אופטימיזציה של כל פוסט בחשבון שלך היא נהדרת, אבל אם אתה רוצה להגדיל את העוקבים שלך באינסטגרם, אתה צריך שיווק משפיע כדי להציג את המותג שלך לקהל רחב יותר. מודעות אינסטגרם הן דרך רבת עוצמה להגדיל עוקבים חדשים על ידי הצבת התוכן שלך בפני אנשים שעדיין לא ראו אותו.

אל תשכח לקדם את הפוסטים שלך באינסטגרם בערוצים חברתיים אחרים

אחרת אתה מסתכן בקניבליזציה של התוכן שלך ושלילת הצורך של עוקבים לבקר בערוץ האינסטגרם שלך בכלל. אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא ולזכות עוקבים חדשים היא לחפש את חשבונות האינסטגרם של המתחרה הבא ולהתחבר לקהל שלו. קהילות אינסטגרם הן דרך מצוינת להיות מעורבים בקהילה ולמצוא אנשים שמפרסמים תמונות שמעניינות אותך, עוקבים אחריהם בחשבון שלהם ומתקשרים עם התוכן שלהם.

אנשים רבים באינסטגרם עוקבים אחר האשטאגים מקומיים ועל ידי שימוש בהאשטאגים אלה תוכלו לגשת אליהם

כך תוכל למשוך יותר מקומיים לפרופיל שלך ולהשיג יותר עוקבים באינסטגרם. תכונה זו מיועדת לחשבונות שכבר יש להם עוקבים גדולים, אבל אם תשתפו את אחד מהפוסטים שלכם על הידית שלכם, זרם חדש של עוקבים באינסטגרם יראה לכם את הדרך.

אם אתה עסק מקומי

אתה יכול גם להשתמש בתיוגים גיאוגרפיים כדי להקל על אנשים למצוא ולעקוב אחר חשבון האינסטגרם שלך. השתמש בשילוב של hashtags בתוכן האינסטגרם שלך כדי להגיע לאנשים שעוקבים אחר hashtags. משתמשי אינסטגרם שעוקבים אחר האשטאג וההאשטג שלך יופיעו בפיד של אנשים שלא עוקבים אחרי החשבון שלך.

שימוש בהאשטאגים היא דרך מוכחת להגיע ליותר אנשים ולהשיג יותר עוקבים באינסטגרם. המשמעות היא ששימוש בהאשטאג עשוי להיות הדרך הטובה ביותר להשיג עוקבים באינסטגרם בחינם.

מותגים והאשטאגים באינסטגרם הם דרך מצוינת להפיץ את הבשורה על העסק שלך

למצוא תוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC), לבנות קהילה ולהשיג עוקבים חדשים. אנשים עוקבים אחר ההאשטאגים האהובים עליהם מכיוון שהתוכן המוביל עם ההאשטאגים האלו מופיע בציר הזמן שלהם באינסטגרם. זה יכול להוביל לאירוע הבא שלך אם אתה משתמש בהאשטאג של המותג שלך כדי לקדם אותו, או בעובדה שאתה משתמש בו כדי לפרסם תוכן המשך.

תחרויות באינסטגרם יכולות לעזור לך להשיג יותר עוקבים מכיוון שתהליך הרישום שלך כולל אחרים שמבקשים ממך לעקוב אחריך

להגיב על אחת מהתמונות שלך ולתייג חברים. דרך מצוינת להגדיל את טווח ההגעה והמעורבות שלך בתמונות שלך היא לפרסם פוסט שמקדם תחרות ולבקש מאנשים שעוקבים אחר החשבון שלך להגיב עליו כדי להשתתף. אתה יכול גם להוסיף רכיב UGC (תוכן שנוצר על ידי משתמשים) לתחרות שבו המשתתפים יכולים לפרסם תמונות משלהם עם האשטאג ספציפי ולעקוב אחר החשבון.

ישנן מספר דרכים בהן תוכל לנצל את ההזדמנות לפרסם עד שלוש תגובות על פוסט כחלק מהתוכנית שלך לצבור עוקבים נוספים באינסטגרם

אם אתה מקדם חשבון אינסטגרם חדש, פיצוץ דוא"ל מהיר המדגיש פוסט יפה הוא דרך מצוינת לפתוח במהירות עוקבים באינסטגרם. בדוק רעיונות עבור כתוביות האינסטגרם, האשטאגים, הפרופילים ועוד כדי לראות אילו פוסטים באינסטגרם יכולים להשיג לך יותר עוקבים ונראות ומעורבות רבה יותר.
למידע מורחב בנושא של הגדלת העוקבים באינטסגרם עליך לגלוש לאתר smartraffic.co.il

ערבוב זה עם סוגים שונים של תוכן

היא אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג יותר עוקבים באינסטגרם כי זה נותן לך את ההזדמנות להגיע למגוון רחב יותר של אנשים ולהתחבר אליהם. ערבוב תוכן באינסטגרם מאפשר לך להגיע לאנשים עם העדפות שונות, וטווח הגעה מורחב זה יכול לעזור לך להגדיל את העוקבים שלך באינסטגרם.

אם למותג שלך יש מקום נייח, פרסם קריאה לפעולה עתיקה ודפוס כדי ליידע אנשים שיש לך עמוד אינסטגרם ועודדו אותם לעקוב אחריך. זו דרך מצוינת להשיג עוקבים באינסטגרם כי אנשים רוצים לדעת מי החברים והאלילים שלהם, אז הם יצפו בזה.

חשבון אינסטגרם נגיש

מכיל ומגוון הוא לא רק הדבר הנכון לעשות אלא גם דרך להגביר את המעורבות ואת מספר העוקבים ולחזק את הקהילה. עם סגנון עקבי, נושא ועוד מיתוג לשחק איתו, זה יוצר ציפיות לחשבון האינסטגרם שלך, לעוקבים ולעוקבים פוטנציאליים שלך. בפוסט הזה נראה לכם איך להגדיל את פרופיל האינסטגרם שלכם כדי להגביר את המעורבות שלכם ולקבל עוקב גדול תוך זמן קצר, מלא במעריצים אמיתיים, לא עוקבים לא פעילים או מזויפים.

משתמשי אינסטגרם יעקבו אחריך בציפייה שחשבונך ייצור יותר מאותו תוכן. אם כלי הניתוח של אינסטגרם יכולים להדגיש את התוכן הנכון שבו אתה משתמש, העוקבים שלך באינסטגרם יגדלו.

דברים כמו שיעורי המעורבות של עוקבים חדשים באינסטגרם

עוקבים וחשבונות לא פעילים יכולים לתת לך תובנה לגבי המצב שבו אתה נמצא כדי להשיג יותר עוקבים בפלטפורמה. בשנת 2021, וידאו הוא העתיד של אינסטגרם, ובשנת 2021 אינסטגרם לייב היא אחת הדרכים הטובות ביותר להשתמש בוידאו כדי להגביר את המעורבות והעוקבים. בנוסף להוספת האשטאגים מתאימים ושימוש בפילטרים טובים כדי להשיג יותר עוקבים באינסטגרם, כדאי לחשוב גם על תזמון הפוסטים שלכם.

Fashion Novas תוכן שנוצר על ידי משתמשים מעניק לקמעונאים מקוונים לחשבונות אינסטגרם גישה לאלפי תמונות של אנשים מרחבי העולם שהם יכולים לשתף עם הקהל שלהם

תמונות שמציגות את הערך של המותגים ומעוררות השראה לעוקבים שלהם לעסוק בהם על ידי פרסום וקניית בגדים שלובשים אנשים אמיתיים. בשנה אחת בלבד הגדלנו את העוקבים באינסטגרם שלנו ב-4,250 ל-21,000 כשגילינו ש-Jon Woon, האשטאג של המותג שלנו, שיתף תוכן באישור היוצר המקורי של החשבון שלנו.