פתיחת דף עסקי בפייסבוק

מאמר זה ידריך אותך בכל מה שאתה צריך לדעת בכדי שהדף העסקי שלך בפייסבוק יפעל כמו מקצוען לשיווק ברשתות חברתיות, ואנחנו נבחן כמה דברים שאתה רוצה לעשות. שבע הטעויות הנפוצות ביותר של גוגל שאתה רוצה להימנע מהן בעת קידום הדף העסקי שלך בפייסבוק. ליצירת עמוד של חברת פייסבוק, פשוט היכנס לחשבון הפייסבוק האישי שלך ולחץ על התפריט הנפתח "צור עמוד". בצע את השלבים הבאים כדי ליצור את הדף וליצור את פרופיל החברה שלך, אך אנו רוצים שתוסיף כפתור לפני שהוא מופיע.

זה יעזור לאנשים למצוא את העמוד העסקי שלך בפייסבוק, ומספק הקשרים נוספים אם עוקבים חדשים מעוניינים ללמוד על העסק שלך.

כדי להקים דף פייסבוק עבור החברה שלך, עליך להיכנס לפרופיל הפייסבוק שלך וללחוץ על כפתור "הבית" לצד שמך. פייסבוק תבקש ממך להזמין את כל החברים הנוכחיים שלך בפייסבוק מחשבונך האישי לעשות לייק לדף העסקי החדש שלך. אם עדיין אין לך חשבון פייסבוק, צור כאן כאן או בקר בדף הפייסבוק הראשי כדי ליצור דף חברה בחשבונך. אך אם כבר יש לך חשבון פייסבוק אישי, תוכל לבקר בדף הראשי שלך וליצור חשבון אחר.

דרך נוספת להשתמש בדף העסקי שלך בפייסבוק

היא להשתמש בסקרים כדי לבצע קהל רב עם הקהילה שלך. תלוי בחברה, תוכל לקדם אותה על ידי הוספת קישור לאתר האינטרנט שלה או לחתימת הדוא"ל שלה או על ידי הוספתו ל- Google + או לאתרי מדיה חברתית אחרים. אתה יכול גם ליצור דף אירוע כדי להפוך את האירוע שלך למושך יותר לציבור.

הדרך השנייה ליצור דף

היא לעבור לדף הבית כדי ליצור את דף הפייסבוק, לבחור את סוג העמוד שברצונך ליצור ולעזור לפייסבוק ללמוד יותר על העסק שלך. אתה יכול לבחור הגדרה להצגת הדף העסקי או לטפל בו בנפרד מהדף האישי שלך (המכונה דף פרופיל במונחי פייסבוק). ניתן להתאים את דפי העסק בפייסבוק על ידי הטמעת כרטיסיות ואפשרויות תפריט שונות בצד שמאל של הדף. יש להם כרטיסיית ברירת מחדל שיכולה להשתמש בסוגים שונים של מידע כדי להציג את המשתמש.

הוסף את החברה שלך לדף החברה שלך בפייסבוק עם קישור לחברה, כגון שם החברה שלך, כתובת, מספר טלפון וכתובת דוא"ל.

אם יש לך יותר מ -200 לייקים ואתה צריך לשנות את שם הדף העסקי שלך, פייסבוק תשים קישור בכרטיסייה מידע בסיסי שבו תוכל לעבור את תהליך השינוי. אם אתה מתקשר עם פוסט בדף החברה שלך, כברירת מחדל אתה תהיה המנהל אם אתה מנהל.

הוסף כפתור CTA לדף שלך על ידי לחיצה על "דלג" ותוצג בפניך דף העסקים החדש שלך בפייסבוק.

לאחר העלאת התמונה, תוכלו להזין פרטים על אזור העסק והחברה שלכם. זה כל מה שאתה צריך לעשות כדי ליצור דף עסקי בפייסבוק וזה פשוט כמו זה.

אם בכוונתך לשווק את הדף העסקי שלך בפייסבוק

תוכל לעשות זאת על ידי השתתפות בקבוצות פייסבוק רלוונטיות, באמצעות כלים כגון מודעות פייסבוק, או הצבת מודעות בעמוד הפייסבוק שלך. אין צורך להוציא כסף על מודעות פייסבוק, וישנן אפשרויות רבות אחרות בהן תוכלו להשתמש מבלי לבזבז את הכסף. נסה להשתמש ב- Fiverr כדי למצוא פרילנסר שיעזור לך לפתח עמוד עסקי בפייסבוק, ליצור תוכן מותאם אישית כדי ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולתחזק את עמוד הפייסבוק כדי שיוכלו להתמקד בניהול העסק שלהם. אתה יכול להגדיר ולהשתמש ב- Facebook BusinessPage שלך ולא משנה כמה עוקבים או אהבות יש לך.

לקבלת טיפים ושיטות עבודה מומלצות ליצירת עמוד עסקי בפייסבוק, עיין בפוסט בבלוג שלנו 18 דברים ואסור לעשות. עיין במדריך שלנו לעיצוב הדף העסקי שלך בפייסבוק לפני שאתה יוצר אותו למידע נוסף על אופן הפעולה.

תוכל לבנות מחדש את הדף שלך מאפס

אך יהיה עליך להשתמש בדף הפייסבוק האישי שלך כדי ליצור אותו. ישנם מספר כותרות בבלוג ובאינטרנט המספקות לך מידע נוסף כיצד ליצור דף פייסבוק לחשבונות אישיים. אתה יכול גם ליצור עמוד פייסבוק לפרופיל אישי באותו עמוד כמו הדף העסקי שלך באמצעות קישור לבלוג שלך.

באפשרותך ליצור עמוד של חברת פייסבוק עם חשבון הפייסבוק האישי שלך

אך תחילה עליך להתחבר לחשבון הפייסבוק שלך. אתה יכול גם ליצור דפי חברות פייסבוק בבלוג שלך באמצעות חשבון טוויטר אישי או חשבון עסקי שלך בפייסבוק. עם זאת, אתה יכול ליצור אותם באותו עמוד כמו עמוד הפייסבוק שלך רק אם אתה משתמש בפרופיל הפייסבוק הפרטי שלך ולא בפרופיל הציבורי שלך, ועליך תחילה להיכנס לחשבון המדיה החברתית שלך (למשל טוויטר, פייסבוק, לינקדאין וכו '). .

דילוג לתוכן