פילטר פחם ACTITUBE

Actitube הוא מסנן פחם פעיל המסנן חלק גדול מהעיבוי המזיק מהעשן. הוא מלא בכדורי פחם פעיל ולא משמיע שום רעש כשמנערים אותו.

אקטיטיוב הוא פילטר דק שנועד לסנן חלק גדול מהמזהמים באמצעות פחם פעיל, הוא מסיר את רוב החומרים המזיקים כגון זפת ומזהמים אחרים כך שהם אינם נכנסים לפה או לריאות.  

בעת שימוש במסנן פחם פעיל של Actitube 

החומרים המסוכנים מסוננים באמצעות הפחם הפעיל כך שלא ניתן יהיה לשאוף אותם. הניסיון והבדיקות שלנו מראים כי סינון מוגבר מוביל לפחות נזק לריאות מבלי להשפיע על חווית העישון. כאשר עשן עובר דרך פילטר פחם פעיל, חלק גדול מהזפת המזיקה נדבק לפחם שנדבק לעשן וכך הוא אינו מגיע לאדם עצמו.

פילטר אקטיבי דק במיוחד (המכונה גם פילטר או פילטר שפופרת באיכות גבוהה) שולט בזפת וגורם לעשן להתקרר מספיק

כדי להשאף. עם פילטר פחם פעיל חלק טוב מהעיבוי המזיק בורח מהעשן והעשן הופך למתון. פחם פעיל מיועד לסיגריות ולצינורות מיוחדים המתאימים ליישומים מרובים.

זה תלוי בכמות העשן ובחומר שבו אתה משתמש, אבל אם אתה, למשל, סיגריה, אתה יכול להשתמש במסנני פחם פעיל. 

להפחתת כמות החומצה 3-הידרוקסיפרופיל מרקפטורין

מטבוליט של אקרולין, יש חשיבות גבולית. בניגוד לחומצות כספית ותיאוטר (תיאטר), סיכום הפרמטרים מראה כי החשיפה לתרכובות אלקטרופיליות אינה מופחתת באופן משמעותי על ידי עישון סיגריות מסנן CA. מסנן הפחם הפעיל Actitube אינו מכיל שום זיהום על ידי THC.

הודות לגודל הקטן של קצות מסנן הפחמן, הגודל הדק מתאים למפרקים שלך. לחובבי סיגריות דקות או פילטרים קונבנציונליים ארוכים יותר, אנו ממליצים להשתמש בנייר ארוך יותר או בנייר הארכה בכדי לשמור על כמות הטבק זהה.

אם אתה משתמש במסנן Actitube בפעם הראשונה, תוכל להבחין במוזרות אבל מתרגלים לחויה מהר מאוד, והשאיפה של העשן הנקי בהחלט עוזרת.

היתרון בשימוש בהם בצינור הוא שהם פחות מלוכלכים ודורשים פחות ניקוי. ובכל מקרה, לפיע כל הפרמטרים שנראו עד כה ולפי החויית השימוש של מכשנים –  נראה שמומלץ ביותר להשתמש בפילטרי הפחם של אקטיטיוב.

 

דילוג לתוכן