קורס צילום סטודיו

קורס צילום מקוון חינם זה נקרא i3 Images Ideas for Inspiration וכולל מגוון רחב של טיפים, טריקים, טיפים וטריקים לצילום למתחילים ומתקדמים. קורס זה מרחיב את הטכניקות והמושגים המסורתיים של חדר החשכה שלומדים בצילום. Go מיועד לכל מי שמחפש מידע, הכוונה או אפילו השראה – החל ממתחילים ועד אנשי מקצוע, מצלמים בכל הגילאים והרמות.

קורס צילום מקוון חינם זה זמין באנגלית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, יפנית, סינית, אנגלית ויפנית עם מגוון רחב של טיפים וטריקים לצילום.

סטודנטים רוכשים מיומנויות סחירות בקורס תאורת מוצרים בסטודיו, שם הם לומדים להשתמש בטכניקות ומערכות תאורה מקצועיות. בעזרת הכישורים והידע הנרכשים התלמידים לומדים כיצד להשתמש בסוגים שונים של תאורה במיקום הסטודיו.

הקורס נע בין צילומי פורטרט לתיקון צבעים לריטוש תמונות ותוכלו לבחור מתוך מגוון קורסי צילום המוצעים בארה"ב ובקנדה ללא ידע מוקדם

תוכלו למצוא קורסים בצילום, קולנוע, וידאו, שמע, צילום דיגיטלי ועוד, כמו גם מספר קורסים נוספים.

לאחר לימוד היסודות של קורס הדיפלומה

תוכלו להשתתף בקורסי הצילום המתקדמים והמתקדמים בכדי ללמוד את כל סוגי הצילום ולשפר את כישוריכם ליצירת תמונות מדהימות. בנוסף לעבודה האקדמית שלך, תוכנית הצילום המקוונת שלך אמורה להציע לך אפשרות לעבוד עם כל מיני ציוד צילום ותוכנות עריכה המשמשות אנשי מקצוע בתחום הצילום. קורסים אלה נועדו לעורר השראה ליוצרים ולעזור לכם לטייל בעולם הכנת הווידיאו, עריכת הווידיאו והפקת הווידיאו בכדי לבחון את האפשרויות השונות של יצירת וידאו ותהליך היצירה של יצירת סרטים. אלה רק חלק מתכני הקורס שהתוכניות שלך צריכות להכיל עבורך. עיין בקורסי הצילום המקוונים שלנו כדי לעודד צלמים לשפר את כישורי היצירה שלהם.

רוב הקורסים שלנו לצילום פורטרטים מכסים את השימוש באור ובעדשות שונות לצילום דיוקנאות

אך אורות הסטודיו לא צריכים להיות קשים או מבלבלים. עם כל שאר האפשרויות העומדות לפניך, כאשר אתה משתמש באורות וטכניקות סטודיו, תראה את ההבדל בין פשוט צילום תמונה לבין צילום דיוקן כצלם. כאן אלכסיי וג'וליה מתחילים את הכשרת תאורת הסטודיו שלהם, וזה מבנה ונקודת התחלה טובה להציג את מסלול הסטודיו שלכם.

קורס צילום, הכולל את השנה הראשונה לקורס צילום הסטודיו שלנו, שמתחיל בשנה השנייה. התלמידים מתחילים עם חומר משיעור התרבות והסטודיו שלנו לפני שהם בוחרים בצילום או בכל אמצעי תקשורת אחרים.

קורס זה בן ארבע יחידות כולל 16 שיעורים המשתרעים בשנה השנייה

מתאורה לריהוט סטודיו. למד כיצד ליצור מקום לסטודיו לצילום בתקציב ולהשיג את תרחישי התאורה הטובים ביותר. קורס זה מכסה כל דבר, החל מיסודות הצילום וכלה בהיבטים החשובים ביותר של תאורה וטכנולוגיית תאורה.

קורס צילום פורטרטים המוצע באמצעות CreativeLive יעזור לצלמים שאפתנים לחדד את כישורי הצילום שלהם ולבנות תיק עבודות. כל הציוד הדרוש לך לעבודה מעוררת השראה וליצור דיוקנאות מקצועיים, כולל מצלמות, עדשות, תאורה ותפאורות.

במהלך הקורס תבצע פרויקטים של תמונות שייבחנו ויבוצעו על ידי מורים וצלמים מקצועיים שיעזרו לך להשתפר. מנטור מקצועי ילמד אותך כיצד להשתמש במצלמה ובאור התמרון שלך כדי להפיק את המרב מהצילום והנושאים שלך.

קורס צילום מקוון טוב דורש זמן וידע רב

אך אם הוא נעשה היטב, זה יכול להיות קל כמו השכלה או כמה קורסים צילום. הקורסים המפורטים לעיל אינם קורסי הצילום היחידים המוצעים ברשת; מספר קורסים נוספים בחינם מכסים נושאים שמעניינים צלמים שאפתנים. כל הקורסים הנ"ל מושלמים על ידי תוכנית תעודה לצילום, המוצעת בדרך כלל במכללה קהילתית, ומאפשרת לסטודנטים ללמוד את יסודות הצילום לפני הכניסה לנושא במהירות האפשרית. קורס זה מכסה את יסודות הצילום ונותן לך את האפשרות להניח את הבסיס לידע הצילומי שלך.

קורסי צילום מקוונים רבים אורכים כחמש שעות, אך קורס זה כולל מעל 20 שעות חומר בכמה כיתות אמן. זהו אחד מקורסי הצילום המקוונים הטובים ביותר שיש, ומחירו: 20 דולר לשעה.

קורס זה ילמד אתכם כל מה שצריך לדעת על צילום סטודיו

אך הוא גם יאפשר לכם להתחיל מאפס ולהגדיר את תקציב הסטודיו שלכם ממש בבית שלכם. אז נקווה שתחליטו להתפנק וליהנות מהחוויה היפה של צילום סטודיו. אם אתה מוכן לצלול לצילומי סטודיו, הנה קורס נהדר ללמוד כיצד להשתמש בציוד שלך כראוי.

דילוג לתוכן