עיצוב גרפי ומיתוג

בואו נסתכל על כמה מהטיפים והטריקים הטובים ביותר להמציא עיצוב גרפי מותג מהיסוד מנקודת מבטו של מעצב מותג.

הכנסת אסטרטגיית מותג לעיצוב גרפי אינה משימה קלה

אלא כל חברה חייבת לבצע אם היא רוצה לעשות זאת נכון. זהות מותג מפותחת על ידי תכנון אסטרטגיות והנחיות מותגיות המכתיבות כיצד יש להשתמש בזהות הארגונית בכל מקום. הנחיות אלו נוצרות במהלך תהליך העיצוב הגרפי ומועברות לצוות העיצוב הגרפי, היוצר תוכן העומד בהנחיות, ויוצר תדמית מיתוגית התואמת את הרושם אותו תרצו להעניק ללקוחותיכם.

מעצבים גרפיים עובדים על קירוב אלמנטים חזותיים בצורה כזו שהם מסמנים בצורה חיובית ומעבירים את התדמית הארגונית הרצויה. אם הם יעשו את עבודתם היטב, הם יוכלו לקחת על עצמם את עבודתם של מעצב מותג ולתרגם אותה להיבט חזותי.

מעצב מקצועי מספק משוב בעל ערך וניתן לפעולה שיכול לשפר את אסטרטגיית הגרפיקה והמיתוג שלך

הרעיונות והחזונות שלך למוצר או לשירות שלך יניעו את צוות העיצוב הגרפי שלך ויגרמו להם להשתמש בכלי העיצוב הטובים ביותר העומדים לרשותם כדי לשפר את התדמית שלך. בנוסף, שכירת מעצב לוגו מגדילה את הסיכויים שלך שהלוגו שלך יהיה ייחודי, חדשני וישקף את זהות המותג שלך. לוגו הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר ביצירת עיצוב זהות מותג מכיוון שזה כל מה שאתה רוצה שהמותג יהיה.

אם אתה זקוק לאיש מקצוע שיעזור לך בכל שלב בתהליך, תוכל לדפדף ברשימת עיצובים הלוגו המשתלמים שלנו וחבילות מיתוג שאנו מציעים. ניתן גם לבקר אותנו בפייסבוק, טוויטר, לינקדאין, פינטרסט, גוגל + ופלטפורמות מדיה חברתית אחרות.

תלמד כיצד ליצור מותג חזותי מאפס וכיצד לפתח את עיצוב המותג שלך לזהות מותגית מקיפה ומקיפה. כדי לעצב זהות מותגית חזקה, עליכם להשלים חבילת לוגו, עיצוב לוגו, מיתוג ומיתוג מלא.

לדוגמא, אתה לא רוצה להעסיק מעצב גרפי שלא לוקח בחשבון את ערכי זהות המותג שלך ולהגיד לך מה הם צריכים לדעת בכדי לעשות זאת בהצלחה. אינך מבין מאיפה מגיעים המעצבים הגרפיים ותבין כיצד העיצוב שלהם מאפשר למותג להעביר את המסר שלו.

הלוגו מבולבל לעתים קרובות על ידי אנשים עם מותג

אך זהו רק שלב אחד בתהליך המיתוג. זה נוגע לכל היבט של מיתוג ארגוני, החל מעיצוב לוגו, אסטרטגיית מיתוג, חומרי שיווק ושיווק ועד עיצוב גרפי ומיתוג של מוצרי ושירותי החברה שלך. לעתים קרובות אנשים לא הבינו את הלוגו בצורה לא נכונה כחברת מותגים, אך אין "מיתוג" או "מיתוג" כשלעצמו, זה רק תהליך של צעד אחד במיתוג!

מיתוג הוא ההבטחה ללקוח, ופשוט להגדיר את עצמך כמעצב גרפי לא יכול לעזור לך.

בעוד שרוב צורות המודעות המודפסות דורשות מיתוג חזותי מבוסס-הקשר

מקובל יותר שטקסט ותמונות קיימים בעיצוב גרפי. לחברות גרפיקה יש יכולת להפוך תמונות וטקסטים לחומרי פרסום ושיווק משכנעים שיכולים למכור רעיון גדול מאוד. בסופו של דבר, יצירת זהות מותג אינה מוגבלת לתקשורת טקסטואלית או מילולית, מכיוון שהיא משלבת את הזהות הוויזואלית החשובה ביותר בקמפיינים שיווקיים.

סוכנות המיתוג של ניס מעניקה תמיכה שוטפת בעיצוב גרפיקה בכדי להבטיח שהפעולות האסטרטגיות שלך יתבלטו מעזות המותג שלך. אתה יכול לבנות מותג ולקרוע אותו מיד, או לבנות אותו ולמותג אותו מחדש.

אם אתה צוות שיווק פנימי המחפש יתרונות עיצוביים נוספים, סוכנות גרפית עומדת לרשותך. צוות העיצוב הגרפי הפנימי ומחלקת מיקור החוץ אחראים על עיצוב הלוגו, הלוגו, המיתוג ואלמנטים אחרים של המותג.

עיצוב גרפי

הוא מיומנות המשמשת ליצירת זהות, ומעצבים גרפיים הם אלה שיוצרים את כל ההיבטים הוויזואליים של המותג, כולל, אך לא רק, את הלוגו, המותגים, הצבעים והטיפוגרפיה. מעצבים גרפיים עובדים על אלמנטים ומבנה העיצוב כדי להעניק לחברה מסר ויזואלי ומותג למכירת מוצרים ושירותים. מעצב גרפי לוקח את הערך העסקי של הצרכן היעד ומבטיח שהוא נאמר.

מעצבים גרפיים יכולים לעבוד עם חברות פרסום חיצוניות שנשכרו על ידי החברה לפיתוח המותג

או שהם יכולים לעבוד עם חברת שיווק חיצונית לעיצוב מותג ארגוני בו הם נקראים מעצבי שיווק. עיצוב גרפי יכול להיות או עיצוב שנארז כלוגו הזמנה או כלוגו. יישומים נפוצים של עיצוב גרפי כוללים פרסום, שיווק, מיתוג, קמפיינים פרסומיים וחומרים שיווקיים. בין אם אתה מעצב מחדש את האתר שלך, יוצר לוגו חדש או פותח קמפיין, עדיף להשתמש במעצב גרפי, במיוחד אלה שיוצרים עיצובים גרפיים טריים, כדי ליצור עיצוב חדש.

דילוג לתוכן