קידום בפייסבוק בחינם

אחת הדרכים להכניס את העוקבים שלך לפייסבוק לעסק שלך היא באמצעות מודעות פייסבוק ושיווק משפיעים ברמת הכניסה. לפניכם מדריך מהיר לפרסום בחינם בפייסבוק שיעזור לכם. אינך צריך לשלם עבור שטח מודעות ואף יכול להציג מודעות מבלי לשלם עבורן.

פייסבוק אפילו מאפשר לך להגדיל את ההשתתפות באירועים, לשלוח אנשים לאתר שלך, לקדם תחרויות ולהגדיל את ההודעות שלך. בפייסבוק יש גם קבוצות המוקדשות למציאת טונות מקהל היעד שלך כדי לקדם את הדף שלך.

יש גם אפשרויות בתשלום לקידום הדף שלך

כולל שימוש במודעות פייסבוק וקידום פוסטים עם Boost Post. באפשרותך להעלות פוסטים המכילים סרטונים בדף הפייסבוק שלך או ליצור מודעות וידאו במנהל המודעות של פייסבוק. אם אתה רוצה אפשרות מיקוד מפורטת יותר, צור לעצמך אחת במנהל המודעות של פייסבוק או צור מודעת תמונה כדי להגביר את ההודעות שלך.

אתה יכול גם ליצור מודעות כדי להגביר את ההודעות שלך באמצעות פוסטים שכבר שותפו בדף הפייסבוק שלך, כגון תמונות, סרטונים וקישורים.

אתה יכול לעשות זאת על ידי פרסום הודעת סטטוס בפרופיל הפייסבוק האישי שלך ואזכור דף הפייסבוק שלך. בנוסף לשליחת תנועה לאתר שלך, אתה יכול גם לומר לפייסבוק שאתה באמת רוצה לפתוח מודעה עם הודעת פייסבוק.

הבא

היא אחת הדרכים החינמיות והקלות לקידום תחרויות מדיה חברתית על ידי פרסוםן בדף העסקי שלך בפייסבוק. הם יכולים גם לקדם חופשי חינם בהם אנשים יכולים לזכות במשהו על ידי שיתוף פוסט בפייסבוק עם חבריהם. שתף את התחרות בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט, גוגל +, לינקדאין ואתרי רשת חברתית אחרים.

דרך סופר קלה לקדם את עמוד הפייסבוק העסקי שלך

היא לכלול את הקישור בחתימת הדוא"ל שלך. צור תחרות בפייסבוק עם פוסט מקביל בפייסבוק ואז שלח קוד הנחה במייל לאחד המשתתפים. שלח דוא"ל לכל הצוות שלך כדי לעודד אותם לעשות לייק לאתר ולשתף אותו עם חברים ובני משפחה.

תחרויות הן דרך נהדרת להפיץ את מה שיש לכם להציע, להביא תנועה לחנות שלכם ולהגדיל את העוקבים שלכם ברשתות החברתיות. הם דרכים נהדרות לקדם מעורבות בדף הפייסבוק שלך, אך ארגון אותם יכול להיות סיוט מוחלט.

אם אתה רוצה לראות את ההודעות שלך בפייסבוק

יותר ויותר סביר שהם עוקבים אחר עמוד הפייסבוק שלך, אך תצטרך לשלם עבור מודעות פייסבוק כדי להגיע אליהם. אם פייסבוק שולחת אליך התראה המבקשת ממך להגיש בקשה לקופון או להגדיל את תרומתך (דבר נדיר מאוד), או להשתתף באירוע של פייסבוק ביזנס לייב, הדרך היחידה להשיג מודעה או קופון בפייסבוק היא במקרה. חשוב לציין – פרסום תוכן מרתק מגדיל את הסבירות שהקהל שלך ישתף אותו, שהוא פרסומת בחינם לאתר שלך. כשאתה יוצר הצעה מיוחדת, אתה רוצה לעודד את משתמשי הפייסבוק שלך לחלוק את העסקה עם חברים אחרים בפייסבוק, מה שמגביר את הנראות של האתר. תוכן עקבי ואותנטי ימשוך את תשומת לב הלקוחות שלך וגם את העניין של משתמשים אחרים באתר שלך.

אם אתה חלק מקבוצה בלינקדאין או בכל רשת חברתית אחרת

שתף את עמוד הפייסבוק שלך ובקש מהקהילה לעזור לך. על ידי יצירת קשר עם אנשים שמגיבים לדף העסקי שלך בפייסבוק, אתה יכול להצטרף לקבוצות פייסבוק רלוונטיות ולתרום לדיון בנושאים מעניינים.

דרך נוספת לקדם את עמוד הפייסבוק שלך

היא להציע משהו שהצרכנים היו רוצים, כמו הנחה על המוצר או השירות שלך, או הצעת מחיר לזמן מוגבל בפייסבוק. דרך אורגנית להציע הצעות היא פשוט ליצור הצעות לזמן מוגבל באתר ולפרסם בפייסבוק. דרכים קלות אחרות להשיג יותר אינטראקציות בפייסבוק ובכך לקדם את האתר הן ביצוע אירועים חדשים, הפעלת סרטונים חיים או יצירת הצעות והנחות.

תוכל לקיים ערוץ ישיר עם הלקוחות שלך בטוויטר או שתוכל לכלול מודעות ומבצעים בדף הפייסבוק שלך. אתה יכול גם להשתמש בו כדי להציג את המוצר או השירות שלך באתרי מדיה חברתית אחרים כגון Instagram, Twitter ו- Pinterest.

פרסום בפייסבוק מאפשר לך להציג את התחרות שלך בפני יותר אנשים ברשת

ואתה יכול גם לפנות למגוון רחב יותר של אנשים מאשר רק לדף הפייסבוק שלך. תכונת הקהל המותאם אישית של פייסבוק מאפשרת לך למקד לאנשים שביקרו באתר שלך ועסקו בדף הפייסבוק שלך. אם אתה מפרסם דף פייסבוק בציר הזמן שלך, אתה יכול גם לבחור מי יראה אותו. עם פייסבוק בחיינו, יש לנו קבוצות פייסבוק רבות שמקדמות אותנו בצורה ארוכת טווח.

אם אתה רק מתחיל להבין איך לגדל את העוקבים שלך בפייסבוק

הכלי החינמי הזה פשוט ימשיך לגדול את הבאים שלך. השימוש במערכת התיוג של פייסבוק הוא דרך נהדרת לקדם את העמוד שלך ולקבל יותר מבקרים ואוהבים. בקש מהלקוחות שלך לפרסם על העסק שלך בפייסבוק ולהדגיש את מיקומך בפוסטים שלהם כדי לקדם את הדפים שלך ברשת שלהם.

דילוג לתוכן