שיווק וקידום מכירות

במאמר זה תוכלו ללמוד מדוע אתם זקוקים לאסטרטגיית קידום ולקבל 5 קמפיינים לקידום מכירות שתוכלו ליישם כעת. להלן רשימה של כל מה שאתה צריך לדעת על הקריירה שלך כמנהל פרסום, קידום ושיווק. אין צורך בתואר ראשון, אבל איך להיות כזה ולמה צריך להיזהר.

שיווק הוא המונח המשמש לתיאור הפעילויות שביצעה חברה לקידום רכישה ומכירה של מוצרים ושירותים. זה נקרא גם שיווק באינטרנט ומכונה פרסום מקוון, שיווק במדיה חברתית, שיווק דיגיטלי או שיווק ברשתות חברתיות.

קידום

הוא כאשר חברה מחליטה באיזו צורת תקשורת היא רוצה להשתמש בתוכנית השיווק שלה. תמהיל הקידום והשיווק מתייחס לכל התקשורת כדי לשכנע את קבוצת היעד ולזכור. לסיכום, ספק שירותי בריאות צריך להגדיר את האסטרטגיה השיווקית הטובה ביותר עבור מוצריה ושירותיה בתחום הבריאות. שיווק שולט בתקשורת המשולבת בין צוות השיווק, הלקוח וספקי הבריאות. בזמן שתוכנית השיווק מפותחת, על המשווקים להחליט איזו צורת קידום היא המתאימה לקהל היעד וכיצד היא עובדת.

מקווה שתוכלו לראות שקמפיינים שיווקיים וקידום שיווקי מקומם

אך הם אינם זהים. כשמדובר בדברים שמקדמים באופן עקבי ומתמשך לעסק שלך (כלומר לא רק מוכנים להשקה חד פעמית גדולה), עליך ליצור מערכת שיווק וקידום וליישם אותה בתוכנית השיווק שלך. זה כולל את סוג המימון הספציפי, כמה מקומות תקדמו וכיצד הוא ישתנה בהתאם לדברים הספציפיים שאתם משווקים או מקדמים. הכל תלוי בפרטים מה אתה עושה עם סוגים מסוימים של שיווק ומבצעים.

בסופו של דבר, המטרה של קמפיין פרסומי או שיווקי היא להעלות את המודעות למוצר שלך ולהגביר את הפנייה שלו לקהל רחב יותר (למשל לקוחות, הורים, חברים, עובדים).

עליך לוודא שכל שיווק פרסום שאתה מבצע מקושר באופן חיובי למותג שלך ומתנהל באופן המכבד את הכללים הלא כתובים של נימוסי אינטרנט

אם אתה מתכנן להשתמש במסחר אלקטרוני ולמכור את המוצרים והשירותים שלך באופן מקוון, שקול להשקיע את עיקר תקציב השיווק שלך בשיווק דיגיטלי. שקול להשתמש בשיווק ישיר בתמהיל הפרסום שלך, אך האמצעי העיקרי להפצת המוצר שלך הוא בדואר או בהפצה ישירה ללקוחות.

אם אתה מכיר את היסודות של שיווק בקידום ויש לך את הרעיונות לקמפיין

תוכל להתאים את הטקטיקה שלך לצרכים העסקיים שלך על ידי אופטימיזציה של אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך. קידום הוא אחד מתערובות השיווק ועליך להרכיב תמהיל קידום מכירות יעיל על ידי התחשבות במוצר או בשירות המתאים לשוק שאתה מוכר. זה כולל קבוצת יעד שניתן לתאר ולהגיע אליה במקום הנכון ובמחיר הלא נכון.

ללא שיווק וקידום

המותג או השירות שלך לא יוכלו למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות שכבר מועסקים. אם המכירות והמבצעים שלך אינם מציעים ערך אמיתי, שיווק ממוקד בתמהיל נכון של מבצעים וקמפיינים שיווקיים יכול לגרום להם להצלחה. אם אסטרטגיית הפרסום שלך מובנית באופן רופף, היא לא יכולה להצליח אם היא לא מכוונת לקהל הנכון, על פי מחקר שנערך לאחרונה.

שיווק

פרסום וקידום לרוב מתחלפים בין עסקים קטנים שלא ממש מבינים את החשיבות של הוצאת מוצרים ושירותים לשוק באופן יעיל. קל להתבלבל, ולמרות שגישות אלה עשויות לחפוף מעט בפרסום (כלומר, חברות מסוימות עשויות להשתמש במודעות מסורתיות כחלק מאסטרטגיית הקידום שלהן), יש לבחון הבדלים חשובים: למעט העובדה ששיווק ופרסום הם לעתים קרובות נחשב לשם נרדף, יש הבדל מכריע בין מכירות לקידום מכירות, שלא רק שאינו מוזכר באותו מאמר, אלא גם במאמרים רבים אחרים.

בבחירת קמפיין השיווק והקידום שלך

חשוב על התכונות החשובות ביותר של המוצר או השירות שלך וצור תוכנית להתמקד בהבאת תכונות אלה לקהל היעד שלך. כשמדובר בבחירת דרך לקידום העסק שלך, עליך להתמקד לא רק במוצרים ובשירותים שלך, אלא גם במקום בו הם מבלים את זמנם. לדוגמא, זו דרך נהדרת לקדם את המותג שלך באמצעות קמפיין שיווקי משפיע על ידי הצבת קישורים לאתרים שונים לאתרים שמוכרים מוצר ושירות מסוים שעושים שיווק שותפים. אתרי מדיה חברתית רבים משמשים דוגמה טובה לכך, במיוחד כשמדובר בשיווק קידום מקוון.

זהו אחד האלמנטים השיווקיים החשובים ביותר בהם אתה משתמש למיקום אסטרטגי של העסק שלך

שיווק, המכונה גם תמהיל שיווקי, משתמש בכל האלמנטים השונים של השיווק, כגון מדיה חברתית, פרסום ומכירות, המשמשים לחיבור עם הצרכנים ולבניית מערכות יחסים עם הלקוחות. תמהיל שיווקי מתייחס למקום בו אתה משווק את המוצר שלך, אך תמהיל קידום מכונה גם תקשורת שיווקית.

דילוג לתוכן