קידום ממומן בפייסבוק

מייסד ומנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, הציג היום דרך חדשה לחברות ליצור קשר עם המשתמשים שלהם ולמקד פרסום לקהל הרצוי. אולי אינך יודע זאת, אך כמו כל חשבון מודעה, פייסבוק יוצרת קמפיינים חדשים של מודעות לכל דף, פוסט ויעד חיבור.

פוסטים ממומנים בפייסבוק קלים להתקנה

אך הם עולים יותר ממה שאתה מוצא בפלטפורמות מדיה חברתית אחרות כגון טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם. למרות שהם למעשה זהים למודעות בתשלום בפייסבוק, ישנם שני סוגים שונים של מודעות הממומנות בפייסבוק שכדאי לדעת עליהם. מה שמכונה מודעות עמוד עסקי ופרסומים מוגברים הם פרסומים בתשלום שניתן להשיק ולהציג לקבוצת יעד על מנת ליצור קשר ישיר יותר לקבוצת היעד שלהם. ניתן לרכוש אותם תמורת 5 דולר, 10 דולר או 20 דולר לחודש בסכום כולל של 1,000 דולר לשנה, על פי פייסבוק.

הדבר החשוב ביותר שבעלי עסקים צריכים להבין לגבי מודעות פייסבוק

הוא שפייסבוק מציגה בפני אנשים מודעות שסביר להניח שיעמדו ביעדים שלהם. גורם נוסף שעליך לקחת בחשבון בעת פיתוח מודעה בפייסבוק או פוסטים ממומנים בפייסבוק הוא אסטרטגיית הצעת המחיר שלך.

מודעות פייסבוק מסורתיות מציעות לך את האפשרות לבחור פוסטים ממומנים שעושים ולא עושים זאת

כמו אפליקציות מובילות למובייל. למרות שזה לא הפורמט בתשלום המתאים ביותר למטרות השיווק המקוון שלך, זכור שתרומות מוגברות לקידום עובדות טוב יותר בפייסבוק מאשר בלינקדאין, ומודעות מודעות עובדות הכי טוב כשאתה מנסה למשוך אנשים תרומה מוגברת. בין אם אתה משתמש בפוסט ממומן בפייסבוק או במודעה בפייסבוק תלוי בסופו של דבר באיכות הפוסט, בתוכן ובסוג הקידום שאתה מחפש.

כמובן

אתה יכול לפרסם את עמוד הפייסבוק שלך, קבוצה או אירוע עם מודעה, אך אינך צריך לפרסם אותו בצורה שתהפוך אותו לגלוי לכולם בפייסבוק. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה בין פוסט ממומן בפייסבוק או מודעה בפייסבוק הוא האם המודעה מופיעה בעמוד הפייסבוק של המותג שלך או לא.

אתה יכול ליצור מודעת תמונה כדי להגביר את ההודעה שלך, או שאתה יכול להעלות פוסט עם סרטון לדף הפייסבוק שלך. ניתן ליצור מודעות וידאו במנהל המודעות של פייסבוק, אך אם ברצונך אפשרות יעד מפורטת יותר, צור מודעה במנהל המודעות שלך.

אם אין לך ניסיון פרסום בפייסבוק

עבור אל מנהל המודעות של פייסבוק וקבע יעד קמפיין הגיוני להגדיל את יעדי ההודעה שלך. אם אתה רק מתחיל עם מודעות בחסות פייסבוק, אתה יכול גם ליצור מודעה עם יעד ספציפי, כגון קישור לסרטון או תמונה של פוסט.

אם המטרה שלך

היא להעלות את המודעות במחיר סביר, פוסט בחסות פייסבוק הוא אולי ההימור הטוב ביותר שלך. בפייסבוק, פוסטים ממומנים הם בדרך כלל פוסטים שניתן לשלם עליהם ולשתף אותם עם הקהל שלך או עם העוקבים שלך בפייסבוק. הם למעשה פוסט אורגני רגיל ששולם עליו כדי להגיע לאנשים שכבר עוקבים אחר העסק שלך בפייסבוק. קצת לא ברור אם זה יגביר את התרומה שלך או לא, אבל אם כן, זה כנראה הימור טוב, במיוחד אם אתה מפרסם בפלטפורמה של מדיה חברתית.

בקמפיין מודעות בפייסבוק תוכלו להחליט על מיקום המודעה ולבחור ממגוון מיקומים

פוסטים ממומנים בפייסבוק מתנהגים כמו אחת מאפשרויות ההצבה האלה בעדכון החדשות שלך. אם תגדיל את התרומה שלך, זה יהפוך לפוסט בפייסבוק בתשלום וממומן שמופיע גבוה יותר בפיד החדשות של קבוצת היעד שלך. פוסט זה יופיע כפוסט "משופר" בעדכוני החדשות, אך הוא אינו בהכרח פוסט ממומן.

מודעות פייסבוק בתשלום יכולות להיות בעלות יעדים מרובים

כולל הגדלת המודעות למותג, הגדלת התנועה לאתר שלך וקידום תעסוקה של המוצר או השירות שלך. כאשר אתה מחליט להגדיל פוסט או להשתמש בפרסום בפייסבוק, חשוב לחשוב על יעדי הפרסום שלך כדי שתוכל ליצור אסטרטגיה למטרות שלך. אנו יודעים כי פייסבוק מציעה מגוון אפשרויות, שאף אחת מהן לא ניתן למצוא באמצעות הודעות מוגדלות או פרסום בדואר בממשק העמודים, וזה טוב יותר עבורך. אז אם החלטתם לקדם פוסטים ולהקים מודעת פייסבוק, עליכם לחשוב על יעדים.

ניתן להשתמש בפרסום בפייסבוק

כדי למקד לקהל מאוד ספציפי כדי להשיג את יעדי השיווק שלך, מכיוון שזו דרך נהדרת לפרסם פעולות מותג בפיד החדשות של פייסבוק. אתה יכול להציג מודעות ממומנות בפייסבוק, כגון דפים, ואפילו דפי חסות בדף הפייסבוק שלך. על ידי ביצוע המחקר שלך ויצירת פרסום איכותי ומשכנע, מודעות חסות בפייסבוק יכולות להגדיל את הכנסות העסק שלך ולהוות תוספת נהדרת לכל קמפיין שיווקי.

דילוג לתוכן