דף מכירה

אחד הדברים הקשים ביותר בשיווק מקוון הוא לכתוב וליצור דף מכירות. העיצוב והפריסה הם לרוב משניים לדפי המכירות, אך הם מהווים חלק חשוב מאוד בכל אסטרטגיה שיווקית מוצלחת עבור עסקים מקוונים. אם אתה רוצה שאתר המכירות שלך ייראה מקצועי באמת, זה ייקח הרבה עבודה וזה יכול להיות מאוד משתלם – מסלול יעיל אם אתה יודע לעצב את הדפים שלך.

לשגשג אדריכל יש טונות של דפי נחיתה לבחירה שיעזרו לך ליצור דף מכירות נהדר בתוך דקות

ראה כיצד אתה מעצב את דפי המכירות שלך, ממתג אותם, יוצר גרפיקה יפה שתשלים אותם ורוחש עם האקדמיה למיתוג מבזבז. דפי מכירה ודפי נחיתה יכולים לשרת מטרה דומה, אך הם סוגים דפים שונים מבחינה טכנית. ההבדל העיקרי הוא שדף מכירות הוא עמוד מדינה ולא כל דפי הארץ הם פלטפורמות מכירה, אלא רק גרסאות שונות של אותו עמוד.

ניתן להחיל דפי מכירה על סוגים שונים של מוצרים, שירותים והצעות, אך בדרך כלל מתחילים לאחת משתי קטגוריות: דפי מדינה ופלטפורמות מכירה.

זה אומר שאם מטרתו הבלעדית של דף המכירה

היא למכור מוצר או שירות, אז דף הנחיתה צריך להתמקד בהמרה, כלומר להפוך אנשים למנויים בדוא"ל ולמכור משהו ותו לא. דפי מכירה משמשים לקידום קמפיינים מכירתיים על ידי סחיטת משתמשים שהם דפים שיווקיים המקדמים קמפיינים שיווקיים.

בניגוד לעמודי נחיתה אחרים המתמקדים ביצירת לידים, דפי מכירה מתמקדים יותר בסגירת העסקה, בגביית תשלומים ובשליחת תעבורת רשת לתהליך הקופה בדף.

דפי מכירה קצרים יכולים להכיל בין 200 ל -500 מילים

בעוד שדפי מכירה ארוכים יכולים להכיל עד 800 מילים. זה לא אומר שחלק מדפי המכירה עדיפים על אחרים, וזה תלוי אך ורק בתוכן ובצורה שהם מקבלים. דפי מכירה עשויים להיות ארוכים מדף הנחיתה הממוצע מבחינת התוכן, התוכן ומספר המילים הדרושות להשלמת העסקה, אך הם לא בהכרח טובים יותר מצורות קצרות.

עם זאת

דפי מכירות יכולים להשיג את יעדיהם אם הם ממוקמים באופן אקראי, אם אתה מעוניין בהם, ואפילו טוב יותר אם הם ממוקמים במקום הנכון, כגון בעמוד הראשון של האתר שלך או באתר שלך בלוג. למרבה המזל, עורך עמוד המכירות של הוראה מקל על ביצוע הנוסחה הזו וליצור דפי מכירה יפים שהופכים מפשוטים ואינטואיטיביים לפשוטים ואינטואיטיביים.

אם ברצונך ליצור דף עם טפסים ארוכים

למד סגנונות אלה לפני שתשתמש בהם בעותק המכירות שלך. אתה לא צריך לגלול בין דפי מכירות כל היום, אתה יכול ליצור ולהשתמש בהם כאשר זה הגיוני יותר עבור המוצר או המותג שלך. יש כל כך הרבה דרכים ליצור דף מכירות בטופס קצר, עד שתדפיס את 1,500 המילים האחרונות עבור כל העותק הדרוש לאלמנט דף מכירה. זה מאפשר ליצור דף מכירה שניתן ליצור במגוון סגנונות, מפשוט, פשוט למורכב ואף מורכב יותר.

אתה יכול להסתמך על האתר שלך

כדי לבצע את המכירה, אבל אני חושב שתגלה שדף מכירות משלך יעבוד טוב יותר. אם אתה משתמש בדף אדמה כדי לעקוב אחר תעבורת PPC או שאתה רוצה שהמשתמשים שלך יקנו משהו, אתה יכול להשתמש בדף מכירות. יש הרבה לוגואים שמגיעים עם דפי מכירות ואפילו מזומנים, אז אתה צריך להוסיף תמונות וטקסט מודגש בכל מקום אפשרי. מכיוון שמדובר בצורת מכירות ארוכה, עליך להוסיף תמונות או בובות נוספות כדי להציג את המוצר שלך באור בוהק.

תלוי מה אתה מוכר ומחיר המוצר או השירות שלך

ייקבע כמה שיחות למבצעים שאתה צריך לכלול בדף המכירות שלך. כשאתה מוכר את המוצרים או השירותים שלך לצוות מכירות, אתה יכול לשקול שדפי המכירה הם אופציונליים. בין אם מדובר בעמוד מכירה ובין אם מדובר בדף סחיטה, חשוב לשים לב למשוב שמקבלים מהמעוניינים לדעת באילו אזורים באתר יש צורך בשיפור.

להשלמת הדרכה זו, נבחן במהירות את עיצוב דף המכירות, עם מצגת שיכולה ליצור או לשבור את דפי המכירות שלך. כמובן, כיצד ליצור דף המרה עם פרטים שנכנסים לכל אזור.

דוגמה זו של דפי מכירה נוצרה באמצעות התוסף Builder Page Builder מבית Seedprod

המכיל תבניות דפי מכירות מקצועיות רבות. אחד הכלים הטובים ביותר למסמר את עיצוב דפי המכירה הוא רשימה זו של מכירות וורדפרס – תבניות עמודים, והיא זמינה ללא תשלום.

לפני שתשלים הכל

החל ממסע הפרסום השיווקי שלך ועד לטווח ההגעה לבלוגר שלך, עליך להתחיל לחשוב על דף המכירות שלך. זה אומר לך בדיוק כיצד לשווק את המוצר או השירות שלך, והוא נותן לך את כל הכיוון שאתה צריך לפני שתתחיל לכתוב דפי מכירה.

דילוג לתוכן