בניית אתרי תדמית

אני יודע שזה יכול להיות קשה למצוא תמונות רעננות עבור כל פוסט חברתי שאתה יוצר, לכן ריכזתי רשימה של כלים מדהימים שיעזרו לך ליצור דפי תמונה משלך לאתרי המדיה החברתית, הבלוגים והרשתות החברתיות שלך. אשתף אתכם ביותר מ -20 מקורות וכלים שונים המכסים הכל החל מיצירת דף תמונות חדש לגלריית תמונות, רשת חברתית או בלוג.

ישנן פלטפורמות רבות לעריכת תמונות שתוכלו לחקור

כדי להעלות תמונות ולהשתמש בתמונות של אנשים אחרים לאתר האישי שלכם, ותוכלו אפילו ליצור תמונה משלכם – דף אירוח בחינם. פלטפורמות אלה מאפשרות לך גם לשתף בקלות את עבודתך עם לקוחותיך ואנשי קשר אחרים.

הבן מדוע האתר שלך משתמש בתמונות של מתחרה ונסה ליצור קשר עם האתר כדי להציע גם את התמונות שלך. כדאי גם ליצור רשימה של כל עמודי התמונה של המתחרים שלכם ושל המתחרים שלכם. להבין מדוע הם משתמשים בתמונות שלהם ומה הם מציעים ומדוע.

אתרים מסוימים מציעים תמונות בחינם שניתן להשתמש בהן ברישיון Creative Commons, ובחלק מהאתרים לא. ל- Unsplash רישיון משלה, שבעצם מאפשר לך להשתמש בתמונות כרצונך, כל עוד אינך משתמש בהן ליצירת אתר מתחרה.

אתרים מסוימים נדיבים בתשלום

ומציעים לצלם עמלה של 50% על כל תמונה שנמכרת. אתרים אחרים גובים תשלום נוסף עבור תמונות ומוכרים בכמויות נמוכות יותר, אך כדאי להתנסות בכמה אתרים שונים כדי לראות איזה מהם מתאים לכם ביותר. יש אתרים שמוכרים תמונות בחינם, ומשאירים אחריהם כל אגורה שיש להם לאחר העמלה.

אם אתם מחפשים תמונות כלליות של אנשים שקונים

תשלום עבור תמונות יכול לתת לכם יותר אפשרויות מאשר מקורות בחינם. אם אתה משתמש רק בתמונות עבור המוצרים שלך, אתה יכול לאסוף תמונות חדשות ומעניינות מרחבי העולם. תמונות מסוימות איכותיות, אך נדרש מיפוי וקישורים בכדי להשתמש בהן. תוכל גם להשתמש בתמונה מ- Getty Images על ידי הטמעתה באתר שלך כל עוד היא בפורמט זהה למוצר שלך.

לפני שתשתמש בתמונה באתר שלך, ודא תמיד שיש לך את אישורו של בעל זכויות היוצרים ואל תניח שזה בסדר להשתמש בה ללא סמל זכויות יוצרים. חשוב לבדוק תמונות עם רישיונות Creative Commons לפני השימוש בהן באתר.

בחלק מדפי Creative Commons יש דף חיפוש בו תוכלו למצוא תמונות בעלות רישיון מתאים. דאג לבדוק את רישיונו של בעל זכויות היוצרים ואת כל המידע הרלוונטי האחר באתר ולבדוק את רישיונו.

חפש באופן ידני אתרים המשתמשים בתמונות שלך מבלי לכתוב לך

ובקש שיקשרו חזרה למקור המקורי של התמונה. בצע חיפוש הפוך (כפי שהוסבר לעיל) כדי לעשות זאת עבור תמונות אם אתה יודע שאנשים משתמשים לעתים קרובות בתמונות פופולריות מבלי לספק קישור או מיפוי.

אם כן, תמורת תשלום תוכלו להזמין חברה כמו Copyright Correct לבדיקת התמונות באתר ולייעץ לכם האם התמונה דורשת רישיון (ובאיזה תשלום). אם אתה נתקל בתצלום CC המשמש בדף Weebly, אל תטרח ליצור קשר עם בעל האתר כדי להחליף קישורי Flickr.

מכירת תמונות באתר שלך יכולה להיות רווחית מאוד

במיוחד אם הקמת אוסף גדול. יכול להיות שיש לך אתר עם חנות מקוונת אוטומטית לחלוטין עם תמונות והדפסים שנמכרים בתוך דקות, ולהשתמש בחברת Visual. הכן אוסף טוב של תמונות ארכיון איכותיות ואיכותיות ותקבל תחושה איזה סוגי תמונות מבוקשים. כאשר הביקוש לתמונות באוסף שלך כה גדול, תוכל ליצור תמונות רבות תמורת תשלום קטן.

בחר בין ארכיון התמונות החינמי של Visual Visual, שנוצר על ידי אחד מארכיוני התמונות הפופולריים בעולם, או היקר יותר.

אינך צריך ליצור חשבון בחינם

כדי לפרסם את התמונות שלך, אך עליך לשלב את ספריית התמונות שלך בכדי להשתמש בה באתר שלך. ישנם כמה מהתוספים הטובים ביותר שאתה יכול לקבל עבור דפים המגדילים, מייעלים ודוחסים אוטומטית את התמונות שלך. תזדקק לכזה אם תרצה ליצור כיתוב, להעלות תמונות לדוא"ל שלך או לשמור קבצי תמונה באתר שלך.

תלוי בסוג האתר שאתה בונה

מומלץ להציע למבקרים שלך אפשרות לרכוש את התמונות שלך. האפשרות האחרונה אידיאלית למכור את התמונות שלך באופן מקוון מכיוון שהן מותאמות לצלם. זה חכם לבנות תיק תמונות שעשוי להיות רווחי, אך החיסרון בגישה זו הוא שצלמים רבים מתחילים למכור צילומי סטוק על ידי רישום התמונות שלהם באתר.

דילוג לתוכן