתשלום לקבלת ייעוץ בחינם. על ידי שילוב של מודעות גוגל ב- CRM שלך, תוכל לעקוב אחר אילו קמפיינים של מודעות עובדים עבור קהל היעד שלך, כך שתוכל להמשיך ולהציע להם שיווק ומה שחשוב. זה מאפשר למשווקים ליצור ולנהל את מסע הפרסום המקוון שלהם, וזה קל לשימוש.

מכיוון שניהול קמפיינים של Google Ads דורש התחייבות לזמן

חברות רבות השקיעו בשירותי PPC מקצועיים או עברו מיקור חוץ כדי לנהל ולשפר את אסטרטגיית התשלום לפי מודעה. כדי להבטיח שתנהל את מסעות הפרסום שלך בתשלום בצורה חלקה, אנו מציגים כלים לניהול הצעות מחיר המסייעים לך לנהל את מסעות הפרסום שלך במחשב האישי ללא הנטל להפעיל קמפיינים באופן ידני. אם אין לך זמן או שאתה רוצה לקחת על עצמך את המשימה לנהל את מסעות הפרסום שלך בגוגל בעצמך, התקשר אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ בחינם.

כלי חדשני זה נותן למשווקי מנועי החיפוש את היכולת לנהל ניהול הצעות מחיר עבור מגוון מנועי חיפוש

כולל יאהו, בינג וגוגל. Google Ads ו- AdWords הם כלים דומים, אך יש להם יכולות דיווח מתוחכמות ויכולות אוטומציה מתקדמות יותר מאשר אוטומציה של גוגל. באפשרותך להגדיר אוטומציה למתן הצעות מחיר חכמות B למודעות Google, ולא לכל מסעות הפרסום של Google. אמנם קמפיינים חכמים ומסעות פרסום של גוגל נתמכים, אך קמפיינים לרשת המדיה אינם תומכים בניהול קמפיינים שיווקיים במספר חשבונות. הן ניהול הפרסום של גוגל והן ניהול מנועי החיפוש תומכים בתגים של צד שלישי הפועלים ב- Google Ads אך אינם מאפשרים להם להפעיל תגי צד שלישי.

תגים דינמיים משתמשים במאקרו ב- Google Campaign Manager

כדי לפשט את יצירת הקמפיין והגדרת התגים, אך נתמכים רק על ידי מיקומים המוגשים ישירות על ידי Google Campaign Manager. תוכל לייבא את חשיפות המודעות מ- GDN ישירות ל- Google Ads ולהריץ אותם ב- Google Ads, שיש להם כללים והנחיות משלהם להעברת הופעות אלה.

כאשר אינפיניטי עוקבת אחר המבקרים שלך ומאחסנת מודעות DoubleClick Campaign Manager

עליך לציין אילו אירועים יש לדחוף ולמלא בדוח שלך. כשאתה שולח מידע ל- Google Analytics כאשר לוחצים על היצירה שלך, הגדר את מזהה הקלקה על מודעת Campaign Manager. זה כדי לראות מה המפרסמים רואים כאשר אתה לוחץ על הקישור החדש של Campaign Manager 360, גם אם אין לך את ההרשאות הנדרשות.

אם אתה רוצה תצוגה טובה יותר בין ערוצים

Google Analytics 360 יספק גם את זה. ואחרון חביב, תוכלו להשתמש ב- Celtra כשרת המודעות העיקרי שלכם ולתת ל- Google Campaign Manager לבצע את המעקב באופן בלעדי עבורכם. מנהלי קמפיינים גדולים יכולים לשכוח את מה שיש להם לומר, לכן אתם זקוקים למנהלי קמפיינים כדי לוודא שאתה כולל את רשמי המצגת.

עם המידע על האסטרטגיה שלמעלה

יש לך כל מה שאתה צריך כדי ליצור קמפיין מצליח של Google שמקבל קליקים. כעת, כאשר המיקוד לפי מילות המפתח, אסטרטגיית המיקוד והמעקב שלך ב- Google Analytics 360 הושלמו, אנו יכולים להמשיך לבצע אופטימיזציה של דפי הנחיתה, המודעות שלך ועוד.

השילוב של DoubleClick Campaign Manager של אינפיניטי מאפשר לך לשפר את הנתונים שיש לך ב- Campaign Manager באמצעות לחיצה כפולה

כולל נראות של פעילות טלפונית. זה מאפשר לנו לתכנן ולנהל אוטומטית עומסים ועבודות חוזרות עבור מסע הפרסום שלך, כמו גם את הזמנות הטעינה החוזרות שלך לדיווח ונתונים ממנהל הקמפיין.

עבור מפרסמים המפעילים קמפיינים לרשת המדיה ווידאו, זרימת עבודה יעילה היא בונוס מעולה. רשימת התכונות ש- Analytics 360 יכול לשלב ארוכה למדי, אך בהחלט שווה את זה.

במאמר זה סקרנו תהליך שלב אחר שלב לחיבור Google Analytics Campaign Manager לפלטפורמת השיווק שלך ב- Google

עבור לעמודה נכס, עבור אל מנהל מערכת, לחץ על הקישור המלא ולחץ על פלטפורמת השיווק של גוגל. לחץ על "בקשות בהמתנה" ועבור לעמודה "נכס" ובחר "קמפיין מנהל".

דילוג לתוכן