קורס צילום לנוער

במרכז לאמנות בקטונה בגשר הזהב, לצלמים מתחילים בכיתות 6-12 יש מגוון אפשרויות. באמת שלא נראה שיש יותר מדי ספרי צילומים לילדים, ולמרות שיש רק מעטים, יש כאלה שמאפשרים לקטנה שלך לחקור את עולם התמונות – לצלם. מלהתרכז בצילום עם DSLR ועד לידיעת פוטושופ ופוטומונטאז ', הכל אפשרי.

סדנה זו מיועדת לילדים בגילאי אחת עשרה עד ארבע עשרה ומלמדת את התלמידים כיצד להשתמש במצלמת ה- DSLR שלהם

כדי לטפח עין ביקורתית וללכוד את התמונות הרצויות. הקורס מאפשר לתלמידים לצלם סיטואציות בחיים האמיתיים והם לומדים מיומנויות להפוך לצלמים טובים יותר.

הקורס פוטו II דיגיטלי מכסה נושאים מדיוקן ועד עיתונות ומציע לסטודנטים אפשרות לחדד את כישוריהם הטכניים והרעיוניים

בקורס בסיסי זה לצילום דיגיטלי התלמידים לומדים את היסודות, כמו כיצד להשתמש במצלמה המיוחדת שלהם. בנוסף פיתחנו סדרה של סדנאות מבוססות וובינר לסטודנטים של GCSE שייהנו וישפרו את כישורי הצילום שלהם וכן את הידע שלהם בצילום.

סדנת קיץ זו כוללת טיול לניו יורק

שם בני נוער לומדים לספר סיפורים עם תמונותיהם כשהם חוקרים את נופי הקיץ של תושבי ניו יורק. יש לנו עוד הרבה קורסים מקוונים לצילום לפיתוח, ובני נוער מתחת לגיל 13 מוזמנים להצטרף אלינו. הירשם לניוזלטר שלנו כדי שתוכל להיות הראשון ללמוד על הקורסים החדשים שלנו וליהנות מעצות וקורסי הצילום שלנו בחינם.

התלמידים ילמדו כיצד לצלם תמונות טובות יותר עם כל מצלמה זמינה

ובסיום הקורס הילדים נהנו מאוד עם מסלולי צילום ויבינו טוב יותר כיצד מצלמות עובדות וכיצד ללמוד צילום ולעניין את ילדם, עלינו לקבל מידע על ההצלחה שלימדו את ילדיהם שלהם. אנו מקווים שתמצא את 15 שיעורי הצילום האלה מועילים לילדים ומקווים שמצאת אותם מועילים ללמוד על צילום או לעניין ילד בצילום.

בסוף מאמר זה, תוכלו ללמוד עוד על הסוגים השונים של קורסי צילום המוצעים לילדים בארצות הברית ובמדינות אחרות ברחבי העולם.

סבב זה כולל קורסים המתחילים ביסודות הצילום ומלמדים ילדים כיצד להשתמש במצלמת DSLR ידנית. לפניכם שבעה קורסים מרחבי הארץ המתמקדים בהוראת ילדים צילום ומציעים למעשה תוכניות להמשך הקיץ.

מי שמחפש מוצא יצירתי לילדיהם הקיץ עשוי לשקול להירשם לקורס תמונות מקוון

כמובן, האם יש ללמד ילדים את השיעורים הנ"ל בצילום ילדים ובין אם לאו, תלוי בגילם ובניסיונם. אם ילדכם כבר צילם מספיק תמונות בכדי לגלות כיצד עובדת תאורה, עליכם להעביר לו קורס נוסף שיעניק לו טיפים כיצד ליצור תמונות טובות יותר.

הבן שלי בן 14 וכבר צלם טוב והייתי רוצה ללמוד קורס בקיץ הזה

אז ביקשתי מחבר כמה טיפים שיעזרו להורים לילדים ללמוד להיות צלם. ילדים ובני נוער יכולים גם לפנות לצלמים מקצועיים בכדי לתת להם טיפים והוראות להנחות אותם במהלך הקורס. כמו כן ביקשתי מצלמי חתונה ואמהות מקצועיות טיפים כיצד להכיר את ילדם לצילום ולעזור להם להתחיל קורס צילום לילדים.

חוג מבוסס פרויקט זה מיועד לכל מי שרוצה ללמוד צילום בצורה מהנה, לא רק לילדים ובני נוער.

קורס זה מעודד את התלמידים לחקור את ההתעניינות האישית שלהם בצילום תוך תכנון

יישום, זיקוק וביקורת של מושגים. הטיפים המוצגים בקורס זה יעזרו לך לפתח את העין האמנותית שלך ולהפוך תמונות טובות יותר למהירות על ידי לימוד ההיבטים הטכניים של הצילום. קורס זה נלמד לסטודנטים בצורה לא טכנית, בדגש על הצד היצירתי של הנושא.

זה רק עניין של מחקר קטן ותשאול כדי למצוא את קורס הצילום המושלם עבור ילדכם. צילום הוא מלאכה הדורשת יצירתיות ודמיון, וזה אמור לעזור לאיכויות הללו לשגשג אצל ילדיכם.

קורסים בצילום יכולים להוביל אחד לשלוט באמנות ובמדעי הצילום כתחביב

מיומנות מקצועית, כלי עסקי וכו '.– אם אתה רוצה לעזור לילד הפלא הצעיר שלך לצלם תמונות דיגיטליות טובות או אפילו סתם לפתח את המוח היצירתי של ילדך האמנותי, קורס זה הוא דרך נהדרת לעזור לילדך לעשות את הטעויות בצילום חובבים שכולם עושים קודם. לפני שאני מתחיל, אני צריך לומר שכנראה אפשר ללמד ילד יותר מדי צילומים ולהרוס את המשחקיות, את התמונות שהם יכולים לצלם, ושהתמונות שלהם לכן חסרות כישורי קומפוזיציה בסיסיים. כאשר ילדים מתחילים לצלם, הם אוהבים לצלם ותפעול מצלמה קל יחסית. הצילום הוא אחד מכלי התקשורת הכלולים הגדולים לילדים שמגלים את היצירתיות שלהם.

דילוג לתוכן