איך עושים ניקוי ספות

אם אתם עסוקים היום בניקיון הספה, נשמו עמוק, אנו נעזור לכם לנקות את הריפודים באופן טבעי. בעמוד זה ילמדו הקוראים כיצד לנקות את הספה שלהם ולנקות אותה ואת כריותיה.

לפני שתתחיל בשיטות המפורטות להלן

חשוב לקרוא את המדריך שלנו כיצד לנקות את הספה שלך ללא מאמץ וללא תשלום עם שואב אבק. אם אין חברת ניקיון מקומית באזורך או אם אתה נותר למכשירים שלך, מומלץ לעקוב אחר הטיפים הבאים לניקוי הספה במים. שיטת ניקוי זו נמצאת בדרך כלל בתחתית כריות הספה והיא בטוחה לשימוש על כל בד והיא יכולה להיעשות בכל עת בו הספה זקוקה לניקוי, בין אם יש לך חבר ובין אם לא. אם תמלא אחר הצעדים בהתאם, תוכל לנקות את הספה בקלות בעזרת שואב אבק ושואב.

אם יש לך ספת מיקרופייבר עם "W"

הכין פתרון ניקוי וערבב כמה טיפות של חומר ניקוי עם מים חמים בבקבוק ריסוס שקוף. השתמש בחומץ או באלכוהול כדי להסיר כתמים כל עוד קוד הניקוי על הספה מסומן "S." אתה יכול גם להשתמש במנקה ספות ביתי על ידי ערבוב ביקרבונט מהספה ומנקה שטיח יבש.

השתמש בתנועת כיבוי במקום חיכוך והשתמש בתמיסת ניקוי המציינת במפורש מה בטוח על בד הספה ומטלית נקייה

אין צורך לטבול או לשפשף את הכתם בעדינות, אלא פשוט להשתמש בכמות מספקת כדי לנגב את כל הספה. למעשה, יש סבירות גבוהה שתעבדו על כתם אחד בבד אחר ושהוא יקשה על ניקוי הספות בהמשך.

אם בספה שלך יש מכסה הניתן לכביסה

בדוק את קוד הניקוי על הספה כדי לראות כיצד לשטוף את הציפית בבטחה. אם יש לך ספה הסובלת רק תמיסת ניקוי על בסיס מים, עליך לטפל בכתם באחד מהפתרונות הללו. עם זאת, אם יש לכם מספיק מים לניקוי לכלוך המשטח כולו, דרך טובה לעשות זאת היא פשוט להשתמש בתוסף הוואקום לכל הספה. המקום הזה – טכנולוגיית הניקוי אינה מספיקה, לכן עיין שוב במדריך היצרן וטפל בכל הכתמים והכתמים בעזרת מנקה כריות.

אם אתה משתמש בחומץ או חומר ניקוי מבוסס ממס, ודא שהספה מתייבשת מייד ואז המשך לשלב השלישי. נקו עוד כתמי ספות בשיטה המתאימה ואז זה נגמר.

יש לרסס את ספת העור קלות ולהסיר שאריות מלוכלכות בעזרת מטלית מיקרופייבר

אם יש לך כיסויים הניתנים לשטיפה במכונה, הדרך הטובה ביותר לנקות את הספה היא להסיר את ציפות הכרית ופשוט לזרוק אותם לכביסה. גם אם תוכלו להסיר אותם כאשר התווית מציינת שהם ניתנים לכביסה במכונה, זו הדרך הקלה ביותר לנקות כריות ספות. אם יש לך ספה עמידה למים, אתה יכול להשתמש במנקה אדים כדי לנקות כתמים ולכלוך בבטחה. אתה יכול להדליק את האדים כדי לנקות את פני כריות הספה ואז לאדות – לייבש.

אם אתה מטפל בספה שלך פעם בחודש עם אמבט סודה קאוסטי, אתה יכול לשמור עליה במצב טוב ולמנוע כתמים. ניתן גם לפזר כמות נדיבה של סודה לשתיה על הספה ולהשאיר אותה להשרות במשך מספר דקות לאחר הניקוי בעזרת שואב אבק.

ישנם מספר צעדים פשוטים שתוכלו לבצע כדי לנקות את בד הספה שלכם מבלי להשתמש בכמות מסוימת של מים. ישנן מספר דרכים לנקות את הספה עם שואב אבק, אך אלה הצעדים הקלים ביותר לנקוט כדי לנקות ספה עם שואב אבק.

חיבור הריפוד של שואב האבק שלך מאפשר לך לנקות את מושב הספה והרצפה

ואילו בעזרת החיבור הארוך והצר יותר ניתן לנקות סדקים ופינות. ראשית, נגב את הספה במטלית נקייה כדי להיפטר מכל האבק והאקדח המיובש. נקו את המברשת הנוקשה ביותר ואבקו את המיטות בעזרת המברשת על המצורף "המרופד" משני צידי הכרית כדי להסיר חלקיקי לכלוך או כתמים מוטבעים.

טיפ טוב לניקוי ספות עור הוא לנקות אותן פעם בשבוע עם מטלית נקייה, אקדח ייבוש וכמה טיפות של תמיסת ניקוי טבעית. חומרי ניקוי DIY טבעיים נהדרים לניקוי עור, כריות עור או אפילו רצפות עץ וקירות הבית.

ניתן לנקות את רוב הבדים והריהוט עם סודה לשתייה ומוצרים ביתיים אחרים

אך בדרך כלל גם שאיבת אבק והברשה טובה יעילה מאוד להסרת כתמים מיובשים. ניתן גם לנקות את הבד מספות מרופדות על ידי ריסוס עם חומר ניקוי מיוצר כמו מנקה הספות הטבעי של לוריאל או פתרון ניקוי טבעי.

דילוג לתוכן