קידום עסקים קטנים

בפוסט זה אפרט כמה מהטיפים והטריקים הטובים ביותר לשיווק העסק הקטן שלך ואראה לך כיצד לבנות את המותג שלך, לגדל את העסק שלך ולמשוך לקוחות חדשים. פיתחנו קבוצת מוחות שיווק לשיתוף רעיונות שיווקיים חסכוניים ולמשוך אחרים לעסק שלנו.

פעמיים עד שלוש בשבוע אנו מפרסמים מאמרים

טיפים ועצות על העסק והתעשייה שלנו לקישור לבלוגים עסקיים ואתרי עסקים קטנים. כתיבת בלוגים היא דרך נהדרת לגרום לאנשים להתעניין בעסק שלך על ידי שיתוף חוכמה בתעשייה, סיפורים ועסקים עם קול וסגנון מסוים שיחבר בין אנשים לעסקים קטנים.

זה יעזור לך להגיע לקהל גדול יותר ולהגדיל את העסק הקטן שלך באמצעות שיווק בדוא"ל. אינסטגרם יכולה להיות פלטפורמה נהדרת לעסקים קטנים לשווק את ההיצע שלהם, להרחיב את העסק ולקיים אינטראקציה עם הלקוחות.

שקול את האפליקציה Facebook Video Admaker כדי לעזור לך להפיק סרטוני פרומו שתוכל לשתף בקבוצות פייסבוק. עיין במדריך שלנו כדי למצוא דרכים נוספות לקידום העסק שלך באמצעות פייסבוק, ועוד טיפים וטריקים לעסקים קטנים.

אתה יכול להתנגד לשימוש בווידאו

כדי לשווק את העסק שלך, אך עם האסטרטגיה הנכונה, לשיווק וידאו לעסקים קטנים יכול להיות השפעה חיובית ומתמשכת על העסק. כמו בכל האסטרטגיות העסקיות הטובות, תהליך השימוש במדיה החברתית כדי לעזור לעסק הקטן שלך להצליח חייב להתחיל בתוכנית טובה. ברגע שאתה מתערב, זו יכולה להיות אסטרטגיה יעילה מאוד עבורך ועבור העסק שלך. נצל את ההזדמנויות של עסקים קטנים להשגת יעדים עסקיים בעזרת המדריך שלנו לדרכים היעילות ביותר לשיווק העסק שלך בפייסבוק ובטוויטר.

אם אתה בעל עסק קטן, אינך יכול להפריז בחשיבות של יצירת דף פייסבוק עבור העסק הקטן שלך. לדעת כיצד להקים ולקדם את עמודי הפייסבוק שלך לעסקים קטנים זה קריטי, אך לדעת מה לא לעשות זה קריטי באותה מידה.

לכל הפחות, לעסק הקטן שלך צריך להיות עמוד פייסבוק שמעדכן אותך עם מידע עסקי וזמנים. כולם משתמשים בפייסבוק וזו אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר ברשתות החברתיות בעולם.

אם אתה משתמש בפייסבוק

כדי לקדם את העסק שלך, אתה מנסה לזכות בעוד לייקים ומנויים. הזדמנויות פרסום לעסקים קטנים נעות בין הרחבת טווח ההודעות שלך למיקום מודעות המקדמות את המוצרים שלך, החל מ- $ 10. מודעות פייסבוק הן גם דרך נהדרת לבעל עסק קטן להגיע לקהל יעד.

פרסום ברשתות חברתיות

הוא בחירה פופולרית בקרב בעלי עסקים קטנים מכיוון שהעלויות יחסית משתלמות ואתם יכולים להיות בררניים מאוד לגבי קהל היעד. קל גם לפרסם בפייסבוק, מה שמסביר מדוע מעל 4 מיליארד עסקים קטנים משלמים עבור פרסום ברשתות חברתיות באמצעות פייסבוק.

אינסטגרם אינה המקום היחיד לקידום עסקים קטנים, אך יש לה מספר תכונות שהופכות אותה לפלטפורמה נהדרת לניהול עסק קטן. לסיכום, ישנן דרכים רבות לקדם עסקים קטנים באינסטגרם, במיוחד כאשר יש לך מיליוני משתמשים פעילים מדי יום.

עם הזדמנויות פרסום חזקות וקבוצות פייסבוק

לפייסבוק יש כלים רבים שעסקים קטנים יכולים וצריכים להשתמש בהם, והם צריכים לעשות. סוכנות שיווק תוכל ליצור קבוצת פייסבוק המתמקדת במענה לשאלות שיווק לעסקים קטנים. אם אתם מחפשים צוות שיעזור לכם ליישם את רעיונות השיווק הדיגיטלי שלכם לעסקים קטנים, בואו נשוחח! אישה אחת – חברה בבעלות נשים – אולי תרצה להקים קבוצה שנועדה לחלוק תוכן עם מייסדות אחרות.

תוכלו לקדם את העסק שלכם באמצעות אינסטגרם

פלטפורמת ניהול מדיה חברתית המספקת גישה חופשית ליותר מ -1.5 מיליון עוקבים באינסטגרם לעסקים קטנים עד ה -1 ביולי 2017. לכן, עזרו לעסק קטן לקדם בצורה מושלמת והקלו על התהליך של קניית חשבון עסקי באינסטגרם ולעזור להם לקדם את האינסטגרם שלהם. עזור בקידומם כדי שהאינסטגרמים יוכלו לקנות את המוצרים והשירותים הדרושים להם ישירות מ- Instagram מבלי להיכנס לאתר שלך.

אתה רוצה להוסיף את העסק שלך למפה "חנות קטנה"

כדי שאנשים יוכלו למצוא אותך כאשר הם מחפשים עסקים המשתתפים בשבת. כדי להגיע למפות גוגל, עסקים קטנים חייבים להירשם כחברות גוגל ולמלא ולשכוח את המידע הדרוש. עזור להם לעשות זאת על ידי הוספת "עסק קטן" לאתר שלך, לדף הפייסבוק, לחשבון הטוויטר ולחשבונות מדיה חברתית אחרים.

אחרי הכל

אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את העסק הקטן שלך באינסטגרם היא לפתוח קמפיין משפיע ולשתף תמונות וקטעי וידאו של העסק שלך עם העוקבים שלך. בין אם העסק שלך הוא עסק ענק או חנות אמא ופופ, אתה יכול להשתמש ברשתות החברתיות כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלך. תשלום עבור פוסטים ממומנים באינסטגרם הוא אפילו אופציה, וזו דרך פופולרית מאוד לגרום לכדור להתגלגל על חשבונך. אך עסקים קטנים רבים אינם מודעים לכך שתשלום עבור פוסט באינסטגרם הוא אפילו אפשרות, לכן בדקנו כמה מהדרכים הטובות ביותר לקדם את הנוכחות שלך ברשתות החברתיות ברשתות החברתיות עבור עסקים קטנים. אתה יכול גם לשלם או לתת חסות למשפיעים מקומיים כחלק ממסע המשפיעים שלך, כמו גם לשלם להם בצורה של מבצע מיוחד או אפילו כתשלום ישיר על קידום מוצרים או שירותים או שניהם. במאמר זה נבחן מגוון דרכים בהן תוכלו לקדם את העסק שלכם ברשתות החברתיות.

דילוג לתוכן