מחירון מעודכן ל- 2021 עבור הסרת שיער בפנים

ראשית, אנו יכולים רק לומר שכשאתה שוקל הסרת שיער בלייזר, עליך לשקול כמה הבדל זה יכול לעשות והאם כדאי. אני אפרק את מה שאתה צריך לדעת לפני שתשקול את זה ואסביר איך תוכל להשיג את טכנולוגיית הסרת שיער בלייזר שאתה צריך כדי להיות משתלמת ואז יש מחירון של טיפולי שיער הפנים הפופולריים ביותר. ראשית הבהיר כי יש לצפות לתופעות לוואי מסוימות, אך אז כדאי להשקיע ביתרונות בריאותיים ארוכי טווח וחיסכון בעלויות.

DocShop יכול לעזור לך לברר את העלות האופיינית להסרת שיער בלייזר

כולל מחירים ספציפיים, על ידי חיבור למומחה להסרת שיער בלייזר באזורך. אם יש לך שאלות לגבי אפשרויות הטיפול הפופולריות ביותר בשיער פנים, אנא שלח לנו דוא"ל לתיאום פגישת ייעוץ בחינם ונוכל לדון איתך כדי להבטיח שהפתרון שלך יהיה אידיאלי עבורך.

המנתח שלך יעריך את המועמד שלך להסרת שיער בלייזר ויקבע אם

הוא יכול או לא. אתה יכול למרוח ג'ל קהה באזור הטיפול שלך ולנקות את הפנים לפני שתתחיל להסיר שיער בלייזר. אם אתם מתכננים הסרת שיער בלייזר, תוכלו לערוך התייעצות בחינם עם המומחה שלכם להסרת שיער בלייזר באזורכם.

אם שעווה מכאיבה מדי עבורך

אם אתה מתגלח מהר מדי – הסרת שיער בלייזר מורכבת או אפילו יקרה מדי עשויה להתאים בדיוק עבורך. ציוד להסרת שיער בלייזר פועל בצורה הטובה ביותר על עור נקי ויבש, ולכן עדיף לגלח את הרגליים תחילה כדי להבטיח שהעור שטופל בלייזר נקי מקרמים ותחליבים.

זה מצביע על כך שתצטרך לבצע תחזוקה לטווח ארוך

אך תוכל לקזז את הכסף שאתה חוסך על ידי קניית מוצרים להסרת שיער. רק תחשוב כמה תוציא על שעווה ומוצרי גילוח בחמש שנים. אם אתה מצפה לעתיד נטול שיער במידה רבה, העלות נראית סבירה. בבית, הסרת שיער בלייזר יכולה לחסוך לך זמן וכסף בהשוואה לשיטות אחרות להסרת שיער.

להסרת שיער בלייזר שלך אנו מציעים מחירי טיפול השווים למחירי החבילה

בהתאם לאזור הטיפול, ניתן להציע אותו בין 200 ל -800 דולר, אך בהתאם לאזור והטיפול ניתן להציע אותו במחיר של עד 100 דולר. עלות הסרת שיער בלייזר משתנה מרופא לרופא ומאזור גיאוגרפי אחד לאחר. עלות הסרת שיער בלייזר שלך מושפעת מסוג הלייזר והמערכות בהן נעשה שימוש, מיקום אזור הטיפול וגודל וצורת שיער הפנים שלך, מה שמשפיע על עלות הסרת שיער בלייזר. ערכת הסרת השיער בלייזר שלך מושפעת גם ממיקומך, ממספר הטיפולים ומהלייזרים או ממערכות הסרת שיער.

העלות שלך להסרת שיער בלייזר משתנה בהתאם למיקום שלך, סוג הלייזר והמערכות בהן אתה משתמש, ומיקום האזור המטופל. מחיר הסרת שיער בלייזר משתנה מרופא לרופא ומאזור גיאוגרפי אחד לאחר, תלוי באיזה אזור בגופך מטפלים.

זה דורש כיסוי לייזר חזק יותר, מה שמגדיל את דרישת האנרגיה והעלויות גדלות ככל שהעלויות עולות. גודל האזור שיש לטפל בו תלוי בסוג הלייזר, במיקום אזור הסרת שיער בלייזר ובמיקום בעיר או במדינה.

על בסיס שנתי

העלות האופיינית להסרת שיער בלייזר יכולה לרוב להיות זולה יותר משעווה, אך אין ספק כי העלות של טיפולים חוזרים יכולה להיות גבוהה. הסרת שיער בלייזר בדרך כלל עולה בין 200 ל -400 דולר לפגישה ותזדקק לפחות לשניים-שלושה מפגשים בשנה, לרוב רק שבוע-שבועיים או שלושה-ארבעה חודשים. עם זאת, אין ערבויות ליתרונות בריאותיים ארוכי טווח, ובכל זאת עלות טיפולים חוזרים יכולה להיות גבוהה, וכך גם הצורך במספר פגישות.

מכיוון שרוב האנשים בוחרים בעסקה זו, חשבתי לשאול אותך בדיוק למה אתה יכול לצפות ממנה. אני אעדכן אותך על התוצאות ואשאל אותך שאלות נוספות, מכיוון שאני מאמין שיהיו יותר ויותר אפשרויות להסרת שיער בפנים בעתיד.

אם אתם רוצים לדעת את התשובה, עליכם להבין קודם מדוע הסרת שיער בלייזר כה יקרה ומדוע היא עולה כל כך הרבה.

על פי האגודה האמריקאית לכירורגים פלסטיים

העלות הממוצעת של הסרת שיער בלייזר היא 429 דולר, ועלות הסרת שיער מהפנים והצוואר היא בממוצע בין 600 ל -900 דולר לטיפול. בהתאם לשיטת הטיפול, העלות האופיינית להסרת שיער בלייזר היא בין $ 150 ל- $ 500, תלוי באזור הגוף המטופל. מחיר הסרת שיער בלייזר בניו יורק מבוסס על הטיפולים ואזורי הטיפול.

דילוג לתוכן