קידום

במאמר זה נבחן מהו קידום מכירות, במה הוא שונה מקידום ועל מה לחשוב כשנשאלים עליו. יכול להיות שיש מונח קשור, קידום מכירות, המשמש בהקשרים שונים. שני שימושים פופולריים הם כשמדובר בקידום בשיווק מוצרים והצעות עבודה. קידום הוא אחד הכלים בהם אנו משתמשים בתקשורת שיווקית, וייתכן שאתה מודע לכך שהוא חלק מקבוצה גדולה יותר של מונחים המשמשים להקשר אחר.

קידום מכירות כלל תכונות של מוצר או שירות מסוים באמצעות פרסום או מחיר מופחת

רכישת המוצר עשויה להיות מוגבלת להנחה, וההנחה עשויה להתבצע בצורה של הנחות על מוצרים או שירותים אחרים, כגון כרטיס מתנה חינם, משלוח חינם או הנחות אחרות.

קידום מכירות יכול להיות קמפיין פרסומי בתשלום או שהוא יכול להיות מוכרז באמצעות מדיה חברתית כגון פייסבוק

טוויטר ורשתות חברתיות אחרות. כדי ליצור את המסר הפרסומי שלך, עליך לבחור את סוג ההודעה הפרסומית שתשתמש בה בהתבסס על קהל היעד שלך. אסור לעשות ניסיון לעשות קידום מול מספר רב של אנשים כדי לראות איפה אתה באמת עומד. אסטרטגיית הקידום שלך חייבת להתאים ליעדי הקידום שלך ולא רק לצורך קידום.

אנשים יצפו בפרסום שלך מקרוב אם יש לך מסר רב עוצמה שמושך את קהל היעד שלך וגורם להם לדעת יותר עליך

המסר השיווקי שלך ואסטרטגיית הקידום הארגוני שלך חייבים לתקשר היטב ולהעביר את הרעיונות העיקריים שלך לקבוצות היעד. קבע בדיוק מה ברצונך להשיג עם קידום המכירות שלך והוסף ליעדים אלה שאפתן ובר השגה.

זה גם עוזר להגביר את הנראות ולהעביר תוכן לקהל היעד שלך בזמן שהקידום מקוון

קידום ארגוני של גוגל יכול לייצר יותר תנועה לאתר שלך, להגביר את ההמרה ולהגביר את ההמרות שלך. השתמש בפלטפורמות מרובות כדי לקדם תוכן באיכות גבוהה ולהעלות את המודעות לעסק ולמותג שלך, מכיוון שכמות התוכן שאתה יכול לקדם אינה מוגבלת בתקציב שלך. היעמיד כסף לרשות מדיה ומשרדי פרסום שונים כדי לקבוע את הסכומים עבור פעילויות פרסום.

כדי לעזור לך לפתח אסטרטגיה מתגמלת, אנו מציגים 15 רעיונות לקידום מכירות, מלווים בדוגמאות בעולם האמיתי ומסווגים לפי יעדיהם העסקיים וההזדמנויות שהם יכולים לעזור לך להשיג. לפני שנגיע לדוגמאות של קידום מכירות, בואו נסתכל על הסוגים השונים של קידום מכירות שיכולים להיות לכם. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד כיצד למשוך ולקיים לקוחות נוספים לעסק הקטן שלך באמצעות מבצעים יצירתיים ומושכים. להלן מספר דוגמאות לסוגים שונים של פעולות שהן שימושיות ויכולות לשמש את החברה שלך.

בשיווק

קידום מכוון לכל סוג של תקשורת שיווקית המשמשת ליידע את קהל היעד שלך. קידום מכירות מכסה את כל צורות התקשורת שאינן מצויות בפרסום, בפרסום או במכירות אישיות. מבצעים אפקטיביים משתמשים בתמונות, עותקים יעילים והיגיון בכדי לתת מענה לצרכים, לערכים ולרגשות של קהל היעד שלכם ולהזמין אותם לרכוש את המוצר או השירות שלכם באמצעות הצעת תמריצים. לרוב, כוח השכנוע של קידום מכירות משכנע, אך לא תמיד.

קידום מכירות לובש צורות רבות ושונות

אך כולן מתמקדות בשכנוע קהל היעד שלך להפוך ללקוחות החברה שלך. פיתוח אסטרטגיית פרסום נועד להבין כיצד להשיג את יעדי הפרסום שלך ולוודא שאתה יוצר מודעות, עניין בעסק והופך אותם ללקוחות. אם אתה עוקב אחר המדריך הזה לאופן שבו אנו מקדמים את העסק שלנו, אתה נמצא על סף פיתוח אסטרטגיית קידום מוצלחת. בפרק הבא ברצוני לשתף פרטים נוספים על פרסום דיגיטלי שיעזור לך לנצח בקרב על קידום.

לפני שנבדוק שיטות עבודה מומלצות לקידום תוכן

חשוב להבין את ההבדל בין תוכן בתשלום לחינם. כעת, לאחר שהבנו את ההבדלים בסוגים השונים של קידום תוכן בתשלום, בחינם וללא תשלום, בואו נדון בחמש שיטות עבודה מומלצות שיעזרו לכם להטביע את חותמכם בקידום תוכן.

אני מקווה שטקטיקת פרסום צעד אחר צעד תועיל לך בעת יצירת אסטרטגיית הפרסום שלך. להלן מספר אסטרטגיות נהדרות לקידום העסק שלך המשתמשות בשיטות מומלצות לקידום תוכן בעולם שיווק ופרסום תוכן.

כדי להבין יותר על הלקוחות שכבר יש לך, עליך להבין גם את קבוצת היעד הטובה ביותר לקידום שלך. עם שני גורמים אלה בחשבון, הקידום שלך צריך להתמקד במה שאתה עשוי להתעניין באמת. אם הוא לא מציע ערך אמיתי, שיווק ממוקד וסוג נכון של קידום תוכן יהפכו אותו להצלחה. החדשות הטובות הן שמשווקים יכולים להרוויח תשומת לב אם אתה מבצע התאמה אישית של העסקאות שלך, לא רק עבור הלקוח, אלא גם עבור עצמך.

דילוג לתוכן