קורס בניית אתרים בוורדפרס

אנשים רבים שמעו על lynda.com, אך בחודשים האחרונים למדתי משהו על חינוך בוורדפרס. קורסים רבים של וורדפרס מיועדים אך ורק למתחילים, והקורס הראשון בוורדפרס ראיתי עסק בהתקנה, הפעלה ובניית ערכות נושא של וורדפרס. קורסי הוורדפרס המוצעים על ידי Treehouse יעברו אתכם לאורך כל הפרויקט, ובנו דוגמה לנושא WordPress. אם אתה מתמקד רק בקורסי וורדפרס, תוכל למצוא אותם באינטרנט או אפילו בספרייה המקומית שלך.

בעתיד, קורסים נוספים יכסה נושאים מתקדמים כמו שימוש ב- JavaScript בוורדפרס ועוד נושאים טכניים כמו HTML5 ו- CSS.

התוכן למתחילים שתוכלו לגלות באתר שלנו הם: כיצד לפתוח בלוג בוורדפרס, כיצד להאיץ את אתר האינטרנט שלכם ועוד ועוד. עיין במדור וורדפרס לקבלת מדריכים באיכות גבוהה, שרבים מהם עוסקים בנושאים הקשורים לפיתוח נושאים.

קורס WordPress זה ילמד אותך את כל מה שאתה צריך לדעת

כדי ליצור אתר משלך מההתחלה ועד הסוף. אם אין לך ניסיון בתכנות, אך ברצונך ללמוד כיצד ליצור אתר, קורס WordPress זה מושלם עבורך. תלמד את כל היסודות של HTML, CSS, JavaScript, HTML5 ועוד ועוד ותוכל תמיד למצוא מקום ללמוד בוורדפרס.

קורס זה מדהים אם אתה פרילנסר שרוצה להוסיף או להרחיב את עיצוב אתרי האינטרנט או את שירות הוורדפרס הנוכחי שלך

אם אתה רוצה לקחת את כישורי WordPress שלך לשלב הבא, עליך ללמוד PHP, מכיוון שזו שפת התכנות שעליה בנוי WordPress. הדרכה מתקדמת של וורדפרס נדרשת לרכישת ידע בסיסי ב- HTML, CSS ו- PHP כדי לעזור לך ליצור אתרים מותאמים אישית יעילים עם bootstrap. עליהם גם להכיר את שפת ה- PHP ושפת התכנות המשמשת לפיתוחם.

קורס זה מבוסס על פלטפורמת וורדפרס ומכסה את כל מה שאתה צריך לדעת

כדי להפעיל את אתר וורדפרס שלך. זה כולל התקנה של וורדפרס, יצירת פוסטים ודפים, הטמעת תכנים מאתרים אחרים, התקנת ערכות נושא ועוד ועוד, מה שאתה צריך בכדי להפעיל אתר עם וורדפרס. אם אין לך ניסיון ואינך יודע כיצד להשתמש בו, או אפילו יודע לשם מה אתה שם, אל תדאג, אנו נסקור את התפתחות וורדפרס עם כל היסודות הדרושים לנו בכדי שתכיר לפיתוח אתר הוורדפרס שלך. קורס זה עוסק בהתקנה, התקנה והתקנה של וורדפרס וכל מה שצריך כדי "להשיג" אותו ולשכוח אותו עד להפעלתו.

נלמד אותך כיצד לעצב ולבנות אתר WordPress מ- HTML

CSS ו- PHP. נסקור את היסודות של עיצוב ובניית דפי וורדפרס בעזרת HTML / CSS / PHP. אנו מכסים כל דבר, החל מבניית אתר עם PHP וכלה בפיתוח תוספים ועיצובים, תכנות באמצעות HTML / CSS / JavaScript ושימוש ב- API של WordPress כמפתח אתרים.

אם אין לך שום ידע בעיצוב אתרי וורדפרס, אתה עדיין יכול ללמוד קורס זה בחינם. קורס זה בן 8 שבועות ייתן לך הבנה בסיסית ביסודות ה- HTML / CSS / PHP וכיצד לפתח אתר WordPress.

בהרצאה הראשונה תזכו להבנה בסיסית של מבנה ספריות וורדפרס ותגלו כיצד להתקין את וורדפרס במחשב שלכם באמצעות מארח אתרים או באופן מקומי.

השניים הבאים הם משאבים טובים אם אתה מפתח וורדפרס שרוצה ללמוד עוד על אופן ההתפתחות בוורדפרס

אתר זה מציע לא רק מדריכי וורדפרס, אלא גם מידע על סניפי וורדפרס, SEO ותוספים. לדוגמא, תמורת 20 דולר בלבד נוכל לגשת להדרכה בנושא התאמה אישית של ערכת הנושא של WordPress באמצעות HTML ו- CSS. ממשאב מקוון מוביל זה תוכלו ללמוד את חסימות העבודה בשימוש ב- PHP עם WordPress, כמו גם כמה מהתוספים הפופולריים ביותר לפלטפורמת WordPress.

כדי להפיק את המיטב מהקורס הזה, Zac ממליץ לעבור קורס פיתוח וורדפרס מסורתי על ידי הרשמה ל- JavaScript עם WordPress. אם יש לך את הכסף, אנו ממליצים לך לקנות את הגרסה החינמית של קורס פיתוח אתרי וורדפרס של Udemy תמורת 20.00 דולר.

קהל היעד של קורס WordPress המקוון יכול להיות מי שמעוניין לפתח יישומי אינטרנט באמצעות WordPress

אנשי מקצוע שכבר עובדים בתחום פיתוח אתרים ורוצים להרחיב את הלמידה שלהם על ידי ידי למידה – חוויות עם וורדפרס הן הקהל הטוב ביותר לכך. אנשים שרוצים ליצור אתרים לשימוש אישי או מקצועי וכן אנשי מקצוע עם רקע בעיצוב ופיתוח אתרים. הקורס עוסק בנושאים כמו פיתוח PHP, שיבוט סוכנות ידיעות מרכזית, המרת אתר סטטי המבוסס על HTML / CSS לוורדפרס ועוד ועוד.

בתוכנית תעודה זו תלמד כיצד ליצור ערכת נושא מותאמת אישית של WordPress עם נושא אב חזק בשם WP Jump Start and Work

שמירת תוספים. תוכלו להתאים את ניסיונכם בעריכת דפים ציבוריים וללמוד את כל המיומנויות הדרושות בכדי להתחיל קריירה בפיתוח וורדפרס על ידי הפיכת אתרי האינטרנט שלכם לעיצובי וורדפרס מתפקדים. עזוב עבודה כמפתח WordPress – אתה מוכן להשיג אותה אם אתה מכיר את הטכניקות הנלמדות בשיעור זה.

דילוג לתוכן