קידום אתרי וויקס

מדריך זה יעזור לך להבין כיצד להפעיל קמפיינים פרסומיים באמצעות מודעות אינטרנט, אתרים ודואר אלקטרוני. היום אני אגיד לך כיצד להעלות את האתר שלך לראש הדירוג במנועי החיפוש בארצות הברית תוך שבוע בלבד על ידי יצירת קישורים נכנסים. סטודנטים שעושים תואר ראשון במדעי המחשב, טכנולוגיית מחשבים או מתמטיקה לומדים כיצד להשתמש במנועי חיפוש בצורה נכונה.

טריקים למעקב כוללים שימוש בסוגים שונים של כלי מעקב כגון Google Analytics

הגדרת דפי כניסה נפרדים באתר שלך לכל מודעה ושימוש בשירותים המסייעים לך לעקוב אחר הפעילות שלך. ספקים, בלוגים ואתרים המתמקדים בענף אחד הם אידיאליים מכיוון שהם יכולים לעזור לספק לצרכנים משוב והזדמנויות קידום מכירות מבלי ללכת בעקבות הדיגיטלים.

שילוב בלוגים אורחים באסטרטגיית השיווק שלך קל כמו יצירת תוכן לאתר שלך. אם אתה מעוניין להשיג יותר תנועה לאתר שלך עם תוכן באיכות גבוהה שמתפרסם באופן עקבי, עיין בשירות בניית התוכן שלנו.

צור אתר אירועים שנמצא בשלבי פיתוח אחרונים וצור קמפיין ממוקד לזכיית לייקים

ביצוע מכירות וקידום המותג שלך. לפני שתתחיל בקמפיין הפרסום שלך, קרא את מדריך השיווק של AdWords לקבלת טיפים וטריקים נוספים. איפה אתה לומד כיצד לבנות ולהפעיל קמפיין AdWords מוצלח בעזרת מדריך השיווק המקוון החינמי שלנו.

סרטון התצוגה המקדימה

המסכם על מה יעבוד הסמינר המקוון, הוא ערוץ נהדר לקידום האירוע שלכם, בעוד שסדרות התכנות, למשל, מהוות ערוצים מצוינים לקידום סמינרים ברשת. אתה יכול גם לקדם מאמרים שורשיים עמוקים החורגים מהבלוג או ערוץ החדשות שלך על ידי יצירת אותם והפניית אנשים לדף הבלוגרים המופיע במאמר. זה יכול לכלול מודעות באנר חברתיות בתשלום, פוסטים חברתיים אורגניים ואפילו קישורים ישירים לאתר שלך.

אתה יכול להשתמש בחנות שלך

כדי להפיץ קופונים לחנות המקוונת שלך, או שאתה יכול לאסוף מנויים בדוא"ל מחסידי המדיה החברתית שלך. אתה יכול להדגיש את הפוסטים הטובים ביותר בשבוע בכל ערוצי המדיה החברתית שלך ואפילו להעניק פרסים ללקוחות המוצגים.

זכור לשלוח את דוא"ל הקידום הראשון שלך 3-4 שבועות לפני הסמינר המקוון והגדיל את תדירות הדוא"ל שלך שבוע לפני האירוע

התבונן בפוסטים שלך ברשתות החברתיות מהשבוע הקודם כדי לקדם את האירוע שלך ולזהות את אלו שעשו טוב. שמור על קבוע והשתמש בשפה דומה כדי לקדם את סמינרי האינטרנט שלך ולפגוש אנשים עם מידע רב ככל שתוכל לומר על השיווק הדיגיטלי שלך.

אתרים רבים יחליפו את הניוזלטר או מודעת הבאנר שלך במיקום דומה באתר אחר אם יש לך כזה

פייסבוק מציעה מודעות מובילות ומאפשרת גם למשווקים לבנות קהל פרטני על ידי מיקוד מודעות ללקוחות פוטנציאליים שהשתתפו בסמינרים קודמים או ביקרו בכמה עמודים באתר שלך בנושא הנושא שלך בסמינר. אם יש רעיון חדש לדף העסקי שלך בפייסבוק, בדוק את עשר הדרכים האלה שמותגי מסחר אלקטרוני יכולים להגביר את התנועה והמכירות בפייסבוק. לדוגמא, בעל אתר יכול לכלול קישור לבן / בת הזוג שלו או סוודר כחול שנמצא למכירה באתר האינטרנט שלו.

אם יש לך בעיות עם זה, שקול לשכור סט שיעזור לך במאמצי הפרסום שלך בתשלום (עובדים וירטואליים הם בחינם לנצח עבור קמעונאים Shopify).

MarketingProfs מתמקד בחינוך משווקי מדיה חברתית על ידי מתן כלים וכלים שיווקיים בחינם, נוחים לשימוש ונוחים לשימוש למשווקים.

זו פלטפורמה לאצירת תוכן וזו אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את התוכן שלך וליצור קישורים נכנסים באיכות גבוהה

אם האתר שלך או ערוץ המדיה החברתית שלך מכילים תוכן חדש, זה יכול לעזור גם בשיפור המיקום שלך בדירוג SEO. זוהי דרך נהדרת למנוע מתוכן ישן להגיע לקהל חדש תוך קידום רציף של מעורבות חברתית וקישורים לחיזוק סמכות הדומיין של האתר. תוכן טוב יותר מתפרסם בתדירות גבוהה יותר, ואם המתחרים שלך כבר בבלוגים, סביר יותר שתעקוף אותם.

זה תמיד עוזר להחזיק תקציב שיווקי, והצעדים החינמיים האלה הם התחלה טובה, אבל הם לא היחידים.

אתה לא יכול פשוט ליצור תוכן ולקרוא לו תוכן כל היום

וכאן נכנסת עלות שיווק התוכן. עבור בלוג קטן עם צוות מוגבל, אתה יכול להיות אחראי על סיעור מוחות, יצירה וקידום של פוסט חדש כל יום. אם עדיין אין לך בלוג המקושר לעסק או למוצר שלך, אתה מפסיד את הפוטנציאל הבלתי מוגבל של שיווק תוכן. בין אם מדובר בפרסום בתשלום ברשתות החברתיות, במיקוד מחדש או אפילו בשיווק ישיר, אם עשית זאת בכלל, זה הזמן להכניס קצת כסף לקמפיין שלך.

אם אתה מנסה להיות מוביל בתחום שיווק בדוא"ל

שהוא לשמצה תחרותי ונשלט על ידי מונוליטים שיווקיים, עליך להיות יצירתי. חידון SEO זה כל מה שאתה יודע, אבל אם אתה מנהל קמפיין SEO מלא, כנראה ששילמת למישהו שיעשה את זה בשבילך, ובמקרה כזה אתה מקווה שתדע מי עושה את זה. בקש מאדם מוכר בתחומך לפרסם את פוסטך לקבלת הנחה או פיד בחינם, או קישור לבלוג שלו, כך שלקוחות פוטנציאליים יוכלו לראות את המותג שלך דרך פרצוף מוכר.

דילוג לתוכן